Şimdi Ara

İnventus ve Vektron rezilliği (arızalı kart teslimatı)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
3
Favori
6.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 67
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 66
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • showshow (66 mesaj) _Dominic_Toretto_ (4 mesaj) armax (3 mesaj) heyysanadiyom (3 mesaj) StormLight (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (101 mesaj) Mobil (10 mesaj) Mini (1 mesaj) (32 mesaj) (6 mesaj)
  • @
83 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> İnventus ve Vektron rezilliği (arızalı kart teslimatı)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2320 Mesaj

    Inventusu yakinen tanırım, vakti zamanında çokda memnuniyetim olmuştu.Aslında Ertuğ bey idi İnventus, çoktandır birebir görüşmüyorum.Belkide Ertuğ bey firmayı bırakmıştır, yoksa Ertuğ beyin değişeceğini sanmıyorum.

  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Firma yetkilisi olarak görüştüğüm kişi Ertuğ bey değildi.Firma çalışanının münferit bir olaya bulaşacağını düşünmüyorum fakat..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    raver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    42 Mesaj
    İnventus iyi diyorduk.

    Ne kaldı geriye?

    Bir tane firma söyleyin arayınca telefonlara çıkan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2009 Mesaj

    Hocam sizin durumunuz thh ile çözülemez, thh'de çözülmesi için maddi sınır var, 11 bin TL civarındaydı, boşuna vakit kaybetmeyin direk tüketici mahkemesine başvuru yapın, eğer ki firma size bu ürün bende yok diye diretiyor ve buna rağmen başka kişilere satışını yapıyorsa, tedbir koydurun firmanin satışı yok dediği ürün üzerine aynı gün size ürününüzü gönderirler 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Subsie

    Hocam sizin durumunuz thh ile çözülemez, thh'de çözülmesi için maddi sınır var, 11 bin TL civarındaydı, boşuna vakit kaybetmeyin direk tüketici mahkemesine başvuru yapın, eğer ki firma size bu ürün bende yok diye diretiyor ve buna rağmen başka kişilere satışını yapıyorsa, tedbir koydurun firmanin satışı yok dediği ürün üzerine aynı gün size ürününüzü gönderirler 👍

    Hocam sırasıyla açıcam silsileye uygun gidicem.

    |
    |
  • Er
    2 Mesaj

    Firmamız DH forumu kadar eski bir firmadır. İnventus, bulunduğu yere 18 senelik insanüstü gayreti ile, etik çerçevede kalmak için ciddi fedakarlıklar yaparak gelmiştir. Veremeyeceği hiç bir hesabı yoktur.


    Şimdi size bir kişinin, bu forumdaki halen empati yapabilme yeteneğine sahip iyi kalpli, iyi niyetli insanların, iyi niyetini nasıl suistimal ettiğini, KVKK’nın müsaade ettiği ölçüde açıklayacağız.


    Paylaştığı servis raporunda e-posta adresi ve ürün seri numarası görünen kişi, bundan sonra kendisine Şikayetçi diyeceğiz, 13 Mart 2021 tarihinde 3 farklı sipariş ile 200 bin TL üzerinde nakit alışveriş yapmıştır. Sipariş numaraları 7****2, 7****0 ve 7****6’dir. Şikayete konu ürün bu siparişleri ile ilgilidir.


    Kendisi, yazılı beyanına göre (KVKK hükümlerince paylaşamayacağımız) ***** isimli mağazada çalışmaktadır ve bu mağaza bilgisayar satışı da yapan, hepimizin bildiği bir mağazadır. Yani rakibimizdir.


    Şikayetçi sizlere İnventus ve Vektron’dan ürün alınmamasını tavsiye ettiği halde, daha geçen hafta, firmamızdan 2 ayrı siparişle, Vektron garantili ürünler satın almıştır. Sipariş numaraları 7****3 ve 7****8’dir. Kendisi sipariş vermekte hiç bir sakınca görmediği halde, iyi kalpli insanlara, İnventus’tan ve Vektron’dan ürün alınmaması yönündeki tavsiye vermektedir.


