DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
iPhone 4 ekran bozuldu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
64
Cevap
1
Favori
41.799
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      09 Aralık 2010 17:22:59 Konu Sahibi
      Telefon ne yere düştü nede başka bi darbe aldı. Biriyle konuştum kapattım sonra tuş kilidini devreye soktum ekran karardı fakat 1 dk bile geçmeden telefonu aldım elime ekran gelmedi. 1 saattir ugraşıyorum ekran hala karanlık. Hiçbi tepki vermiyo hiçbişey görünmüyo. 2 aylık telefon yurtdışından geldi garantiside yok. Ankaradayım şuan eğer bildiğiniz iphone teknik servisi olsun yada bu tür sorunlara bakan biyer varsa lütfen yazın hattım küçük olduğu için diğer telefonlarda sıkıntı çıkartıyo. LÜTFEN ARKADAŞLAR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM !
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • Teğmen
      237 Mesaj
      09 Aralık 2010 17:46:34
      Ankaradaki Necatibey cadesindeki Balıkçıoğlu Pasajında Apple servisi var ama özel servis....Sanırım orası bu işi çözer
      |
      |
      _____________________________

      Herkeze İlk Önce Sağlık
    • 09 Aralık 2010 17:47:00
      En başta sakin ol.
      -Telefonu iTunes a bağlamayı denedin mi?
      -Denediysen Home ve Power tuşuna ekrana birşey gelesiye kadar basılı tut.

      Sonra buraya yaz
      _____________________________

      ...
    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      09 Aralık 2010 23:18:33 Konu Sahibi
      Evet bilgisayara bağladım fakat hiçbişey olmadı. Telefonu görmedi yani telefon kapalı gibi şuan hiç açılmıyo. Home ve Power tuşuna basmam için bilgisayara bağladıktan sonra itunes'un telefonu görmesi mi lazım ?
      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      09 Aralık 2010 23:25:19 Konu Sahibi
      Hocam allah razı olsun valla Itunes'a bağlayıp home ve power tuşuna basılı tuttum geldi telefon valla nası tırsmıştım 200 lira kitlerlerdi garantiside yok panik yaptım birden. Peki bu sorunun sebebi nedir niye böyle oldu durduk yere ?
      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • Yarbay
      5813 Mesaj
      09 Aralık 2010 23:33:39
      Çözüldügune sevindim.

      Neden öyle oldu ki?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Yarbay
      5766 Mesaj
      10 Aralık 2010 05:46:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: cheRnogod
      Hocam allah razı olsun valla Itunes'a bağlayıp home ve power tuşuna basılı tuttum geldi telefon valla nası tırsmıştım 200 lira kitlerlerdi garantiside yok panik yaptım birden. Peki bu sorunun sebebi nedir niye böyle oldu durduk yere ?

      Bazen bu tip seyler olabiliyor...o yaptığın reset atmak...böyle bir durumda power ve home tuşuna basili tutarak reset atabilirsiniz..



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      10 Aralık 2010 17:35:59 Konu Sahibi
      Valla bende anlamadım oluverdi birden. Yalnız elma yı görünce telefonu ilk aldığım günki kadar sevindim. :D
      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • Yüzbaşı
      953 Mesaj
      10 Aralık 2010 18:08:17
      tamamen sarjının bitmediğine eminmisin tamamen ama
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      10 Aralık 2010 18:16:10 Konu Sahibi
      Eminim hocam %90 küsürdü hatta telefon açıldığında %85 falandı.
      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • Yarbay
      7030 Mesaj
      10 Aralık 2010 18:30:18
      Forumdan bir arkadasın başınada geldi bu olay.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      10 Aralık 2010 18:30:54 Konu Sahibi
      Sebebi neymiş peki öğrenebildiniz mi ?
      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • Yarbay
      7030 Mesaj
      10 Aralık 2010 18:33:45
      Konuyu bulmaya çalışayım,onda da görüşme sonrası bu sorun olmuş,sonra bir sekilde açmıstı.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      731 Mesaj
      10 Aralık 2010 18:48:20
      bendede iphone 4 var aynı sorunu bende yaşadım.. home power tuşu imdata yetişti.
      |
      |
      _____________________________

      ........
    • 10 Aralık 2010 18:54:01
      geçmiş olsun kardeş sevindim sorunu çözdüğünüze acil yazısını görünce daldım konuya
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      10 Aralık 2010 19:02:16 Konu Sahibi
      Sorunun sebebi belli değil yani ilginç.. Neyse çözdük allaha şükür herkese çok teşekkür ediyorum. =)
      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • 10 Aralık 2010 19:04:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: cheRnogod

      Hocam allah razı olsun valla Itunes'a bağlayıp home ve power tuşuna basılı tuttum geldi telefon valla nası tırsmıştım 200 lira kitlerlerdi garantiside yok panik yaptım birden. Peki bu sorunun sebebi nedir niye böyle oldu durduk yere ?



      Rica ederim ne demek



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sam0 -- 2 Şubat 2015; 11:19:59 >
      _____________________________

      ...
    • Yarbay
      7030 Mesaj
      10 Aralık 2010 19:05:09
      Bulamadım konuyu,kullancı adı falan çıkmış aklımdan.Neyse çözüldü nasılsa,tekrarlanmaması dileği ile
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      454 Mesaj
      10 Aralık 2010 19:27:04 Konu Sahibi
      Tekrarlanırsa artık soluğu yine burda alıcam. =)
      |
      |
      _____________________________

      PSN: Berkayy6
    • Çavuş
      67 Mesaj
      10 Aralık 2010 19:40:57
      bende de oldu ben sim i çıkarıp taktım sonra homr+power ile döndü ilk denememde dönmemişti.
      |
      |
      _____________________________

      Galaxy S4 - LG 55 LW5500 - iPad3 64GB 4G - iPhone4 32GB - Samsung i900 Omnia ASUS M4A785TD-V EVO (orj.fanını söküp 12cm fan taktım) artık ses yok :-) - Amd Phenom 2 X4 965 8MB Black ED. - SAPPHIRE HD 7850 2GB OC GDDR5 - 8 GBKingston [4x2GB] 1333Mhz DDR3 (ganged) - 2x RAID Samsung [750GB] Sata2 7200Rpm 32MB - Thermaltake kasa 430w




Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
izmir havalimanı transfer
modasor
ses yalıtımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
1,271
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.