Şimdi Ara

İOS 9.2 hızlı şarj tüketimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
1.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 22
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 46 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • gurkan3407 (12 mesaj) DODANLI (2 mesaj) cnr.kh (2 mesaj) KRIYUS (2 mesaj) Smile75 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (19 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    3-5 gün önce 9.2 ye geçtim ve telefonun resmen içine edildi. çok hızlı bir şekilde şarj bitiyor. düşük güç modu açık telfon 2g de uyku esnasında % 12 şarj gitti.
    İtunes ile güncel sürümü yükledim tekrardan bununn dışında konum olsun antin kuntin bir çok şeyi kapattım şuan daha iyi olsa da eskisine göre aradaki fark bariz bir şekilde anlaşılıyor. 15 dk lık whats app konusmam boyunca %98 den %94 ' e indi.

    Bu sorunu başka yaşayan arkadaşlarda mevcut mu acaba ve çözüm yolu olarak ne yapabilirim telefonu servise göndermeli miyim.
    Kullandığım cihaz iki haftalık 6S 64 ve ayrıca 9.0 varken bunların hiçbiri yoktu

    edit: resimler alt tarafta eklendi bakın lütfen dakika da %3 batarya gidiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurkan3407 -- 13 Ocak 2016; 1:06:52 >



    |
    |
  • Binbaşı
    1442 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    FelixSteiner


    Bu da benim sonuçlar 6S 64 GB. Nasıl sence iyi mi?
  • Teğmen
    192 Mesaj

    bence verdiğiniz cevap hiç hoş değil arkadaş kendi şarjından yakınırken iyi sayılabilecek değerlerinizi atmışsınız buraya.
    aynada saç yapan iki liseliden biri diğerine saçım nasıl kanka deyince kendininkini övmek için benimki de çok uzadı yeaa demek gibi.
    hocam ben de 6 kullanıcısıyım gb a göre belirlenmediği için şarj süresi belirtmek istemiyorum, benim de eskiden daha iyiydi bi kötüye gidiş var bence de.
    |
    |
    7th kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1442 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    FelixSteiner


    Hayır ben yanlış bişey yaptıysam özür dilerim. İlk defa 6s kullanıyorum sonuçlarımı merak ettim. Tekrar özür dilerim
    |
    |
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yok hayır rica ederim attığınız resimle en azından kendimce bir kıyaslama fırsatı sundunuz.
    Gb nin etkisi yok canım onu ifade etmek istemedim orda genelde yazarken öyle yazdık bir kaç farklı foruma ondan dolayı dile getirdim.

    biraz araştırma 6s kullanıcılarının bu sorundan dert yandığını çok gördüm ve hatta kendi çözüm yollarını üretmişler ama bu çözümler bence kesin çözüm değil tabi telefonun bütün özellkilerini kapatıp normal bir cihaz moduna sokmuşlar
  • Binbaşı
    1619 Mesaj
    Şu düşük güç modu bir bende mi işe yaramıyor?
    %5 den birden 0 a düştü düşük güçte
    |
    |
  • Yüzbaşı
    689 Mesaj


    8sa 17dk bitmişti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi o.aydınlı -- 12 Ocak 2016; 22:16:58 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    768 Mesaj
    Kimi zaman bende 7 saati geçik kullanım süresi alıyorum fakat yoğun kullanımda 5.30-6 saat maks. değer veriyor. Birde telefonun şarjı %15 den sonra birden düşüyor mesela %13'den %7 gibi birden düşüşler oluyor (6S)
    |
    |
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bende ki sorun daha çok hızlı şarj düşüşü whats app dan konusuyorum ve şarj gidiş yüzdeleri şöyle

    20:33 % 94
    20:35 93
    20:38 92
    20:40 91
    20:58 80

    Ben hayatımda böyle bir emiş görmedim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    757 Mesaj
    Telefonunuzu sıfırlamanızı öneririm. Bende 6 var full 3G'de 6-7 saat arası gidiyor.
    |
    |
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bu sorunu yaşamaya başladıktan sonra apple destek ten aldığım yönlendirmeler ile itunes üzerinden telefona 9.2 yi tekrardan kurdum üstüne problem çözülmeyince orta tuş + güç tuşu ile başlattım ayarlar-genel-sıfırla-içerik ve .. sıfırla seçtim.. uzun lafın teknik destek olsun forumdan arkadaşlar olsun söylenenleri yaptım fakat nafile çözüm bulmuş değilim.

