Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

iOS 9 [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
32.861
Cevap
159
Favori
828.296
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      394 Mesaj
      26 Nisan 2016 17:53:09
      İphone 5 ios 9.3.1 model 3 senelik telefon batarya durumu
      Bu mesaja eklenen görseller:




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      9013 Mesaj
      26 Nisan 2016 17:54:02 Konu Sahibi
      bu yüzden sanırım değerleriniz bu yönde :)

      @cordoncayo cihaz kullanımına ve şarj alışkanlığına göre değişiyor değerler sanırım. birkaç kişi daha ölçüm yapıp görüntü paylaşırsa emin oluruz. %100 doğru olacak diye birşey yok elbet. %90 doğru sonuçlar verse az çok emin oluruz zaten :)
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      9013 Mesaj
      26 Nisan 2016 17:57:38 Konu Sahibi
      %13 kayıp var valla benim bataryadan iyi durumu :) daha idare eder sizi epey.
      _____________________________

    • Teğmen
      108 Mesaj
      26 Nisan 2016 17:59:57
      Yüzde 5 kayıp gözüküyor benimde.6+ 3 haziran'da almıştım. Garantiye vermeyi düşünüyordum sağ üst köşeden tık tık diye ses geliyor diye. Biraz daha bekliyim öyleyse
      Bu mesaja eklenen görseller:




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      394 Mesaj
      26 Nisan 2016 18:09:08
      Bende irade ettirmeye çalışıyorum işte biraz daha bekleyip 7 den iphone 8 e geçiş yapmayı düşünüyorum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      9013 Mesaj
      26 Nisan 2016 18:14:29 Konu Sahibi
      batarya hacmi arttıkça cycle sayısı düşük kalacaktır, haliyle kayıpların da az olması lazım. batarya hacmi düştükçe cycle oranı artar,haliyle kayıplar da fazla olur.

      ağustos'da garantiden gelen ipad mini 2 daha 67 döngü görmüş %3 kayıp var. ancak 2 hafta sonra 2 senelik olacak 5s cihazım 677 döngüde %16 kayıp var.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      675 Mesaj
      26 Nisan 2016 18:25:50
      10 aylık i6 Rockn'roll
      Bu mesaja eklenen görseller:




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sentiel -- 26 Nisan 2016; 18:27:24 >
      _____________________________

      iOS 11.3.1
    • Yarbay
      6714 Mesaj
      26 Nisan 2016 18:28:29
      Zamanla geçer hocam.



      < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    • Yüzbaşı
      546 Mesaj
      26 Nisan 2016 18:57:50
      4s için hangi sürümü önerirsiniz 8 bile yüklemeyin diye söylenti var kullananlar varsa yardım edebilir mi?



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      9013 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:03:58 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: sentiel

      10 aylık i6 Rockn'roll
      Bu mesaja eklenen görseller:



      kuzu gibi batarya, ne yaptın da hiç güç kaybetmedi maşallah :) 202 döngüye rağmen
      _____________________________

    • Binbaşı
      1110 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:04:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

      ölçüm yaparken cihazlarınızla aynı zamanda işlem yapmayın, arka planda müzik çalmasın,o zaman yanlış ölçebiliyor. benim %16lık kayıbı %32 gösterdi birden sonra düzeldi :) sıcak da olmamalı batarya. bunlar da etkiliyor doğruluğunu.

      yukarıdaki resimlerde değerler normal. 75 döngüye %2 kayıp normal. keza 114 döngüye %4 kayıp da öyle.

      @@BJK@ sizinki biraz enteresan, herhalde hiç yarıdan şarja takmadınız veya %20nin altına inmediniz doldururken. yarım döngü olmadı hiç yani.

      @can4911 valla o çıt çıt bende 2 senedir aralıklarla oluyor, kolonya ile hafifçe temizle kenarlarını,bir iki defa bs çek bas çek, zamanla düzelir,hemen etki etmese de zamanla kaybolur o ses zaten :) için rahat olsun.

      hocam simdi 100 den 0 a kadar bitirmek mi iyii yoksa 100 den 20 olmadan sürekli takmak mı kafamız karıştı?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




    • Yarbay
      9013 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:06:47 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: malkockose


      quote:

      Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

      ölçüm yaparken cihazlarınızla aynı zamanda işlem yapmayın, arka planda müzik çalmasın,o zaman yanlış ölçebiliyor. benim %16lık kayıbı %32 gösterdi birden sonra düzeldi :) sıcak da olmamalı batarya. bunlar da etkiliyor doğruluğunu.

      yukarıdaki resimlerde değerler normal. 75 döngüye %2 kayıp normal. keza 114 döngüye %4 kayıp da öyle.

