Şimdi Ara

Güncel değil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Güncel değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fparanormal -- 19 Şubat 2021; 0:5:34 >



  • site ile alakalı değil sanırım internetten oldukça fazla alış veriş yaparım. anca sadece beyaz eşya değil ama klima aldım. ereyon dan korgo geldi daire 5. kat ve asansör yoktu. bina kapısında teslim etemek içi aşağıya inmem istendi. bende aşağıd teslim almam aalın geri götürün dedim. kaldıki 45 tl kargo ücreti ödemiştim bayideki sorumlunun telefonunu istedim bana 90 kg kadar kapıya getirdiklerini daha fazla olduğunda bina girişinde teslim olduğunu söylediler. bende klimanın her şeyi dahil 35-40 kg civarında olduğunu söyleyince yok o kadar değildir çok fazladır falan dediler bende tartı getirin tartın fzla isede ürünü geri götürün kapıda almam. dedim ki. ereyon'a baktım klima toplam dış ünite 25 kg iç ünite 11 kg aparatlar 4 kg toplam 40 kg. sonunda paşa paşa çıkardılar.yurtiçi malasef kaç sorun yaşadım yazsam kitap olur ama en güzeli gelen görevli bir konuda sıkıntı yapıyorsa önce bağlı olduğu şubeyi sonrada genel merkezi arayın kesin çözüm oluyor. artık alıştılar benim ikametime bakan görevli telefonunu verdi benimkinide aldı. ve abi evdemisin gelelim müsaitmisin sorup geliyorlar.....isterse sormasınlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azaxacavab



    Hocam ben araştırmalarım sonucu kargo görevlilerinin insiyatifinde olduğunuda okudum. Daha doğrusu bazı şubelerin çıkardığını bazı şubelerinse çıkarmadığını okudum. Fakat yukarıdada belirttiğim gibi bazı siteler direkt olarak bir taşıyıcı firma ile anlaşıyor. Ve daireye kadar çıkarıyorlarmış.

    Böyle şüpheye mahal vermeyecek siteleri keşfetmeye çalışıyorum.

    Mesela arçelik servise gönderiyor.Onlar getiriyor.Sorunsuz gibi duruyor.

    Profilo için özgür çeyiz daireye teslim sözü veriyor. Ama sitede tüm modeller yok gibi.

    Bosh ve simens hala muamma internet alıp daireye teslim eden şimdilik bir site bulamadım.




  • Ben Bosch buzdolabımı avrupabilisim.com'dan aldım. Evim 9. katta olduğundan ve ürün asansöre sığmayacağından sitenin müşteri hizmelerini arayarak durumu belirttim ve eve kadar çıkarıp çıkarmadıklarını sordum. Çıkarıyoruz deyince de aldım. Ürün ben yokken eve geldi, sitenin firması mı getirdi yoksa Bosch'un lojistik firması olan CEVA mı getirdi bilmiyorum.

    Bir de beyazesyam.com İstanbul içine ürünleri kendi aracıyla dağıtıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Ben Bosch buzdolabımı avrupabilisim.com'dan aldım. Evim 9. katta olduğundan ve ürün asansöre sığmayacağından sitenin müşteri hizmelerini arayarak durumu belirttim ve eve kadar çıkarıp çıkarmadıklarını sordum. Çıkarıyoruz deyince de aldım. Ürün ben yokken eve geldi, sitenin firması mı getirdi yoksa Bosch'un lojistik firması olan CEVA mı getirdi bilmiyorum.

    Bir de beyazesyam.com İstanbul içine ürünleri kendi aracıyla dağıtıyor.

    Candoğan62 hocam ben istanbul dışında oturuyorum. Oyüzden istanbul dışı önemli benim için. Bazı siteler farklı lojistiklerle anlaşıp daireye teslim sözü veriyorlar. Fakat sanırım çok yaygın bir sistem değil

    Söylediğiniz siteleride arayacağım fakat beyazesyam.com İstanbul dışı sadece apartman önüne getiriyor diye biliyorum..




  • Öncelikle şu açıklamayı yapmam gerekiyor. guzelevim.com.tr olarak Türkiye'nin en büyük bayilerinden biriyiz. 3 adet profilo showroom'umuz var. İstanbul Kartal, İstanbul Pendik ve İstanbul Küçükyalı (Türkiyenin en büyük profilo mağazası).

    Ürünün fabrikadan veya Yurtiçi kargo ile müşterilerimize teslim ediyoruz. İstanbul dışına fabrikadan teslim edilen ürünler 3-15 gün arasında müşteriye teslim ediliyor. Ancak internetten ürün alan müşterilerimiz satın aldığı ürünü hemen teslim almayı istedikleri ve bir kaç günlük gecikme istemediklerinden dolayı istanbul dışına çok gerekmedikçe fabrikadan teslimat yapmıyoruz. Kendi stoklarımızdan kargoya verip müşterilerimize gönderiyoruz.

    İstanbul içi, Kocaeli Gebze, Darıca Çayırovagibi yerlerde daire kapısına kadar ürün çıkıyor. Çünkü stoklarımızdaki ürünü fabrikanın anlaşmalı olduğu ceva lojistik taşıyor.