    Aslında bunun yazılımdan kaynaklandığını düşünüyorum ve bir sonraki güncellemeyi bekliyorum
    |
    |
  • Binbaşı
    1593 Mesaj
    Hocam itunesden temiz restore edin arka planda uygulama yenileme konum gibi servisleri kapatıp bakın buladar ani düşmesi hayra alamet değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 131murat

    Hocam itunesden temiz restore edin arka planda uygulama yenileme konum gibi servisleri kapatıp bakın buladar ani düşmesi hayra alamet değil.

    hocam dediklerinin hepsini yaptım yok ama nafile 9.3 bekliyorum artık eğer ondada düzelmezse göndercem servise ne yapıyorlarsa yapsınlar artık.
    ama dediğim gibi gerçekten de benimle birebir aynı problemi yaşayan 6s kullanıcıları mevcut
  • Binbaşı
    1593 Mesaj

    Ben full 3gde 6 saat 20 dk filan alıyom rahat pil konusunda 6s plus çok başarılıda bu sorunu yaşamanıza üzüldüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gurkan3407 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar fotoğraflara bakarken lütfen saat ve şarj yüzdesi oalrak bakınız sıra yaparak attım ama yükledikten sonra nasıl olur bilmiyorum aynı saat dilimlerinde farklı farklı yüzdeler görünce şaşırmayın sakın :)
    |
    |




  • Yüzbaşı
    514 Mesaj

    9.2 sarjda dahil bir cok yonden gelmis gecmis en kotu surum bence. 9.1 de yarim saat 45 dk daha fazla aliyordum bende simdi o kadar olmuyor. Bunun genel 9.2 ile alakali oldugunu dusunuyorum ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wilshire -- 13 Ocak 2016; 1:07:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gurkan3407 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3255 Mesaj
    Bence sarj düşüşünüz normal gibi whatsap konusması pili hızlı harcar bu gayet normal. Eger 3g de 6 saat gibi değerler alıyorsanı bu normal değerler telaş yapmanıza gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    valla ios' a 6s ile geçtim hocam yani 9.0 tanıştım ilk öncesi hakkında yorum yapmam saçma olur ama sen attığım resimlere baktın dimi dakika ve yüzde değişimlerine şaka gibi ya kırcam valla telefonu
    |
    |
    Bahsedilenler: Wilshire
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    Bence sarj düşüşünüz normal gibi whatsap konusması pili hızlı harcar bu gayet normal. Eger 3g de 6 saat gibi değerler alıyorsanı bu normal değerler telaş yapmanıza gerek yok.

    yani tamam da normal olan dakika da %3 gitmesi mi 00:18 de iç tane ss aldım dikkatli bakın lütfen
  • Yarbay
    3255 Mesaj

    Kardeşim sorunlu olan yazılım, bugun apple a gittim akşamleyin akasyadaydım zaten bir arakdasın telefonunu iade ediyordum işlemleri beklerken şarjıma baktım yuzde 9 idi. Hiçbirşey yapmadım direk arkadaki uygulamaları kapattım, sonra telefonu cebime atıcakken bir ısındı elimde durduk yere, Allah allah dedim o sırada işlemi yapan apple elemanına söyledim dedim ki al bak çıkardım saate baktım bune şimdi dedimAllah allah ilginç dedi ve yuzde 9 olan sarj durduk yere hızlı hızlı yuzde 4 e kadar indi açtık güç modunu öyle idare ettim. Bence yazılımsal yapacakları pek bişey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gurkan3407 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.