    Şikayetçi bir ürün fiyatı ve bir yazışma paylaşmıştır, böylece satıcıda ürün olduğu algısı oluşturmuştur. Bahsi geçen ekran kartı çok az sayıda tedarik edilebilen ve genelde 48 saat içerisinde tükenen bir üründür. Şikayetçi ürüne değişim istediğini 31 Mart tarihinde yapmıştır. Şikayet konusu ürüne ait satış raporu alındığında, 18 Mart ile 21 Nisan arasında stok olmadığından satış olmadığı, sadece 1 adet istisna duruma dair ürün satıldığı görülmektedir. Şikayetçi’nin iddiasının aksine, 18 Mart – 21 Nisan arasında, stoğumuzda ürün olmadığından, satışı da olmamıştır. (1 adet özel duruma bağlı satışın, sipariş nosu: 7***39’dur)


    Şikayetçi hakem heyetine başvurduğunu belirtmiş. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/12/20201226-7.htm adresinde açıkça görüleceği üzere THH başvuru üst sınırı 11330TL’dir. Yani Şikayetçi, ya sizlere THH’ye başvurduğuna dair, ya da THH’ye başvurusunda mal bedeline dair, doğruyu söylememektedir. Her halukarda, kendisinin gitmesi gereken yer Tüketici Mahkemesi’dir. Ancak bunun için ilk şart, Şikayetçi’nin tüketici olmasıdır. Tüketici tanımı, Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun’da açıkça belirtilmiştir. TKHK’ye göre tüketici, ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.




    Şikayetçi, firmamıza 16 Şubat 2021 10:33’te aşağıdaki e-postayı göndermiştir.


    Kimden: A* G* <a*g*@hotmail.com.tr>

    Kime: "sales@inventus.com.tr" <sales@inventus.com.tr>

    Konu: Ekran kartı hk 


    Merhabalar,


    Kısa vade de 15, orta vade de 100+ RTX-3080 Ekran kartı almak istiyoruz. 

    Fiyat teklifi verirmisiniz.Teşekkürler 


    A* G*


     

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/8c/50/ea/8c50ea06489cb6a6b14b3ec76e213ce2.png&t=0&width=480&text=1



    Yanıtımız ise,


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/5b/d4/2e/5bd42e9c87ea61080ac6bacc1f32384e.png&t=0&width=480&text=1




    100+ adet ekran kartı talebinin ticari amaç haricinde bir amaç ile açıklanması mümkün değildir. Bir tüketici 200 bin lira üzeri toplu alım yapmaz. Ayrıca tüketiciler taleplerinde çoğul ifade kullanmaz, şirketler kullanır.



    Son olarak, Şikayetçi’nin paylaştığı servis raporu incelendiğinde, raporda ürüne bedel iadesi yapılacağı ve bedelin satıcı tarafından ödeneceği yazılmış olduğu görülmektedir. https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=19783&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5 adresinde görülebilecek SSHY’ne göre, satış sonrası hizmetlerin yürütülmesinden satıcı sorumlu değildir. Yine de, şirketimize orantısız güçlük oluşturmadığı durumlarda, gücümüz yettiğince ve imkanlar dahilinde tüketici lehine hareket ediyoruz.


    SSHY MADDE 14 – (1) Üretici veya ithalatçılar, yetkili servis istasyonlarının ayrı bir tüzel kişiliği olsa dahi, satış sonrası hizmetlerin sağlanmasından ve yürütülmesinden yetkili servis istasyonları ile birlikte müteselsilen sorumludur.




    Şimdi Şikayetçi’nin sorularına gelelim.


    1-)RGB ışığı sabit yanan ve 3 fanından 1 tanesi çalışmayan kartlar normal zaman da direk iade alınıyor mu ?


    Bu sorunun muhatabı yetkili servistir. Bildiğimiz kadarı ile EVGA ürünlerinin tamir edilmesini istemiyor olduğundan, yetkili servise tamir yetkisi vermemiştir. Bizim bildiğimiz kadarı ile sorunun yanıtı: Evet, servis herhangi bir zamanda EVGA ürününü değiştiremiyorsa, iade alır. Vektron yanıt vermek isterse, konu hakkında daha fazla bilgi verir.


    2-)Ürün tedarikçi firma da yok ise siz bu ürünü nereden tedarik ediyorsunuz ?


    Tedarikçi kelimesinin anlamı, TDK’ya göre “Gerekli malzemeyi (ürünü) sağlayan (gerçek veya tüzel) kimse”dir. Firmamız sattığı tüm ürünleri yasal ve yetkili tedarikçilerden alır ve bazı markaların yetkili ithalatçısıdır.


