|
Bildirim
|
Konu hortlatmış olucak ama inventus'un hizmet kalitesi gram değişmemiş olduğu için yazmak istiyorum 13 yıl geçmiş geçenlerde yaşadığım bir olayı kendileri ile.
Farklı firmalardan aldığım anakartım ile işlemcim bios eski olması sebebi ile birbirini tanımadı. Aldığım yer yardımcı olamayacağını ithalatçıya gönderebileceklerini söyledi. İthaltaçı ile direk görüştüm ki ithalatçısı nerdeyse komşum olan yakınımda olan bir firma hemen yardımcı olamayacaklarını ürünü göndermemi bakmalarının günler belki hafta sürecek bir sürede yardımcı olabileceklerini söylediler. Sistemi acil çalıştırmam gerektiği için çevredeki bilgisayarcıları aradım eski işlemci yok elimizde olmaz dedi hepsi vatan bilgisayarın bir şubesine götürdüm 2.200 liralık bir monitör alırken o sisteme elemana sorunumu söyledim montaj elemanlarına yönlendirdi sistem kurulu bios flash ta 1 dk bir işlem bir eski işlemci takıp bios güncellemesi gerekiyor dedim bizden almadıysanız yapamayız dediler. Bu işi çözse çözse inventus çözer dedim. Aradım. Öğleden sonra yoğun oluyoruz öğle geçmeden getirin yardımcı olalım dediler. Götürdüm 15dk. bekledim ücretsiz onlardan almadığım halde güncellemeyi yaptılar sistemi kullanabilmemi sağladılar. Sonrasında da bazı sorularım oldu onlarada açıklıkla cevap verdiler toplamda 1 saat telefonda görüşmüşüzdür 6-7 kerelik görüşmelerimizde. Gerçekten kendilerinde 2006 yılında topladığım ilk sistemimden beri verdikleri hizmet anlayışı gram değişmemiş gibi türkiye'de böyle bir firmanın olması mucize gibi bir olay. Bu hizmeti fazla büyümeyerek sağlıyorlar benim gördüğüm hala butik şekilde sahipleri direk müşteriler ile ilgilenerek devam ediyorlar. 5-10 eleman alsalar bence bu hizmeti veremezler ne kendileri gibi derin bilgiye sahip 2 üstü eleman bulabilirler bu ülkede nede sadece amazon'da gördüğümüz satış sonrası hizmet kalitesini. Yüzlerce firmadan alışveriş yaptım Türkiye'de işini doğru düzgün yapan gördüğüm tek firma. Başka denk gelmedim. Tek rakibi amazon.de yada amazon.com. Ülkede alternatifi yok. Daha birşey demiyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|