Şimdi Ara

iPad Modelleri Bilgi Paylaşım Kulübü--- {ANA KONU} (953. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19.778
Cevap
249
Favori
518.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 951952953954955
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • macorono34 kullanıcısına yanıt
    cok kotu hic de bu şekilde bir sorun okumamistim… mecbur yollican garantiye kullanilmaz ki öyle…
    ben ekran filminin altinda 1 toz gorsem ekran filmini cope atiyom o kadar rahatsiz eder gözümu 😀
  • catik kullanıcısına yanıt
    Aynen yapacak bisey yok hocam ama tepkileri ne olacak merak ediyorum.
  • macorono34 kullanıcısına yanıt
    Bir üflemede o kadar toz olduysa, sizin cihaz baya baya toz banyosu yapmış şaka bi yana hocam garantisi varken servise verin, düşme darbe filan yoksa değişim yaparlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    Bugün servis yetkilisi ile konuştum adam neredeyse bana küfür edecekti o kadar agresif bir insandı. Yok ekran arasına toz girmesi imkasizmiz ekranla dokunmatik panel yapışıkmiş da (ipad 8 de lamine ekran olmadığından haberi bile yok...) beni suçlamaya çalışıyor kesin siz ekrana birsey yapmışsın dır bana çok saçma geldi filan dedi. Ya sabır çektim kapadım telefonu bu arada aynı oranda 2 tane ipad 8 var diğerinde hiçbir şey yok birinin ekran toz olmuş vaziyette.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • macorono34 kullanıcısına yanıt
    Demekki cihazda toz geçiren ayrık filan vardı, bunu ilk başta farkedip direk iade etmeliydiniz, çünkü darbe veya düşmeye bağlı çok hafif ekran boşluğu bile toz geçiriy, yani adam kısmen doğru söylemiş, yanlış anlamayın, tozun geçebileceği bir boşluk varmış cihazda, adam haliyle onu sorgulamış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle cihaz 20 günlük hocam ilk başta fark edemezdim çünkü ölu piksel varmi diye cihazı test ettigimde hiçbir toz veya sorun yoktu. Sonradan gelişti. Ayrica adama gelecek olursam sorgulamasinda sorun yokda, siz kesin birsey yapmisnizdir deyip beni suçlaması garibime gitti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macorono34

    Öncelikle cihaz 20 günlük hocam ilk başta fark edemezdim çünkü ölu piksel varmi diye cihazı test ettigimde hiçbir toz veya sorun yoktu. Sonradan gelişti. Ayrica adama gelecek olursam sorgulamasinda sorun yokda, siz kesin birsey yapmisnizdir deyip beni suçlaması garibime gitti.

    hocam geçmiş olsun.


    tüketici haklarına göre ilk 6 ay elektronik ürünlerde birebir yenisiyle değişim yada fatura bedeli iade alma hakkınız var.

    servis kabul etmezse tüketici hakem heyetine başvurun. biraz uğraşırsınız ama alırsınız kesin hakkınızı.

  • josh-r J kullanıcısına yanıt
    İlk 6 ayda değişim olayını bilmiyordum hocam, şu sokağa çıkma yasağı bitsin garantiye götüreceğim eğer ekran değişimi derse tüketici haklarına basvururum saolun cevabınız için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • josh-r J kullanıcısına yanıt
    bu dogru da olsa ilk sizden duydum… tr bu dediğinizi uygulamak oldikca zor her seferinde sikayet edilcek o halde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macorono34

    İlk 6 ayda değişim olayını bilmiyordum hocam, şu sokağa çıkma yasağı bitsin garantiye götüreceğim eğer ekran değişimi derse tüketici haklarına basvururum saolun cevabınız için.

    servise verirken. tamir değil. birebir değişim yada fatura bedeli iadesi istiyorum diye not tutturun öyle teslim edin. almazlarsa gidin tüketici hakem heyetine.

    onlar bilirkişi atıyor ve ona göre işlem yaptırıyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: catik

    bu dogru da olsa ilk sizden duydum… tr bu dediğinizi uygulamak oldikca zor her seferinde sikayet edilcek o halde

    çok ta zor değil. hatta artık e devlet üzerinden başvuru yapılabiliyor dahada kolaylaştı.

    ben iki kere ekran sararmasından telefon fatura bedeli aldım. vatan computer dan. lg ve general mobile telefon markalarından.

    sadece haklarımızı bilmiyoruz. asıl sıkıntı bu.

  • josh-r J kullanıcısına yanıt

    Hocam edevlet in hangi kısmından yapıyoruz bunu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt

    aramaya



    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi


    yazınca çıkıyor.

  • josh-r J kullanıcısına yanıt

    Cevabınız için teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 gün önce burada cihazımin içerisine toz girdi garantiye yollayacagim tepkileri ne olur diye yazmıştım. Aldığım yere yani pozitif teknoloji ye yolladım, bugün aradılar para iadesi veya yeni cihaz gönderelim dediler. Ben yeni cihaz istedim bakalım yeni cihaz 0 kutulu filan mı olacak onu merak ediyorum simdi😁. Bu arada cihaz 1 aylıkdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macorono34 -- 5 Mayıs 2021; 16:15:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macorono34 kullanıcısına yanıt
    pt iyidir diye yaziyordum burda bu sekilde ilgilenmeleri cok guzel olmus
  • catik kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bende çok şaşırdım direk yeni cihaz verelim demelerine. Özellikle Apple in kendi desteğinden aldığım olumsuz tepki den sonra.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cihazın kaç kere şarj edildiğini nereden görebilirim? iMazing demişler güvenilir midir?

  • _lightning_ _ kullanıcısına yanıt

    İos 14 ile pil sağlığı görünmüyor malesef. Ayarlar kısmındaki pil sağlığı bilgisi ile idare ediyoruz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    Orda kaç kez şarj olduğu yazmıyor yanlız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 951952953954955
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.