    3-)Israrla değişim isteyen bir müşteriye seçenek dahi sunmadan nasıl para iadesi yapıyorsunuz ?


    Seçimlik haklar tüketiciyi ayıplı ürün veya hizmete karşılık korumak için vardır. Siz tüketici değilsiniz ve şikayet konusu ürün, ayıplı bir ürün değildir. Nasıl ki siz ticari amaçla, yani para kazanma amacıyla ürün alıyorsanız, biz de aynı amaçla alıyoruz. İthalatçı ve tedarikçi de aynı amaçla alıyor. Ticarette her zaman bir risk vardır. Risk alamıyorsanız ticari faaliyette bulunmamalısınız.


    4-)Bu ürünün ben 2.sahibi olsaydım, iadeyi yaptığınız hesaba giden para ne olacaktı ?


    Yasaya göre iade işlemi, tahsilat işlemi tersine çevrilerek yapılır. Elinizde bir ürün olması, onu satın aldığınız veya haklarını edindiğiniz anlamına gelmez. Siz o ürünü ikinci el aldığınızı belgeleyebiliyorsanız, iade edilen kişiden ödediğiniz tutarı istersiniz. Bu mümkün olmayacaksa, yasal sorumluluk ürünü ikinci el aldığını beyan edene ait olmak üzere bir çözüm üretiriz.


    5-)Şirket yetkilisi, tüm süreç apaçık ortadayken beni yalan beyandan mahkemeye vermekle tehdit etmekte ki amacı yerse mi ?


    Haklı olanın, yalana ihtiyacı olmaz. Yasal haklarımız saklıdır ifadesi tehdit değil, gerekli bir uyarıdır. Amacı, suç işlemenizi engellemektir.


    Hakem heyetine yalan beyanda bulunmak, kişi ve şirketlere iftira atmak, çalışanların kişisel e-posta adreslerini karşı tarafın rızası olmadan paylaşmak suçtur.


    TLDR;


    Şikayetçi’nin yazılı olarak istediğini beyan ettiği 100+ ekran kartının maliyeti en az 2 milyon liradır. Donanım Haber Forumu’nda kaç kişi 100+ adet 3080 alabiliyor? Şikayetçi neden 100+ ekran kartı alarak, ürünlerin arz talep dengesine zarar veriyor ve fiyatların sürekli artmasına neden olan çarkı besliyor? Mağdur olduğunu iddia ederken, 100’den fazla ürün istemiş olduğunu ve ticari amaçlarla toplu alım yaptığını neden gizliyor ve insanların iyi niyetini suistimal ediyor?


    Şikayetçi’nin yaptığının aksine, iyi niyetli insanların suistimal edilmesi ve iftira atılması konusunda hiç bir dini referans vermeyeceğiz ve topluluğun dini duygularını sömürmeyeceğiz. Yine de Şikayetçi’nin, eylemleri ve söylemleri ile sadece bize değil, tüketicilere, yani sizlere daha büyük zararlar verdiğinin bilinmesini isteriz.



    İyi kalpli forum yazarları, lütfen artık internette her okuduğunuza inanmayı bırakınız. İki tarafı da dinlemeden hüküm vermeyiniz. Linç kültürünü beslerseniz, bir gün sizin de bu kültürle imtihan olabileceğinizi unutmayınız.

    İnventus Ltd. 





  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: inventus

    Firmamız DH forumu kadar eski bir firmadır. İnventus, bulunduğu yere 18 senelik insanüstü gayreti ile, etik çerçevede kalmak için ciddi fedakarlıklar yaparak gelmiştir. Veremeyeceği hiç bir hesabı yoktur.


    Şimdi size bir kişinin, bu forumdaki halen empati yapabilme yeteneğine sahip iyi kalpli, iyi niyetli insanların, iyi niyetini nasıl suistimal ettiğini, KVKK’nın müsaade ettiği ölçüde açıklayacağız.


    Paylaştığı servis raporunda e-posta adresi ve ürün seri numarası görünen kişi, bundan sonra kendisine Şikayetçi diyeceğiz, 13 Mart 2021 tarihinde 3 farklı sipariş ile 200 bin TL üzerinde nakit alışveriş yapmıştır. Sipariş numaraları 7****2, 7****0 ve 7****6’dir. Şikayete konu ürün bu siparişleri ile ilgilidir.


