Şimdi Ara

İnventus ve Vektron rezilliği (arızalı kart teslimatı)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
3
Favori
6.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 67
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 66
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • showshow (66 mesaj) _Dominic_Toretto_ (4 mesaj) armax (3 mesaj) heyysanadiyom (3 mesaj) StormLight (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (101 mesaj) Mobil (10 mesaj) Mini (1 mesaj) (32 mesaj) (6 mesaj)
  • @
83 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> İnventus ve Vektron rezilliği (arızalı kart teslimatı)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2850 Mesaj
    Kenara not aldım. Mecbur Kalmadıkça bunlardan alışveriş yapmak da yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    Kenara not aldım. Mecbur Kalmadıkça bunlardan alışveriş yapmak da yok.

    Fırsatçıları oldum olası sevmedim hocam.

    |
    |
  • Yarbay
    3475 Mesaj

    yeni aklıma geldi , mesajımı düzeltiyorum  




    şimdi satıcı taraf faturada yazan miktarı iade ettiyse suçlu olmuyor



    etik açısından kendilerine zarar veriyor öyle diyeyim



    kanunen suçlu değiller , karta ne ödendiyse (faturada ne yazıyorsa) o miktarı iade etmeleri zaruri




    kartın değerinin artması veya daha pahalıya satıyor olmaları onları suçlu çıkarmaz , yaptıkları ayıp olmuş sadece


    ellerinde stok varken para iade etmeleri kendi çıkarlarını koruma amaçlıdır ama tüketici karşısında hoş olmaz




    sizin haklı olduğunuz yer para iadesi istememeniz , aslında para iadesi istemeyecek kişi ödemeyi yapan kişi olmalıydı



    faturadaki "gerçek kişi kimse" o konuya müdahil olmalı ve işlemleri o yürütse idi isabetli olurdu



    sonuçta ticaret yapılan kişiler; satıcı ve faturadaki alıcıdır












    @showshow




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 10 Haziran 2021; 16:36:12 >




  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    yeni aklıma geldi , mesajımı düzeltiyorum  




    şimdi satıcı taraf faturada yazan miktarı iade ettiyse suçlu olmuyor



    etik açısından kendilerine zarar veriyor öyle diyeyim



    kanunen suçlu değiller , karta ne ödendiyse (faturada ne yazıyorsa) o miktarı iade etmeleri zaruri




    kartın değerinin artması veya daha pahalıya satıyor olmaları onları suçlu çıkarmaz , yaptıkları ayıp olmuş sadece


    ellerinde stok varken para iade etmeleri kendi çıkarlarını koruma amaçlıdır ama tüketici karşısında hoş olmaz




    sizin haklı olduğunuz yer para iadesi istememeniz , aslında para iadesi istemeyecek kişi ödemeyi yapan kişi olmalıydı



    faturadaki "gerçek kişi kimse" o konuya müdahil olmalı ve işlemleri o yürütse idi isabetli olurdu



    sonuçta ticaret yapılan kişiler; satıcı ve faturadaki alıcıdır












    @showshow

    Yanlış ya da yanıltıcı bilgi vermiyorum tüm ekran görüntülerini THHK yada sundum.Olanı paylaşıyorum akılları sıra ya yerse yapıyorlar.Benim için problem yok isterlerse versinler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Yarbay
    3475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: showshow

    Yanlış ya da yanıltıcı bilgi vermiyorum tüm ekran görüntülerini THHK yada sundum.Olanı paylaşıyorum akılları sıra ya yerse yapıyorlar.Benim için problem yok isterlerse versinler.

    Alıntıları Göster

    ilk mesajımı düzelttim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 10 Haziran 2021; 16:38:48 >
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    THHK sonucuna göre bahsettiğiniz şekilde ilerleyeceğim.Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim😊

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    heyysanadiyom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: showshow

    THHK sonucuna göre bahsettiğiniz şekilde ilerleyeceğim.Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim😊

    ilk mesajımı düzelttim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 10 Haziran 2021; 16:39:5 >
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben uyuşmazlık bedeli olarak 8500 TL yazdım thhkya, acaba nasıl bir sonuç çıkacak..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    heyysanadiyom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4508 Mesaj

    bence senin alışverişin ta en başında büyük bir sorun olabilir. o kadar meblağ'a karşılık aldığın ürünün sorunlu çıkmasını ben anlamsız buluyorum. ya denenmiş bir üründür ya da ürünü tutarken biri el ile zarar vermiş olmalı? o kadar para vereceğim, üzerinde mühür olmadan ne açar, nre de alırım..  


    gerçi maus da alsan farketmiyor. geçen bir yerden maus aldım sıradan. arızalı çıktı. ertesi gün değiştirmeye gittim. bana ne zaman aldın muamelesi yapıldı. yani tv felan alsak arıza çıksa, servise gönderip bir de mağdur edeceklerdi.


