Şimdi Ara

iOS 11.2.5 yayınlandı!

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
77
Cevap
0
Favori
4.521
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> iOS 11.2.5 yayınlandı!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1008 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: YoungScientist

    Beyler ben 6Simi guncelledim ve kesinlikle soyluyorum cok cok iyilesme var butjn frame droplar gitmis 60fpste takiliyor telefon tekrar asik oldum telefona. Gercekten ios 11in herhangi bir surumunde olan beklemesin.

    İyi oldu, kötü oldu vs. gibi yorum arıyordum, buldum. Ülkemizde mantıklı insan ne kadar da az. Çoğunluk ios android kavgası yapıyor. Yazık.
    |
    |
    _____________________________
    İMZAM KURAL DIŞIDIR
  • Yarbay
    5031 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army

    11.3 güncellemesi ile hızmı yoksa pilmi diye sormasının mağduriyeti ortadan kaldırıldığını mı düşünüyorsun.Şahsen katılmıyorum.İnanılmaz paralar veriyoruz bu telefonlara bana ikisinide sağlamak zorunda.

    Öyle bir dünya var ise ya da o dediğin şartı sağlayabilen herhangi bir firma var ise bize de söyle de biz de sebeplenelim...

    Piller yapıları gereği zamanla ölür. Bunun önüne henüz teknoloji olarak geçilemedi. Firma sadece garanti verdiği süre boyunca pilin sağlığı konusunda müşteriye karşı sorumludur. Garanti bittikten sonra pilin ölmesi durumunda cebinizden parayı öder yeni pil taktırırsınız. Bu bütün firmalarda böyledir. Apple, Samsung, Google, HTC, Sony, LG hepsi...

    Senin istediğin dünya, içinde bulunduğumuz dünya değil... Nerede var onu da ben bilmiyorum.

    Hatta sana daha da şaşıracağın bir bilgi vereyim istersen;

    Amoled ekranlı cihazlar garanti süresi içinde dahi "Ghost Screen" yani "Oled ekran yanığına" karşı garanti kapsamında değildir. Örneğin LG bunu sitesinde açık açık yazmıştır. Samsung sitesinde yazmamış ama müşteri hizmetlerini arayıp "Ekranımda oled yanığı oluştu, garanti kapsamında tamirat veya ekran değişimi yapılıyor mu?" diye sorduğunuzda aldığınız cevap; Hayır oled yanıkları garanti kapsamında değildir diyorlar. Apple da aynı şekilde. Zaten o yüzden Apple ekran yanığına karşı müşterileri uyardığı ve ekran yanığını önelemek için cihaz nasıl kullanılması gerektiği hususunda bir makale yayınladı. Bunun için de bir dünya eleştiri aldı. :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erasmus78 -- 24 Ocak 2018; 16:49:9 >
    |
    |
    _____________________________
    Apple iPhone X 256GB
    Apple Macbook Pro (15") + Touchbar (1TB)
    iPhone 4 Foto-Video-Anten İncelemem




  • Yarbay
    4288 Mesaj
    11.3'ü bekliyoruz bu güncelleme boş çıktı
    |
    |
    _____________________________
     (BMW 5.25 xDrive / iPhone 11 Pro Max - 64GB / Macbook Pro 2017 - 8 GB Ram - 1 TB SSD / Asus Vivo PC VC60 - 16 GB Ram - 256 GB SSD) 
  • Yarbay
    5095 Mesaj

    Güzel açıklamışsın fakat benim demek istediğim bu değil. Ben pilin ölmesi durumnda diye birşey demedim,o söylediğine bende katılıyorum pilin ömrü var doldumu mecbur değişecek,ama bazı kullanıcılar bu nasıl telefon ya 2 senede bozulurmu diye tepki gösteriyorlar :) çoğuda bu bilgileri bilmediği için bir kısmıda ninelerimiz dedelerimiz :)

