Şimdi Ara

iPhone 12 64 GB alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba DonanımHaber üyeleri. iPhone 12 64 GB alınır mı? Teşekkür ederim.

    Linkini gönderelim:
    mediamarkt
    APPLE Yenilenmiş G1 iPhone 12 64 GB Akıllı Telefon Beyaz Fiyat & Özellik | MediaMarkt
    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_yenilenmis-g1-iphone-12-64-gb-akilli-telefon-beyaz-1225627.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FB189C345 -- 30 Ağustos 2025; 11:32:21 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Bu saaten sonra max alabileceğin cihaz 16e,16 almalisin.Donanim olarak dolu memnun edicektir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    iPhone 13 telefon 2 yıl sonra güncelleme almayacakmış. (2027 yılı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FB189C345 -- 30 Ağustos 2025; 12:23:52 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 16e veya 16 alman daha sağlikli..Hz düşük ama donanim dolu..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    iPhone 16e alamam çünkü çok pahalı geliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 12-13-14-15 bence ömürleri daha kisa aralarinda 15-20k oymuyor.Fikriöi sunuyorum pişman olmazsin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Tamam. iPhone 16e alırım çünkü tek kamera var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dual 1 gb mı yoksa 1,25 gb mı?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kamerasi o kadar kötü değil.İstersen 17 serisini bekle az kaldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Evet. 8-9 Eylül tarihlerinde iPhone 17 serisini tanıtım yapacaklar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • illa iPhone istiyorum ne olursa olsun demediğin sürece alınmaz hele 64 gb hiç alınmaz 128'in bile yetersizliği konuşulurken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onun yerine ben iPhone 16e alırım çünkü tek kamera da var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • En az 14 olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmzaya Ne Gerek Var. Bilen Bilir.
  • 5 tane kamera da olsa kuş kondurmuyor. İlla ki iphone diyorsanız ve fiyatı uygun olsun diye düşünüyorsanız 16e'den aşağısını almayın. 15Pro altının fişi yazılımsal olarak çekildi. Farkı 2 sene sonra daha çok hissedeceksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctrl-alt-delete -- 30 Ağustos 2025; 14:58:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kmlhyt kullanıcısına yanıt
    Ben iPhone 14 almayacağım, iPhone 16e alacağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Konu basliginda 12 yazinca bende 14 yazdim. Konu degismis. Iyi fikir. 16e. Kardesimde. Cok kral telefon.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmzaya Ne Gerek Var. Bilen Bilir.
  • kmlhyt kullanıcısına yanıt
    Evet tek kameralı bir telefon olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Zaten 2 veya 3 iOS güncellemesi alır, sonra desteği kesilir demiştim iPhone 13'ün güncelleme desteği ne zaman kesilir konusunda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • sanki adamın cebinde 80 bin bütçe varda keyfi 12 istiyor.


    biri diyor 16 al biri diyor 17 yi bekle kafalara bak. bunlara göre 17 de eski adı çıktı çünkü.


    se2020 daha güncelleme kesecek , kesse bile uzun süre hayatta kalır.


    herkes bütçesine göre alıyor. hafıza olayı biraz kişiseldir ben de 64gb kullanıyorum, şimdi baktım 38 gb boş yer var , bir dünyada uygulama var ..


    yetmezse adamlar 64 gb çıkartmaz. he çok fazla dosyan vs videon vardır gider yüksek hafızalısını alırsın

    _____________________________
    Körler ülkesinde tek gözlü adam kraldır
  • hafizasi yetersiz.

    _____________________________
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt
    Onun yerine 256 GB alırım çok iyi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.