    Kendisi, yazılı beyanına göre (KVKK hükümlerince paylaşamayacağımız) ***** isimli mağazada çalışmaktadır ve bu mağaza bilgisayar satışı da yapan, hepimizin bildiği bir mağazadır. Yani rakibimizdir.


    Şikayetçi sizlere İnventus ve Vektron’dan ürün alınmamasını tavsiye ettiği halde, daha geçen hafta, firmamızdan 2 ayrı siparişle, Vektron garantili ürünler satın almıştır. Sipariş numaraları 7****3 ve 7****8’dir. Kendisi sipariş vermekte hiç bir sakınca görmediği halde, iyi kalpli insanlara, İnventus’tan ve Vektron’dan ürün alınmaması yönündeki tavsiye vermektedir.


    Şikayetçi bir ürün fiyatı ve bir yazışma paylaşmıştır, böylece satıcıda ürün olduğu algısı oluşturmuştur. Bahsi geçen ekran kartı çok az sayıda tedarik edilebilen ve genelde 48 saat içerisinde tükenen bir üründür. Şikayetçi ürüne değişim istediğini 31 Mart tarihinde yapmıştır. Şikayet konusu ürüne ait satış raporu alındığında, 18 Mart ile 21 Nisan arasında stok olmadığından satış olmadığı, sadece 1 adet istisna duruma dair ürün satıldığı görülmektedir. Şikayetçi’nin iddiasının aksine, 18 Mart – 21 Nisan arasında, stoğumuzda ürün olmadığından, satışı da olmamıştır. (1 adet özel duruma bağlı satışın, sipariş nosu: 7***39’dur)


    Şikayetçi hakem heyetine başvurduğunu belirtmiş. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/12/20201226-7.htm adresinde açıkça görüleceği üzere THH başvuru üst sınırı 11330TL’dir. Yani Şikayetçi, ya sizlere THH’ye başvurduğuna dair, ya da THH’ye başvurusunda mal bedeline dair, doğruyu söylememektedir. Her halukarda, kendisinin gitmesi gereken yer Tüketici Mahkemesi’dir. Ancak bunun için ilk şart, Şikayetçi’nin tüketici olmasıdır. Tüketici tanımı, Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun’da açıkça belirtilmiştir. TKHK’ye göre tüketici, ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.




    Şikayetçi, firmamıza 16 Şubat 2021 10:33’te aşağıdaki e-postayı göndermiştir.


    Kimden: A* G* <a*g*@hotmail.com.tr>

    Kime: "sales@inventus.com.tr" <sales@inventus.com.tr>

    Konu: Ekran kartı hk 


    Merhabalar,


    Kısa vade de 15, orta vade de 100+ RTX-3080 Ekran kartı almak istiyoruz. 

    Fiyat teklifi verirmisiniz.Teşekkürler 


    A* G*


     

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/8c/50/ea/8c50ea06489cb6a6b14b3ec76e213ce2.png&t=0&width=480&text=1



    Yanıtımız ise,


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/5b/d4/2e/5bd42e9c87ea61080ac6bacc1f32384e.png&t=0&width=480&text=1




    100+ adet ekran kartı talebinin ticari amaç haricinde bir amaç ile açıklanması mümkün değildir. Bir tüketici 200 bin lira üzeri toplu alım yapmaz. Ayrıca tüketiciler taleplerinde çoğul ifade kullanmaz, şirketler kullanır.



    Son olarak, Şikayetçi’nin paylaştığı servis raporu incelendiğinde, raporda ürüne bedel iadesi yapılacağı ve bedelin satıcı tarafından ödeneceği yazılmış olduğu görülmektedir. https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=19783&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5 adresinde görülebilecek SSHY’ne göre, satış sonrası hizmetlerin yürütülmesinden satıcı sorumlu değildir. Yine de, şirketimize orantısız güçlük oluşturmadığı durumlarda, gücümüz yettiğince ve imkanlar dahilinde tüketici lehine hareket ediyoruz.


    SSHY MADDE 14 – (1) Üretici veya ithalatçılar, yetkili servis istasyonlarının ayrı bir tüzel kişiliği olsa dahi, satış sonrası hizmetlerin sağlanmasından ve yürütülmesinden yetkili servis istasyonları ile birlikte müteselsilen sorumludur.