      @@BJK@ sizinki biraz enteresan, herhalde hiç yarıdan şarja takmadınız veya %20nin altına inmediniz doldururken. yarım döngü olmadı hiç yani.

      @can4911 valla o çıt çıt bende 2 senedir aralıklarla oluyor, kolonya ile hafifçe temizle kenarlarını,bir iki defa bs çek bas çek, zamanla düzelir,hemen etki etmese de zamanla kaybolur o ses zaten :) için rahat olsun.

      hocam simdi 100 den 0 a kadar bitirmek mi iyii yoksa 100 den 20 olmadan sürekli takmak mı kafamız karıştı?

      kırmızıya getirmeyin diyorlar yani %20'nin altına inmeyin, ayda 1 de 0a inip %100'e kadar kesintisiz doldurmak iyi oluyor batarya kalibrasyonu açısından
      _____________________________





    • Binbaşı
      1110 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:06:52
      arkadaşlar benimki nasıl ? cihaz daha 1 ay olmadı
      Bu mesaja eklenen görseller:




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
    • Binbaşı
      1110 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:07:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

      quote:

      Orijinalden alıntı: malkockose


      quote:

      Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

      ölçüm yaparken cihazlarınızla aynı zamanda işlem yapmayın, arka planda müzik çalmasın,o zaman yanlış ölçebiliyor. benim %16lık kayıbı %32 gösterdi birden sonra düzeldi :) sıcak da olmamalı batarya. bunlar da etkiliyor doğruluğunu.

      yukarıdaki resimlerde değerler normal. 75 döngüye %2 kayıp normal. keza 114 döngüye %4 kayıp da öyle.

      @@BJK@ sizinki biraz enteresan, herhalde hiç yarıdan şarja takmadınız veya %20nin altına inmediniz doldururken. yarım döngü olmadı hiç yani.

      @can4911 valla o çıt çıt bende 2 senedir aralıklarla oluyor, kolonya ile hafifçe temizle kenarlarını,bir iki defa bs çek bas çek, zamanla düzelir,hemen etki etmese de zamanla kaybolur o ses zaten :) için rahat olsun.

      hocam simdi 100 den 0 a kadar bitirmek mi iyii yoksa 100 den 20 olmadan sürekli takmak mı kafamız karıştı?

      kırmızıya getirmeyin diyorlar yani %20'nin altına inmeyin, ayda 1 de 0a inip %100'e kadar kesintisiz doldurmak iyi oluyor batarya kalibrasyonu açısından

      hocam ben hep öyle yapıyorum da gordugunuz gibi degerler nasıl? bir ustte resim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




    • Teğmen
      103 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:09:34
      Valla forumda araştırdım değişime gönderenler olmuş aklımdan geçmedi değil ama hem sizin yorumlarınız hem de swap cihazlarla ilgili okuduklarım (onarılmış cihazlar olma ihtimali) vazgeçirdi beni :)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      757 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:22:37
      1.5 senelik 5S :) 9.3.2 Beta2 nasil ? Bu sefer betalara hic bulasmadim. Onerir misiniz ?



      < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
      |
      |
    • Yarbay
      9013 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:26:57 Konu Sahibi
      48 döngüye göre biraz fazla düşmüş gibi. %1 anca gitmesi gerek. resim bulanık çıkmış ben %3 okudum doğru mudur?

      @PhoenixBurn değerlerimiz aynı sayılır benim de 2 seneye geliyor %17 kayıp oldu, yazılım ile alakası yok bu değerlerin, pili şarj etme alışkanlıkları ile dolaylı olarak alakası var.

      @can4911 yok hocam normal değerler senin,boşuna gönderme değişime :)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Makale_Helvetia -- 26 Nisan 2016; 19:30:24 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      757 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:34:39
      Yok genel olarak sormustum su anki betayi :) pil simdilik iyi. %60 in altina dustugunde degistiririz bataryayi :)



      < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    • Binbaşı
      1786 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:47:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: sentiel

      10 aylık i6 Rockn'roll
      Bu mesaja eklenen görseller:



      hangi uygulama bu acaba?
      |
      |
      _____________________________

      Apple Macbook Pro 13.3 | Toshiba Satallite P50-B-10F | iPhone X Space Gray 64 gb | Samsung UE55H6470 Led TV | Samsung HW-H551 Home Audio | Play Station 4 Pro 1TB + VR
    • Yarbay
      9013 Mesaj
      26 Nisan 2016 19:52:34 Konu Sahibi
      şu anki betaya bulaşma hiç,hatalar var. pil de 2-3 sene götürür rahat. ömürleri o kadar zaten
      |
      |
      _____________________________

    HızlıCevap




Reklamlar
modasor
chat.gen.tr
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,724
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.