Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

İntihar etmek istiyorum

30
Cevap
0
Favori
948
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> İntihar etmek istiyorum
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4030 Mesaj
    Yardım falan istemiyorum, yok etme falan. İçimden intihar etmek geçiyor. Hayat güzel değil ki. Değmiyor. Eğer güzel olsaydı, hiçbir çaba harcamadan da güzel olurdu. Deyim yerindeyse eşşek gibi çalışıp da beynim pekmez olduktan sonra Serenay Sarıkaya bile güzel gelirdi bana. Güzellik, nerede bu güzellikmiş falan? Eğer hayat güzel olsaydı herkesin görebileceği bir biçimde, hissedebileceği bir biçimde olurdu. Ama öyle değil. Ekmeğimi kazanacak kadar çalışmak, tamam oraya kadar güzel. Ama ondan sonra evinde oturup da yemeğini yiyip de hala mutsuz hissediyorsam, hayat hiç de güzel değilmiş demektir ki. Neler denedim olmadı, bundan sonra da saçma bir şeyde olursa bu sefer ona sinirlenip intihar edeceğim. Ama olmayacağı için sorun yok. Bizde sorun yok belki evrenin ayarı bozulmuş, yapacak bir şey yok.



    |
    |
    _____________________________
    Vodafone smart 6 kullanıcısı(2015 ten beri)||PC: Anakart Asus m5a87||cpu amd phenom 2 x2 565|||GPU Amd radeon sapphire r9270x 2GB 256 bit gddr5||PSU 450W bir psu işte||Tablet:Acer bir şey 1 gb ramli ekranı kırık ama idare ediyor
  • Binbaşı
    1598 Mesaj
    çok şükret.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    249 Mesaj
    Ölmeyip de sakat kalırsan sıkıntı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4030 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aristolerans

    Ölmeyip de sakat kalırsan sıkıntı

    Boğazımı kesmeyi falan düşünüyorum ben tam şah damardan. Japon bir mühendis de öyle yapmıştı işe yarıyor demek ki.
    _____________________________
    Vodafone smart 6 kullanıcısı(2015 ten beri)||PC: Anakart Asus m5a87||cpu amd phenom 2 x2 565|||GPU Amd radeon sapphire r9270x 2GB 256 bit gddr5||PSU 450W bir psu işte||Tablet:Acer bir şey 1 gb ramli ekranı kırık ama idare ediyor
  • Teğmen
    199 Mesaj
    Yapma ölürsün!!!
    _____________________________
  • Binbaşı
    1925 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CSB yazmayan adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: aristolerans

    Ölmeyip de sakat kalırsan sıkıntı

    Boğazımı kesmeyi falan düşünüyorum ben tam şah damardan. Japon bir mühendis de öyle yapmıştı işe yarıyor demek ki.

    Ocağı aç yat mutfağa acısız ölüm



    He bu arada intihar etmek öldürür



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1925 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fus Ro Dah

    Yapma ölürsün!!!

    Hocam benim espri daha iyi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Sana bir intihar yöntemi söyleyeyim :

    Akp mitinginde hayır pankartı açabilirsin

    Ya da Konya da Atatürkçü olduğunu söyleyebilirsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    13706 Mesaj
    Dünyaya bir kere geliyorsun, ne gerek var.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    46 Mesaj
    Kıyma canına



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Biraz +18 rekt videoları izle soğursun bu fikirden. Ölmüş kadar olursun.
    |
    |
    _____________________________
    Steam: co3moz
  • Yarbay
    4030 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: adroid


    quote:

    Orijinalden alıntı: CSB yazmayan adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: aristolerans

    Ölmeyip de sakat kalırsan sıkıntı

    Boğazımı kesmeyi falan düşünüyorum ben tam şah damardan. Japon bir mühendis de öyle yapmıştı işe yarıyor demek ki.

    Ocağı aç yat mutfağa acısız ölüm



    He bu arada intihar etmek öldürür

    Tüp cok pahalı ya 90 lira olmuş bugün bir tüp.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Vodafone smart 6 kullanıcısı(2015 ten beri)||PC: Anakart Asus m5a87||cpu amd phenom 2 x2 565|||GPU Amd radeon sapphire r9270x 2GB 256 bit gddr5||PSU 450W bir psu işte||Tablet:Acer bir şey 1 gb ramli ekranı kırık ama idare ediyor
  • Yarbay
    3090 Mesaj
    ucuz ve nispeten acısız bir yöntem biliyorum
    pm
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    709 Mesaj
    Hayat ne garip

    Bazıları intihar etmek istiyor

    Bazıları hasta yatağında ölmeyi bekliyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    MacBook Pro MLW82LL/A
    iOS Developer
    Steam
    PSN : AkashaEther
    TVTime
  • Binbaşı
    1952 Mesaj
    Peki bundan bize ne ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    64 Mesaj
    bu kadar kalın bi paragraf yazmasan gerçekçi olurdu.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1529 Mesaj
    edecek adam eder, intihar edicem demez.
    |
    |
    _____________________________

    Nintendo 3DS Kullanıcıları Kulübü
  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 19 saat 24 dakika kadarı kaldı.
    49 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: #ŞARBAY#

    Peki bundan bize ne ?

    İNSANI YASATMAN LAZIM
    GUN GELIR YARDIM ETMEZSEN
    SEN DE ZOR DURUMA DUSUNCE SANA KIMSE YARDIM ETMEZ
    _____________________________
    2007 Renault Clio 1.4 Authentique Benzinli/Lpg'li
  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 19 saat 24 dakika kadarı kaldı.
    49 Not
    KONUYU ACAN ARKADAS TAVSIYEM BI GURCUSTAN A GOTURIM HIC BI SEYCIYIN KALMAZ
    _____________________________
    2007 Renault Clio 1.4 Authentique Benzinli/Lpg'li
  • Yarbay
    4030 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turbolinea

    KONUYU ACAN ARKADAS TAVSIYEM BI GURCUSTAN A GOTURIM HIC BI SEYCIYIN KALMAZ

    Götürsen aslında iyi olur da, ben kendi paramı kazanıp gitsem daha iyi olur. Sen bilirsin orada neresi ucuz filan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Vodafone smart 6 kullanıcısı(2015 ten beri)||PC: Anakart Asus m5a87||cpu amd phenom 2 x2 565|||GPU Amd radeon sapphire r9270x 2GB 256 bit gddr5||PSU 450W bir psu işte||Tablet:Acer bir şey 1 gb ramli ekranı kırık ama idare ediyor
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Blogio
Lastik Fiyatları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.