    Şimdi Şikayetçi’nin sorularına gelelim.


    1-)RGB ışığı sabit yanan ve 3 fanından 1 tanesi çalışmayan kartlar normal zaman da direk iade alınıyor mu ?


    Bu sorunun muhatabı yetkili servistir. Bildiğimiz kadarı ile EVGA ürünlerinin tamir edilmesini istemiyor olduğundan, yetkili servise tamir yetkisi vermemiştir. Bizim bildiğimiz kadarı ile sorunun yanıtı: Evet, servis herhangi bir zamanda EVGA ürününü değiştiremiyorsa, iade alır. Vektron yanıt vermek isterse, konu hakkında daha fazla bilgi verir.


    2-)Ürün tedarikçi firma da yok ise siz bu ürünü nereden tedarik ediyorsunuz ?


    Tedarikçi kelimesinin anlamı, TDK’ya göre “Gerekli malzemeyi (ürünü) sağlayan (gerçek veya tüzel) kimse”dir. Firmamız sattığı tüm ürünleri yasal ve yetkili tedarikçilerden alır ve bazı markaların yetkili ithalatçısıdır.


    3-)Israrla değişim isteyen bir müşteriye seçenek dahi sunmadan nasıl para iadesi yapıyorsunuz ?


    Seçimlik haklar tüketiciyi ayıplı ürün veya hizmete karşılık korumak için vardır. Siz tüketici değilsiniz ve şikayet konusu ürün, ayıplı bir ürün değildir. Nasıl ki siz ticari amaçla, yani para kazanma amacıyla ürün alıyorsanız, biz de aynı amaçla alıyoruz. İthalatçı ve tedarikçi de aynı amaçla alıyor. Ticarette her zaman bir risk vardır. Risk alamıyorsanız ticari faaliyette bulunmamalısınız.


    4-)Bu ürünün ben 2.sahibi olsaydım, iadeyi yaptığınız hesaba giden para ne olacaktı ?


    Yasaya göre iade işlemi, tahsilat işlemi tersine çevrilerek yapılır. Elinizde bir ürün olması, onu satın aldığınız veya haklarını edindiğiniz anlamına gelmez. Siz o ürünü ikinci el aldığınızı belgeleyebiliyorsanız, iade edilen kişiden ödediğiniz tutarı istersiniz. Bu mümkün olmayacaksa, yasal sorumluluk ürünü ikinci el aldığını beyan edene ait olmak üzere bir çözüm üretiriz.


    5-)Şirket yetkilisi, tüm süreç apaçık ortadayken beni yalan beyandan mahkemeye vermekle tehdit etmekte ki amacı yerse mi ?


    Haklı olanın, yalana ihtiyacı olmaz. Yasal haklarımız saklıdır ifadesi tehdit değil, gerekli bir uyarıdır. Amacı, suç işlemenizi engellemektir.


    Hakem heyetine yalan beyanda bulunmak, kişi ve şirketlere iftira atmak, çalışanların kişisel e-posta adreslerini karşı tarafın rızası olmadan paylaşmak suçtur.


    TLDR;


    Şikayetçi’nin yazılı olarak istediğini beyan ettiği 100+ ekran kartının maliyeti en az 2 milyon liradır. Donanım Haber Forumu’nda kaç kişi 100+ adet 3080 alabiliyor? Şikayetçi neden 100+ ekran kartı alarak, ürünlerin arz talep dengesine zarar veriyor ve fiyatların sürekli artmasına neden olan çarkı besliyor? Mağdur olduğunu iddia ederken, 100’den fazla ürün istemiş olduğunu ve ticari amaçlarla toplu alım yaptığını neden gizliyor ve insanların iyi niyetini suistimal ediyor?


    Şikayetçi’nin yaptığının aksine, iyi niyetli insanların suistimal edilmesi ve iftira atılması konusunda hiç bir dini referans vermeyeceğiz ve topluluğun dini duygularını sömürmeyeceğiz. Yine de Şikayetçi’nin, eylemleri ve söylemleri ile sadece bize değil, tüketicilere, yani sizlere daha büyük zararlar verdiğinin bilinmesini isteriz.