    Söylemek istediğime gelecek olursak güncelleme öncesi bana böyle seçenekle gelmesi yanlış,bunu anlatıyorum. Yani pilin ömrü kadar bana ikisinide sağlamak zorunda hız ve pil ömrü olarak,ben bunun peşindeyim açıkçası.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Erasmus78
    _____________________________
  • Yarbay
    5031 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army

    Güzel açıklamışsın fakat benim demek istediğim bu değil. Ben pilin ölmesi durumnda diye birşey demedim,o söylediğine bende katılıyorum pilin ömrü var doldumu mecbur değişecek,ama bazı kullanıcılar bu nasıl telefon ya 2 senede bozulurmu diye tepki gösteriyorlar :) çoğuda bu bilgileri bilmediği için bir kısmıda ninelerimiz dedelerimiz :)

    Söylemek istediğime gelecek olursak güncelleme öncesi bana böyle seçenekle gelmesi yanlış,bunu anlatıyorum. Yani pilin ömrü kadar bana ikisinide sağlamak zorunda hız ve pil ömrü olarak,ben bunun peşindeyim açıkçası.

    Pilin ömrü zaten garanti süresi kadar. Yavaşlatma işlemini de garanti süresi dolmuş cihazlarda yapıyor. Garantisi halen devam eden ama pili ölmüş cihaz için zaten Apple'a gidip pilini ücretsiz değiştirebiliyorsun. Orada bir sıkıntı yok. Apple'in yavaşlattığı cihazlar; garantisi bitmiş ve pili ölmüş olan cihazlar. Pili ölü cihazları uzun batarya ömrü için yavaşlatıyordu ama müşteriye sormadan bu işlemi yaptığı için büyük eleştiri aldı. Gelen büyük tepki üzerine çark etti. Özür diledi ve bundan sonra bu durumdaki cihaz sahiplerine "Piliniz rahmetlik oldu. İsterseniz cihazını yavaşlatıp pil süresini yine eskisi gibi tutabiliriz. Ya da isterseniz günde 5 sefer şarj ederken hem bir yandan bize küfür edip hem de cihazınızı eski performansında kullanmaya devam edebilirsiniz. Hangisini tercih edersiniz?" diye bir seçim sunacak.

    Olay bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erasmus78 -- 24 Ocak 2018; 16:48:14 >
    |
    |
    _____________________________
    Apple iPhone X 256GB
    Apple Macbook Pro (15") + Touchbar (1TB)
    iPhone 4 Foto-Video-Anten İncelemem




  • Yarbay
    6293 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ipardon

    Nedir sizde ki bu özellik merakı? Ne yani ios 11 e güncelleme gelince çay mı koyuyor, ne bileyim araba falan mı sürüyor? Hepsi birbirinin aynısı. Tasarım değişiyor rererörö. Banane kardeşim tasarımdan. Tasarımcımıyım ben?

    Ben ozellik meraki degilim once hatalarini gidersin zaten. Youtubede video acinca asagi kaydirmalardaki frame atlamalarini duzeltsin once



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    603 Mesaj
    Ne yaptılar bilmiyorum fakat pil performansı arşı alaya çıktı. üç saat üç dakika kullanmışım ve şarjım % 81.
    |
    |
  • DH Yönetici
    7521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    IPHONE 7 165 MB ACABA GENE NE BOZULDU

    6S+ 163 MB, demek ki model yükseldikçe 1-2 şey daha fazla bozuyorlar.

    Şaka bir yana, Cpu hızı kontrol edenler olmuş ve sıkıntı olmadığını belirtmişler. Zaten battı balık yan gider misali, ben de yüklüyorum.

