Şimdi Ara

iPad gerçekten uzun ömürlü mü? '8 yıllık iPad vs 11. Nesil iPad'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Bu videoda yaklaşık 8 yıllık 5. Nesil iPad ile yeni 11. Nesil iPad'i yanyana getirip değişen ve değişmeyen özelliklerine yakından bakıyoruz. Peki 5. Nesil iPada hala alınır mı? Detaylar videomuzda.





  • "Neyler" ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Neyler degil, neler

  • Neylere gelmiştim arkadaşlar uyarmış zaten. Evet Türkiye'nin önemli bir forumunun başlık haberlerinde bu şekilde Türkçe hata yapılmaması lazım.

  • Hala oled olmaması korkunç

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • ipad 5 ve ipad 10 var evde. 2017 de 700 tl civarlarına almıştım. Hala çocuklar kullanıyor. Oyun için tat vermiyor donlamalar daha fazla ama video izlemek internette gezmek için hala taş gibi. Oyun amaçlı düşünenler eski nesil pro bakabilir.

  • Bende ipad 4 vardı anneme vermiştim ama youtube uygulaması bile çalışmıyor ios güncellemesi alamadığı için.

    Tamamen safariye bağımlı web cihazı haline geliyor. Bilindik bir Android tabletin ömrü daha uzun olur bence, yine custom rom falan atar kurtarırsın.

    Ömürden ziyade tablet tarafında en iyi deneyimi ipad sunuyor hala, zaten M serisi işlemciler kullanan modellerin pek rakibi yok.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Debloat yapamadığım tableti asla satın almam, tavsiye etmem.

    Ayrıca, amerikan işletim sistemi (android&ios) kullanan cihazlar ciddi ciddi hayatımızı işgal ettiler. Sonra maduro, nokta operasyonla evinden alınıyor, iran gnk başkanı nokta atışı evinde füzeleniyor ve daha niceleri. İşgal ettiler hayatımızı.

    Keşke yerli bir alternatif mobil işletim sistemimiz olsaydı, emülatörle de olsa android uygulamalarını çalıştırsaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bence tabletlerin azalarak bitmesi gerekiyor. Telefon ve laptop'un arasında kalmış gereksiz bir cihaz bence.

  • iPad'i iPad'le karılaştırarak, uzun ömürlü olup olmadığını nasıl anlıyorsunuz? Video başka bir şey anlatıyor.

    Başlığı görünce, aynı yaş ve fiyat bandında Android bir tabletle karşılaştırılır sandım.

    _____________________________
    🇪🇺🏳️‍🌈
  • Hurdacıdan bir ipad 1 almıştım, 2017 üretimiydi galiba. Aylarca dışarda kalmış yağmur çamur yemiş arka kapağı da ayrılmış ekran kısmından, piller şişmişti. Tableti yıkadım pilleri çıkardım attım, başka pil taktım cihaz açıldı ama kod istedi onu açamadım, bende Çin den ekran için hazır devre aldım ve ekranını harici monitör yaptım, birde uydu alıcı cihaz bağladım çok güzel ve net görüntüsü var kullanıyorum. Demem o ki ipad gerçekten kaliteli malzemeler ile üretiliyor kasası bile alüminyum matkap zor deliyor. Yazılımı tabi zamanla eskiyor oda planlı yapılan bir şey

  • fozata kullanıcısına yanıt

    iyide bunu çok daha ucuza satılan android tabletler de yapıyor. oyun vs. oynanmayacaksa apple almanın bi mantığı kalmadı. ekranı vs. düz modellerde hala 60hz şarjı hızlı değil vs. 3te 1 4te 1 fiyatına android tablet alıp 4-5 sene sonra o tablet öldüğünde o dönemki yeni ucuz androidlerden almak daha mantıklı bence.


    bende hem oyun için aldığım ipad 11 var hem medya tüketimi vs. için aldığım redmi pad se. var mesela. işlemci gücü yani oyun hariç neredeyse her özellikte xiaomi daha iyi.

    _____________________________
  • dodofran D kullanıcısına yanıt
    İlk defa apple ürün alınacaksa dediğiniz mantıklı, sadece ipad almak android tarafından geçenlerde sıkıntı olabilir. 4-5 sene sonra android tarafını değiştirmeye kalktığınızda ikinci el değerini de sıfırlamanız yada düşük tutmanız gerekiyor. Uzun kullanım tecrübelerime göre ipad tarafı önde 2. el değeri de malum. Direk kas gücü vs donanımı yüzünden tercih cihazı değil ipad bence, ekosistemi olup birbiriyle uyumu yüzünden asıl tercih nedeni.

  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt

    Hala kullanan var ama telefonların çok güçlenmesi ve katlanabilir cihazların da peyda olması biraz tabletlerin olayından ve albenisinden götürdü. Gene de düzgün bir tablet telefonlarda bulunmayan büyük bir ekran ve laptoplardan daha fazla pratiklik (taşınabilirlik, elde tutulabilirlik vb) vadediyor.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
    We're beyond sympathy at this point, we're beyond humanity.
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    Tablet niş işler için daha uygun ama hocam. Atıyorum çok not tutan biriyseniz telefon ekranı yetersiz kalabiliyor. Ben iş planlarken sıkça kullanıyorum mesela. Hem not tutuyorum, hem diagram, iş akışı gibi taslakları da hızlıca ekleyebiliyorum. Dijital çizim yapanlar da özellikle iPad Pro'ları sıkça tercih ediyorlar.

    Diğer taraftan video izlemek için de tabletler; taşınabilirliği, ekran çözünürlüğü, panel kalitesi ve boyutları nedeniyle daha ideal bir formda bence. Özellikle seyahatlerde hem telefondan hem de pc'den daha kullanışlı bir seçenek. Bir de çocukları da unutmamak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 14 Ocak 2026; 14:10:42 >
  • Uygulama desteği bitmese halen iPad Mini kullanıyordum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tesla 2010
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.