    İyi kalpli forum yazarları, lütfen artık internette her okuduğunuza inanmayı bırakınız. İki tarafı da dinlemeden hüküm vermeyiniz. Linç kültürünü beslerseniz, bir gün sizin de bu kültürle imtihan olabileceğinizi unutmayınız.

    İnventus Ltd. 

    Öncelikle sevgili inventus,


    Üründen 1 adet ya da 100 adet almak istemem, ya da almış olduğum 11 üründen içersin de 1 adet ürünün arızalı çıkması ve sizin ya da tedarikçi firmanın sattığı ürünün arkasında durmaması anlamına gelmiyor.


    Sizden aldığım ürünlerin faturası ne şahıs firmasına ne de anonim bir şirkete kesilmemiştir.Direkt son kullanıcıya kesilmiştir.


    Evet belki bazı tanıdıklar devreye sokularak ticari kısıma evrilecekti, evrilebilseydi de ben en fazla aracı olurdum.


    Evga FTW3 RTX 3080 marka modelli ürünün satışı ara ara kontrol ettiğimde ben şikayette bulunduktan sonra 3. aydan 6.ayın ilk haftasına kadar devam etti.Bu forumda illa ki sitesiniz üzerinden satışta olan ekran kartlarınızı takip eden üyeler vardır.


    Kendisi, yazılı beyanına göre (KVKK hükümlerince paylaşamayacağımız) ***** isimli mağazada çalışmaktadır ve bu mağaza bilgisayar satışı da yapan, hepimizin bildiği bir mağazadır. Yani rakibimizdir.


    Ben firmadan sıradan bir çalışanım, çalıştığım firmada bu konu hakkında hiçbir yetkim yoktur.Ben sadece size genel olarak elektronik ürünlerde müşteriye davranış biçimimizi görmeniz için örnek vermiş bulunmaktayım.


    Sizinle mailleştiğim mail şahsi mailimdir.


    Şikayetçi sizlere İnventus ve Vektron’dan ürün alınmamasını tavsiye ettiği halde, daha geçen hafta, firmamızdan 2 ayrı siparişle, Vektron garantili ürünler satın almıştır. Sipariş numaraları 7****3 ve 7****8’dir. Kendisi sipariş vermekte hiç bir sakınca görmediği halde, iyi kalpli insanlara, İnventus’tan ve Vektron’dan ürün alınmaması yönündeki tavsiye vermektedir.


    Ram ile Ekran kartı arasında ki fiyat farkından haberiniz vardır umarım, fiyat olarak uygun olduğu için sizden ürün aldım.2 milyonluk adamız ama işte 300-500tllik daha uygunu varmı diye fiyat arıyoruz.


    Şikayetçi hakem heyetine başvurduğunu belirtmiş. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/12/20201226-7.htm adresinde açıkça görüleceği üzere THH başvuru üst sınırı 11330TL’dir. Yani Şikayetçi, ya sizlere THH’ye başvurduğuna dair, ya da THH’ye başvurusunda mal bedeline dair, doğruyu söylememektedir. Her halukarda, kendisinin gitmesi gereken yer Tüketici Mahkemesi’dir. Ancak bunun için ilk şart, Şikayetçi’nin tüketici olmasıdır. Tüketici tanımı, Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun’da açıkça belirtilmiştir. TKHK’ye göre tüketici, ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.



    THHK'ya uyuşmazlık bedeli üzerinden başvurmadıgımdan dolayı, uyuşmazlık bedelini benim aldığım fiyat - ekran görüntüsünden bulunan sizin sattıgınız 28580 tl üzerinden yani = 8690 tl olarak başvurmuş bulunmaktayım.


    Tüketici Mahkemesine gitmememin tek sebebi, konuyu sizin yanlış anladığınızı ve hatanızdan dönebileceğinizi umarak buraya açtım.


    TEKRAR SÖYLÜYORUM TUKETİCİYİM.KESTİĞİNİZ FATURADA TÜKETİCİYE KESİLEN FATURA.