    Yeri gelmişken belirteyim, en başından beri iPhone kullanıcısıyım, son 2 yıldır inanılmaz memnuniyetsizim. 6S+'a kadar hep yeni model kullandım ama o Apple kalitesi/farkı, S. Jobs ile tarihe karıştı...
    _____________________________


    MSI Z270 SLI Plus | i7 7700K 5.0 GHz | Corsair Vengeance RGB PRO 2x8 16 GB 4000 MHz | Sapphire Nitro+ RX 580 Special Edition 8 GB | LG M2762D 27” FHD | Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD | WD Caviar Green Intellipower 1.0TB HDD | Cooler Master CM 693 MidT ATX | Seidon 120V CPU Liquid Cooler | High Power Astro Lite 750W | Logitech Z5500 5.1 THX | Creative X-FI Surround 5.1 Pro | Logitech G502 | Logitech G105

    Hometech Alfa 700C 13.3" FHD ~ M.2 SSD

    Cevizin kabuğunu kıramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...




  • Yarbay
    21250 Mesaj

    Yükle şarj daha iyi gidiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Janti kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1375 Mesaj
    wifi lte karışık oto parlaklık , test amaçlı kullanım



    şarj 26 , ekran 5,21 bekleme 30,24 saat



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Elephant Brotherhood
  • Binbaşı
    1375 Mesaj
    test amaçlı kullanımın son sonuçlar



    iphone se ios 11,2,5



    şarj % 5 , 6 saat 47 dk ekran , 34 saat 48 dk



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Elephant Brotherhood
  • Teğmen
    132 Mesaj
    Arkadaşlar temiz kurulum yapıcam cihazım iphone 8 2 yıl apple tr garantili ipsw den gsm mi globalmi indirmem gerek ayarlar hakkında mevzuatta A1905 felan yazıyor sanırım o model numarası yani gsm mi olmuş oluyor hangisini indirmem gerek yardımcı olurmusunuz
    Edit: Buldum arkadaşlar benim gibi bilmeyenlerhttps://ipsw.me/device-finder
    şu adreste iphone seçip model numarasını girerlerse öğrenebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quaresmanıntrivelası -- 26 Ocak 2018; 13:55:51 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1322 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ertugrulcenikli

    Arkadaşlar temiz kurulum yapıcam cihazım iphone 8 2 yıl apple tr garantili ipsw den gsm mi globalmi indirmem gerek ayarlar hakkında mevzuatta A1905 felan yazıyor sanırım o model numarası yani gsm mi olmuş oluyor hangisini indirmem gerek yardımcı olurmusunuz
    Edit: Buldum arkadaşlar benim gibi bilmeyenler
    https://ipsw.me/device-finder
    şu adreste iphone seçip model numarasını girerlerse öğrenebilirler.

    Telefon unlocked yani tüm simlere açıksa global yalnız tek hat üzerine çalışıyorsa(ör:türkcell) gsm
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    65718 Mesaj
    İphone 5s kullanıyorum, güncellemeyi yaptım normalde gecede %8 şarjım giderken bu güncellemeden sonra bütün şarjım bitiyor bi yeri düzeltirken diğer yeri bozuyorlar
  • Yarbay
    6420 Mesaj

    Kim dedi güncelle diye:))yorumlari okumadin mi gecenler pişman zaten haktir kusura bakma:))



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1094 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Damenda

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertugrulcenikli

    Arkadaşlar temiz kurulum yapıcam cihazım iphone 8 2 yıl apple tr garantili ipsw den gsm mi globalmi indirmem gerek ayarlar hakkında mevzuatta A1905 felan yazıyor sanırım o model numarası yani gsm mi olmuş oluyor hangisini indirmem gerek yardımcı olurmusunuz
    Edit: Buldum arkadaşlar benim gibi bilmeyenler
    https://ipsw.me/device-finder
    şu adreste iphone seçip model numarasını girerlerse öğrenebilirler.

    Telefon unlocked yani tüm simlere açıksa global yalnız tek hat üzerine çalışıyorsa(ör:türkcell) gsm

    Hocam ne alaka gsm i indiricek global yurt dışı vs tüm hatları kavrıyor. Artık tek hatta açık telefon mu kaldı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    güncellemede çoğu hata giderilmedi malesef
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Sohbet
emek server
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.