|
iPhone 18 Pro ve Pro Max ile beklenen 10 yeni özellik
-
-
nefret ediyorum kendini ağırdan satıyor alanlar sayesinde.
-
Android buna güler S26 Ultra = hahahahah diyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Siyah renk koymayıp kahverengi mor gibi kel alaka renkler koymak iyiymiş.
Ayrıca ios stabil hale gelmedikten sonra a30 çipsette çıkartsan bir faydası yok. Şu an en güncel en güçlü cihaz bile ios 26'da menü geçişlerinde sayfa kaydırmada takılıyor bu normal bir şey değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 15 Şubat 2026; 15:17:58 >_____________________________ -
Bunlar özellik değil,Olmasi gereken yenilikler diyelim.İos 26 rezalet Yazilima ağirlik versinler herkes şikayetçi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 17 Şubat 2026; 8:13:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
özellik nerede
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
eğer yenilikler bu şekilde olursa, iphone 17 serisi sahibi birinin geçiş yapması için ikna edici yenilikler yok diye düşünüyorum.
-
5 yıl da böyle gider tasarım dili 😅
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Yaralarını yalamak için kaçan köpeklerin adaletten bahsetmeye hakkı yoktur.Sir Crocodile -
Tıraş geliştirmeler. Yıllardır devrimsel bişey yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Donanım Haber Steam Topluluğu
CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP OC | RAM: 2x16GB Kingston Beast 3200MHz | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MB520 | Monitör: Samsung C27HG70 | Fare: Logitech G102 | Klavye: Aula F75 | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 | Pad: GamePower GP700 RGB | Gamepad: Dualsense Controller | Ses Sistemi: Logitech Z506 | Telefon: Poco X3 Pro 8/256GB -
iphone 5 iyiydi 4s de güzeldi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Yine de devam, ozunde her sey guzel. -
şu da var her şey yaş aralığı ile alakalı gençler bekliyor tabi yeni modelleri ne mutlu onlara umarım alırlar kullanırlar ama güzel android modeller de var artık araştırsınlarquote:
Orijinalden alıntı: kumandanlogar
iphone 5 iyiydi 4s de güzeldi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Yine de devam, ozunde her sey guzel. -
Donanim olarak geçiş için fark yok ve olmayabilir.Amma yazilim söz konusu olunca 1 değil 5 özelliği kısıp 18 serisine vericekler.Apple p..çtir bi özellik sunar yenilik diye seriye özel kılar.Tıp kı 14 serisini es gecip 15-16 serisine özel kıldıgı gibi..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Yine mi kaldırmayı beceremediler ekrandan zımbırtıları? Bir de adına dinamik ada diyorlar 😄 duvarda eskiden kalan baca deliğini süslü kapak takarak örtmeye çalışan yaşlılar gibi 😄
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Sevgili Admin, sayı verip şu kadar yeni özellik diyorsan 1. 2. 3. ... 10. diye özellikleri sıralaman lazım. İşin rajonu budur.
_____________________________ -
asıl yenilik seneye olur hocam 20.yıl
_____________________________ -
Iphone kadar kötü şebeke gücüne sahip telefon yok yada ülkemizde böyle.
İş yerimde adam 100 binlik Iphone çıkartıyor iki saat sayfa yüklenmiyor ama 8-10 binlik android cihaz canavar gibi maşallah.
Bu sebeple Iphone kullananlara fiyatına değmeyen cihaz almalarından keriz gibi bakıyordum şuan ise iş yerinde beni iki saat meşgül etmelerinden dolayı daha bi agrasifleştim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E6CB0455B -- 15 Şubat 2026; 17:38:41 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Değişken diyafram bu kadar küçük mercekte telefonunun kamerasını kalınlaştırmaktan başka bir işe yaramaz. Ha daha bir profesyonel olur ama genele hitap etmeyen bir özellik. Note9'da var ama kullanmıyorum bile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
-
Adamların genele ulaşmak gibi bir derdi yok ki, birçok özelliği çok niş. Lidar sensörle kaç kişi obje tarıyor? İşi video olmayan kaç kişi Apple ProRes 4 4 2 RAW formatta çekim yapıyor? Ama var mı var... iPhone'ların sonundaki o Pro takısı boşuna değil, tamamen profesyonellere yönelik bir cihaz. "genel kullanıcı" burada devreye giriyor, bu özelliklerin hiçbirini kullanmıyor ama statü göstergesi olduğu için durumu olan alıyor, olay bundan ibaret.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ AMD ATHLON64 3200+2000 Soket 939 ,ASUS A8N-VM SOKET939 Mainboard,LG Super Multi 16X DVD/RW+LG 52X CD/RW,Asus Millenium 400W Kasa,M-Audio Fast Track USB
2-in|2-out / 24-bit 48kHz Ses Kartı. -
Ardışık 2 model arasında ne zaman çok büyük yenilik oldu ki? Her zaman son modele sahip olma takıntılı tipler dışında her sene telefon yenileyen görmedim.
Hissedilir fark anca 4-5 senede falan ortaya çıkıyor. Samsung tarafı da yıllardır aynı kamera vs. devam ediyor.
_____________________________ -
6. nesil S20 ultra demek istedin sanırım
_____________________________ AMD Ryzen 7600X * MSI Mag CoreLiquid 240R V2 240mm * ASUS TUF GAMING B650 PLUS * SAPPHIRE PULSE 6800 XT 16GB * CORSAIR VENGEANCE RGB 32GB (2x16GB) 6000Mhz DDR5 * Sharkoon SilentStorm Cool Zero 750W 80 Plus GOLD * KINGSTON NV2 PCIe 4.0 2TB NVMe
|
Bunlar özellik değil,Olmasi gereken yenilikler diyelim.İos 26 rezalet Yazilima ağirlik versinler herkes şikayetçi
|
|
özellik nerede
|
|
nefret ediyorum kendini ağırdan satıyor alanlar sayesinde.
|
|
Tıraş geliştirmeler. Yıllardır devrimsel bişey yok.
|
|
Siyah renk koymayıp kahverengi mor gibi kel alaka renkler koymak iyiymiş. Ayrıca ios stabil hale gelmedikten sonra a30 çipsette çıkartsan bir faydası yok. Şu an en güncel en güçlü cihaz bile ios 26'da menü geçişlerinde sayfa kaydırmada takılıyor bu normal bir şey değil. |
|
5 yıl da böyle gider tasarım dili 😅
|
|
Yine mi kaldırmayı beceremediler ekrandan zımbırtıları? Bir de adına dinamik ada diyorlar 😄 duvarda eskiden kalan baca deliğini süslü kapak takarak örtmeye çalışan yaşlılar gibi 😄
|
Benzer içerikler
- facebook arkadaşları gizleme
- spotify jam
- netflix kodları
- berlin 2 sezon oyuncuları
- instagramda profil fotoğrafı büyütme nasıl açılır
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