    Şikayetçi bir ürün fiyatı ve bir yazışma paylaşmıştır, böylece satıcıda ürün olduğu algısı oluşturmuştur. Bahsi geçen ekran kartı çok az sayıda tedarik edilebilen ve genelde 48 saat içerisinde tükenen bir üründür. Şikayetçi ürüne değişim istediğini 31 Mart tarihinde yapmıştır. Şikayet konusu ürüne ait satış raporu alındığında, 18 Mart ile 21 Nisan arasında stok olmadığından satış olmadığı, sadece 1 adet istisna duruma dair ürün satıldığı görülmektedir. Şikayetçi’nin iddiasının aksine, 18 Mart – 21 Nisan arasında, stoğumuzda ürün olmadığından, satışı da olmamıştır. (1 adet özel duruma bağlı satışın, sipariş nosu: 7***39’dur)


    Bu konuyla ilgili ürünün fiyatının 28580 tl olduğunu ve satışa açık olduğunu gösteren ekran görüntüsü olmasa şuan herkes inanmıştı sanırım.


    THHK'ya başvurduguma dair, belge ekte ki resimlerde mevcuttur.


    1-)RGB ışığı sabit yanan ve 3 fanından 1 tanesi çalışmayan kartlar normal zaman da direk iade alınıyor mu ?


    Bu sorunun muhatabı yetkili servistir. Bildiğimiz kadarı ile EVGA ürünlerinin tamir edilmesini istemiyor olduğundan, yetkili servise tamir yetkisi vermemiştir. Bizim bildiğimiz kadarı ile sorunun yanıtı: Evet, servis herhangi bir zamanda EVGA ürününü değiştiremiyorsa, iade alır. Vektron yanıt vermek isterse, konu hakkında daha fazla bilgi verir.



    2-)Ürün tedarikçi firma da yok ise siz bu ürünü nereden tedarik ediyorsunuz ?


    Tedarikçi kelimesinin anlamı, TDK’ya göre “Gerekli malzemeyi (ürünü) sağlayan (gerçek veya tüzel) kimse”dir. Firmamız sattığı tüm ürünleri yasal ve yetkili tedarikçilerden alır ve bazı markaların yetkili ithalatçısıdır.


    Bu sorunun muhattabının Vektron olduğunu bildiğim için başlığa VEKTRON eklemiş bulunmaktayım.


    3-)Israrla değişim isteyen bir müşteriye seçenek dahi sunmadan nasıl para iadesi yapıyorsunuz ?


    Seçimlik haklar tüketiciyi ayıplı ürün veya hizmete karşılık korumak için vardır. Siz tüketici değilsiniz ve şikayet konusu ürün, ayıplı bir ürün değildir. Nasıl ki siz ticari amaçla, yani para kazanma amacıyla ürün alıyorsanız, biz de aynı amaçla alıyoruz. İthalatçı ve tedarikçi de aynı amaçla alıyor. Ticarette her zaman bir risk vardır. Risk alamıyorsanız ticari faaliyette bulunmamalısınız.


    Ticari faaliyette bulunduguma dair elinizde herhangi bir kanıt belge var mı ? Yoksa varsayım üzerinden mi hüküm veriyorsunuz.Ben x firmada calışan sgklı sıradan bir personelim.



    4-)Bu ürünün ben 2.sahibi olsaydım, iadeyi yaptığınız hesaba giden para ne olacaktı ?


    Yasaya göre iade işlemi, tahsilat işlemi tersine çevrilerek yapılır. Elinizde bir ürün olması, onu satın aldığınız veya haklarını edindiğiniz anlamına gelmez. Siz o ürünü ikinci el aldığınızı belgeleyebiliyorsanız, iade edilen kişiden ödediğiniz tutarı istersiniz. Bu mümkün olmayacaksa, yasal sorumluluk ürünü ikinci el aldığını beyan edene ait olmak üzere bir çözüm üretiriz.


    Neden ben uğraşayım ki bununla ilgili ?Neden ilk şahısla muhattap olayım yada şahısa ulaşamadığım durumlarda nasıl bi yol izleyecektik ?


    Ticari faaliyette bulunduguma dair eliniz de herhangi bir belge var mı ?


    5-)Şirket yetkilisi, tüm süreç apaçık ortadayken beni yalan beyandan mahkemeye vermekle tehdit etmekte ki amacı yerse mi ?


    Haklı olanın, yalana ihtiyacı olmaz. Yasal haklarımız saklıdır ifadesi tehdit değil, gerekli bir uyarıdır. Amacı, suç işlemenizi engellemektir.


    Hakem heyetine yalan beyanda bulunmak, kişi ve şirketlere iftira atmak, çalışanların kişisel e-posta adreslerini karşı tarafın rızası olmadan paylaşmak suçtur.


