Şimdi Ara

iOS 7.1.1 güncellemesi geldi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
143
Cevap
2
Favori
3.926
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    Güncellemeyi, ilk çıktığında yaptım ve şimdiye kadar daha bir numarasını göremedim...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    406 Mesaj
    Şarj bende aynı her güncellemeden sonra 7 buçuk-8 saat telefonda ne ısınma oluyor ne bişey sizde psikolojik olmuş her güncellemeden sonra bence
    -iPhone 5C
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    855 Mesaj
    Bi değişiklik göremedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7875 Mesaj
    genellikle şarjımda ufak iyileşme var tarzı yorumlar var internette

    en azından kötüleşti yazan görmedim daha

    ben de güncelliyorum şu an

    en fazla ne kadar fark eder ki zaten
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1164 Mesaj
    Şarj konusunda bir değişiklik yok bende. iPhone 4
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1713 Mesaj
    Yabancı forumlarda iphone 5 için bataryada iyileştirme olduğu söyleniyor tecrübe edenler görüşlerini bildirebilir mi ?
    |
    |
    _____________________________
    DH Fosil Grubu: 2001 - 2006
    "Birini suçlamak üzere ileri uzattığın elinin üç parmağının seni gösterdiğini unutma..." F.Nietzsche
  • Yarbay
    6153 Mesaj
    dayanamadım güncelledim sadece wifi açık
    |
    |
    _____________________________
    Apple İmac 21.5 Late 2013 2.7 Ghz İntel Core İ5
    Apple İphone 8 Plus 64 GB Space Gray
    Apple İpad Pro 11 64 GB Space Gray
  • Binbaşı
    1543 Mesaj
    Yeni ios kullanıcısıyım teli aldığımda 7.0.6 vardı güncelleedim 7.1.1 e daha önceden sanki biraz daha iyi olmuş şarjım 1.5 gün gitti internet falan fakat şarj olurken çok yavaş 2 saat falan oluyo normalde ne kadar sürede şarj oluyo bu telefon
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6320 Mesaj
    Bu millet iyice tikli olmuş komik bir durum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    3G full açık iyi mı sizce ? ( Oyun da oynadım )


    Buda bugünün şarj degeri ( 3G haricin de E açıktı full nette takıldım Facebook vs. + Oyun oynadım eve de yeni geldim Wi-Fi açık )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doqann -- 26 Nisan 2014; 12:44:53 >
    |
    |
    _____________________________
    Why So Serious?




  • Yarbay
    2333 Mesaj
    Kesinlikle şarjda fark var 3g açık 1.5 günü gördüm hala 41 sarj var önceden 3 g açık 2 30 saate %10 düşüyordu şuan 3 saat kullanım ile %41 baya fark etti



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    661 Mesaj
    Albüm kapağı hatasını düzeltiyormu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2933 Mesaj
    Yani yükleyelimmi beyler ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4226 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mylove

    Yani yükleyelimmi beyler ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: mylove

    Yani yükleyelimmi beyler ?

    telefonu dün aldım. güncellemeyi direkt yaptım. bir sorun gözükmüyor. tabi önceki sürümü kullananlar pil e benzeri farkları daha iyi bilir. sabah 6'da şarjdan çektim. uyuyunca kapattım. 10.30-11.00 arası telefonu açtım. şu anda %30 civarı şarjı var. iki telefon görüşmesi yaptım. wifi hep açık. whatsappta,facede epey bir mesajlaştım. eskiden nasıldı bilmiyorum ama iyi gibi. telfonum 5s.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    747 Mesaj
    Hadi hayırlı güncellemeler bizeeee Apple da bunu seviyorum işte diğer cihazlarda yok Google yayınlayacak sonra cihaz üreticileri telefonlara uyarlayacak ha onda da tepe serisi cihazlar için gelir ;)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2768 Mesaj
    İos 7.1 in imzası açık. Şimdi dönsem bile yedekten yükleyemicem dimi ? Alt sürüme düştüğüm için. Herşeyi tek tek yüklicem yani



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4923 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MASMiF

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    quote:

    Orijinalden alıntı: SevimliKedicik

    Şarjdan memnun olan tek ben miyim :D

    Sanırım günde 2 kere şarja taktığım için etkisini hissetmiyorum.


    gunde 2 kere şarja takıp memnun musun ??
    g2 kullanıyorum 2-3 gunde 1 takarım

    Kullanım oranına bağlı ayrıca G2 kullanıyorsan burada işin ne



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SteelSeries Rival 310 | Cooler Master CK550 Gaming Keyboard | SENNHEISER GAME ZERO

    MSI MAG241CR - 144 Hz | Intel Core i5-4690K Processor 4.0 GHz | MSI Z97 GAMING 5 | MSI GAMING GeForce GTX 970 4GB OC 256Bit NVIDIA | Kingston 16 GB HyperX RAM | Corsair SPEC-02 Gaming Case | Corsair CPU Cooler H100i




  • Yarbay
    2626 Mesaj
    merhaba arkadaşlar elimde 5s var telefonu yeni aldım hiç güncelleme yapadım 7.1.1 güncelleme geldi kurmadım nette %25 şarj iyileştirmesi okudum fakat ne kadar doğru bilmiyorum. kullanan memnn kalan varsa bi zahmet cevap yazın.
    _____________________________
    fatih şahinoğlu / Bize Her TRABZON
  • Yüzbaşı
    846 Mesaj

    Aynı değişen bir sey yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aspirin_00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2626 Mesaj
    değişne birşey yoksa kalsın o zaman ios 8 bekleriz. :)
    |
    |
    _____________________________
    fatih şahinoğlu / Bize Her TRABZON
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,374
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.