    Hiç bir kargo şirketi (Yurtiçi, aras, ups vb.) beyazeşya ürünlerini kapıya çıkarmıyor. Örneğin bir buzdolabını 9. kat'a çıkarırken çizme, hasar görme riski var.

    Yurtiçi kargo ile size teslim ettiğimiz ürünün ambalajını açtırıp, hasarlı mı değil mi diye kontrol etmenizi istiyoruz. Neden? Servis geldiğinde ürünün ambalajını açtığında hasarı görürse diyor ki; "Ürün nakliye hasarlı, garanti kapsamı dışındadır." Özetle, nakliyeden kaynaklanan hasarın bedelini kargo şirketinin tazmin edebilmesi için ürün size geldiğinde ambalajının açılıp kontrol edilmesi gerekiyor. Bizden aldığınız Profilo ürünlerini bu şekilde teslim aldıktan sonra, biz bayi ekranımızdan size servis yazdırıyoruz. Ve ürünün ambalajı açıldı diye asla garanti kapsamının dışına çıkmıyor.

    Umarım bu açıklama içinizi rahatlatmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guzelevim.com.tr

    Öncelikle şu açıklamayı yapmam gerekiyor. guzelevim.com.tr olarak Türkiye'nin en büyük bayilerinden biriyiz. 3 adet profilo showroom'umuz var. İstanbul Kartal, İstanbul Pendik ve İstanbul Küçükyalı (Türkiyenin en büyük profilo mağazası).

    Ürünün fabrikadan veya Yurtiçi kargo ile müşterilerimize teslim ediyoruz. İstanbul dışına fabrikadan teslim edilen ürünler 3-15 gün arasında müşteriye teslim ediliyor. Ancak internetten ürün alan müşterilerimiz satın aldığı ürünü hemen teslim almayı istedikleri ve bir kaç günlük gecikme istemediklerinden dolayı istanbul dışına çok gerekmedikçe fabrikadan teslimat yapmıyoruz. Kendi stoklarımızdan kargoya verip müşterilerimize gönderiyoruz.

    İstanbul içi, Kocaeli Gebze, Darıca Çayırovagibi yerlerde daire kapısına kadar ürün çıkıyor. Çünkü stoklarımızdaki ürünü fabrikanın anlaşmalı olduğu ceva lojistik taşıyor.

    Hiç bir kargo şirketi (Yurtiçi, aras, ups vb.) beyazeşya ürünlerini kapıya çıkarmıyor. Örneğin bir buzdolabını 9. kat'a çıkarırken çizme, hasar görme riski var.

    Yurtiçi kargo ile size teslim ettiğimiz ürünün ambalajını açtırıp, hasarlı mı değil mi diye kontrol etmenizi istiyoruz. Neden? Servis geldiğinde ürünün ambalajını açtığında hasarı görürse diyor ki; "Ürün nakliye hasarlı, garanti kapsamı dışındadır." Özetle, nakliyeden kaynaklanan hasarın bedelini kargo şirketinin tazmin edebilmesi için ürün size geldiğinde ambalajının açılıp kontrol edilmesi gerekiyor. Bizden aldığınız Profilo ürünlerini bu şekilde teslim aldıktan sonra, biz bayi ekranımızdan size servis yazdırıyoruz. Ve ürünün ambalajı açıldı diye asla garanti kapsamının dışına çıkmıyor.

    Umarım bu açıklama içinizi rahatlatmıştır.

    Sayın firma yetkilisi

    Baştada belirttiğim gibi sizin firmanıza veya sitenize herhangi bir zarar gelmesini istemem.

    Tüm anlattıklarınızı okudum.Sizi anladım. Fakat sizde takdir edersinizki büyük bir beyaz eşyanın mesela buzdolabının apartman önünde paketlerinin açılıp kontrol edilmesi esnasında gözden kaçacak durumlar oluşması muhtemeldir.

    Bundan dolayı bende diyorumki servisin kendi gözleri önünde kendilerinin açması tüketiciye daha az sorumluluk yüklediğini düşünüyorum.

    Ayrıca sormak istediğim bir diğer konu ise; ''Ancak internetten ürün alan müşterilerimiz satın aldığı ürünü hemen teslim almayı istedikleri ve bir kaç günlük gecikme istemediklerinden dolayı istanbul dışına çok gerekmedikçe fabrikadan teslimat yapmıyoruz.'' sözünüzden istediğimiz takdirde eğer müşteri olarak 15 günlük bir süre zarfını sorun etmeksek bizede fabrikadan teslimat yapabileceğinizi yani dairemize kadar çıkartabileceklerini anlıyorum.

    Acaba yanılıyormuyum? İstersek bize ürünü fabrikadan gönderip dairemize çıkarılmasını sağlayabilirmisiniz?(İstanbul dışı teslimatlardan bahsediyorum.)

    Kolay gelsin.. Hayırlı satışlar...




  • Tabiki sağlarız. Ancak teslim süresi 3-15 gün arasıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guzelevim.com.tr

    Tabiki sağlarız. Ancak teslim süresi 3-15 gün arasıdır.

    Bunu duyduğuma sevindim

    Bunun için siparişin hangi aşamasında ne yapmalıyız? Ne zaman size bilgi verilmeli? Sipariş oluşturulmadan önce mi yoksa sonramı?
  • Sipariş verirken sipariş notu kısmına yazabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.