    bu da son ilave olsun. tüketici korunuyor mu evet korunuyor ama niye uğraştırıyorsunuz ki tüketiciyi.. adam gibi yasa çıkarmalı ve tüketicinin bilinçli mağdur edilmesine ciddi cezaların verilebilmesinin önü açılmalı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The souls migration -- 10 Haziran 2021; 2:44:41 >
    |
    |




  • Teğmen
    190 Mesaj

    Bazı yayıncılara sponsor olarak sempati kazanmıştı ama gördüğüm kadarıyla sadece yayıncılara karşı iyi niyetliler. Geri kalan müşterileri bu tarzda mağdur ediyorlarsa alışveriş yapmaya hiç gerek yok.

    |
    |
  • Yarbay
    7703 Mesaj

    Asıl adilik vektronda arkadaşım. İşin kökeninde bu al-satçılar var.


    Mesela vektron servisine hiç giden var mı?


    Kağıthane'de döküntü bir iş hanında birinci katta dürrük gibi yerdeler. Ürünü yolluyorsun onlar da kutulayıp yurt dışına yolluyorlar.


    Servis falan değil getir götür birimi. Türkiye'de servis de kaldığını düşünmüyorum son 10 yılda çakılış var.


    Memleket elektronik sektöründe ciddi şekilde çöküyor kanaatindeyim.



    vektron ve inventus arasında tabi ekran kartını nasıl halka soktuklarını bilmiyoruz kim fahiş msrp uyguluyor acaba.

  • Yarbay
    4151 Mesaj
    O vakit bende inventusu bookmarkımdan çıkarıyım. Noctua soğutucuma aparat gerekmezse birşey almam bundan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2144 Mesaj

    Tam sipariş verecektim ki vazgeçtim.

    Bi arkadaşım önermişti ismini daha önce bilmiyordum, pimpirikli adamım bende sipariş verme kısmına gelince Googledan bi aratayim dedim, indexlerde bu konu çıktı vazgeçtim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3138 Mesaj

    fan ve rgb ışığı tamir edemeyen vektron neyi tamir edecek acaba onu merak ediyorum.


    adamlar fanı tamir edemiyor kalmış global bir firmanın servis ağını ve dağıtıcılığnı üstleniyor.


    Hemen şikayet mailini oluşturdum evgaya. Umarım iptal ederler bizim elimizdeki TR garantili evga kartları bari globale yollarız

  • Yarbay
    14298 Mesaj
    Sacmaliga bak

    Stok var. Yollamiyorlar. Inventus guvenilir diye biliyordum. Demekki degilmis.

    Dost kara gunde belli olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    167 Mesaj

    Adamlar sistemi biliyor ve kullanıyor. sen THH'e gideceksin, 6 ay sürecek. 6 ay sonra karar çıkmazsa ki ürün pahalı olduğundan büyük ihtimal mahkemeye git diyecekler. mahkeme açsan en az 2 sene sürecek. sen 2 sene kartsız kalacaksın ve 2 sene sonra da zaten adamlar sana verecekleri tazminat-eş değer ürün vs. karını fazla fazla çıkarmış olacak. kısaca "velkam to niv törkey"

  • Teğmen
    151 Mesaj
    Vay be düzgün bildiğimiz firmalar da milleti mağdur ediyorsa... Önce QP sonra Inventus. Artık alim yapacak tüm arkadaşlarıma Inventus ve QP'den kesinlikle uzak durmalarını söyleyeceğim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    787 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemXx

    Vay be düzgün bildiğimiz firmalar da milleti mağdur ediyorsa... Önce QP sonra Inventus. Artık alim yapacak tüm arkadaşlarıma Inventus ve QP'den kesinlikle uzak durmalarını söyleyeceğim.

    QP den hep memnun kaldım alışverişlerimde ne oldu hocam merak ettim qp deki problemi .bende herkese öneriyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3923 Mesaj
    Zaten 800 dolarlik karti 29k ya satiyorlar (nasil oluyorsa bu?) Bari musterini magdur etme o kartin aynisini servis raporu ile zaten stoklarina geri sokacaksin bedavadan.

    Kaldi ki bu fiyatlandirmalara aklim ermiyor artik. Eger amazon kurumsal bir firma ise ve bu kartlari nvidianin belirttigi fiyatlardan satabiliyorsa bizim bu firmalar o zaman kurumsal falan degil. Sahibinden uzerindeki bireysel saticilardan hicbir farklari yok fiyat olarak. O zaman urunleri nereden temin ediyorlar onu anlayamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    151 Mesaj

    Dün konularda görmüştüm. Konu sahibinin yaşadığı sorunun aynısını rtx3060ti için yaşamış arkadaş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    caseymert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,750
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.