    HAKLI OLANIN YALANA IHTIYACI OLMAZ AMA HAKLI OLAN INSANDA HAKKINI ARAR BUNU UNUTMAYIN.İFTİRA DA ATMIYORUM.TÜM SÜREÇ YAZIŞMALARI İLE BİRLİKTE ORTADA.


    BEN KIMSEYE INVENTUSTAN MAL ALMAYINDA DEMEDİM TAM TERSİ DAHA ONCE ALISVERIS YAPMADIGIM FİRMA AMA BURDA YAZILANLARA BAKILARA BU NOKTAYA GELMEMIZ SASIRTICI VE UZUCU DIYE BELIRTITM.


    BU KENDI HAKKIMI ARAMAYACAGIM ANLAMINA GELMIYOR SAYIN INVENTUS.




    Şirket yetkilisinin, mailini gizlemek için zaten gereken yerleri boyamış bulunmaktayım.Ben yalan söylemedim sayın İnventus, algı yapmanıza gerek yok.


    Herşey gayet açık bi şekilde ortada.


    Şikayetçi’nin yaptığının aksine, iyi niyetli insanların suistimal edilmesi ve iftira atılması konusunda hiç bir dini referans vermeyeceğiz ve topluluğun dini duygularını sömürmeyeceğiz. Yine de Şikayetçi’nin, eylemleri ve söylemleri ile sadece bize değil, tüketicilere, yani sizlere daha büyük zararlar verdiğinin bilinmesini isteriz.


    Pardon ama tüm yazdıklarınızdan sattığınız ürünün arkasında durmamanıza sebep bi olay göremiyorum.



    Paylaştığı servis raporunda e-posta adresi ve ürün seri numarası görünen kişi, bundan sonra kendisine Şikayetçi diyeceğiz, 13 Mart 2021 tarihinde 3 farklı sipariş ile 200 bin TL üzerinde nakit alışveriş yapmıştır. Sipariş numaraları 7****2, 7****0 ve 7****6’dir. Şikayete konu ürün bu siparişleri ile ilgilidir.


    Aynı anda 5 arkadaş 2 şer adet kart alamaz mıyız, sayın İnventus ?



    Eliniz de EVGA RTX-3080 Ekran kartı yoktu, Evga RTX-3090 damı yoktu ? yada eliniz Evga RTX-3070 temi yoktu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi showshow -- 11 Haziran 2021; 12:27:24 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Konumuz ana sorusu bu 5 maddenin tamamını kapsayan,



    Almış olduğum sıfır ürünün arızalı çıkması ve satışına devam ettiğiniz ürünün tarafıma tedarik edilmemesi.


    Buna cevap vermek yerine konuyu farklı etkenler üzerinden tartışmaya açmaya çalışarak.Beni yalancı, iftiracı, kvkk kanunlarını ihlal ettiğimi göstermeye çalışarak, insanların duygularını sömürdüğümü ima ederek suçlu duruma düşürmeye çalışıyorsunuz.


    Haksız olduğunu bilip saldırganlaşan insan psikolojisinde hareket ediyorsunuz bunun yerine yapıcı olmaya çalışsanız belki +puan kazanırdınız.


    Ben başımdan gecen olayı bu forumda arkadaşlara izah ettim.


    Sizden almış olduğum ürün bozuk çıktı size gönderdim ve beni mağdur ettiniz olay bu kadar basit.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi showshow -- 11 Haziran 2021; 12:7:40 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İyi kalpli forum yazarları, lütfen artık internette her okuduğunuza inanmayı bırakınız. İki tarafı da dinlemeden hüküm vermeyiniz. Linç kültürünü beslerseniz, bir gün sizin de bu kültürle imtihan olabileceğinizi unutmayınız.

    İki tarafında dinlenmesi için ve sorularıma yanıt vermeniz işin Vektron ve tarafınız tarafımdan bilgilendirildiniz.








    "Şikayetci" lafıda algının bir parcası mı ? Konuya yanıt veren kişi çok fazla goebbels mi okuyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi showshow -- 11 Haziran 2021; 12:33:7 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |




  • Er
    12 Mesaj

    Konudan bağımsız olarak; +100 ekran kartı istemekte iyiymiş vallahi. Ondan sonra fiyatlar neden uçuyor?

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
2,672
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.