Şimdi Ara

İnternetten Beyaz Eşya Alırken Daire Kapısına Teslim Etme Problemi ve Çözüm Yolları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
3.333
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Beyaz Eşya >> Buzdolapları >> İnternetten Beyaz Eşya Alırken Daire Kapısına Teslim Etme Problemi ve Çözüm Yolları
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    Arkadaşlar öncelikle belirtmeliyim ki hiçbir beyaz eşya sitesi veya marka ile ilgili bir bağlantım yok. Ne fazladan yarar sağlamalarını ne de fazladan zarar görmelerini isterim.

    Evlenme arifesinde olan birisi olarak beyaz eşya araştırmaya başladım. Fakat beyaz eşya bayileri ile akakçe ve ucuzu gibi sitelerde çıkan rakamlar arasında bariz farklar var.

    Amacım hem kaliteli hem ucuza almak herkes gibi.

    Fakat birkaç siteyi aradığımda beyaz eşyayı kargo ile gönderdiklerini öğrendim.

    Asıl sorum burada başlıyor. Ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.

    Örnek vererek ilerlemek istiyorum.

    Arçelik marka bir ürünü aldığımızda internetten onlar ürünleri servise yolluyorlar. Servis bize kendisi getirip kuruyormuş. Bu mantıklı geldi. Çünkü ürünü kendileri getirdikleri için bir problem olursa size pek sorumluluk düşmez.


    http://www.guzelevim.com.tr adlı siteyi aradım. Burada ise ürünleri kargo ile gönderdiklerini, ürünü apartman kapısına kadar bıraktıklarını ve orada ürünü açıp kontrol etmemi söylediler. Fakat bu bana sakıncalı geldi. Ürünler servis gelince açılır diye biliyorum. Çünkü önce açıldığında onlar sorumluluk kaybetmiyor. E bu haliylede kapı önünde gözden kaçan birşeyde sorun oluşma olasılığı artıyor.

    http://www.ozgurceyiz.net/ adlı siteyi ise profilo markalı ürünler için aradım. Onlar ise bir firma ile anlaşmalı olduklarını ve kaçıncı kat olursa olsun daireye kadar bırakacaklarını söylediler. Kutuyu gelip servisin açmasını söylediler. Bu da mantıklı geldi. Çünkü bayiden aldığında da böyle oluyor.

    Şimdi tecrübelerinizi ve çözüm yollarınıza başvurmak istiyorum.

    Hangi siteler apartman kapısına kadar değil daire kapısına kadar bırakıyorlar?

    Hangi sitelerden alışveriş yaptınız ve anlattığım problemleri nasıl çözdünüz?

    Hangi markayı hangi siteden alarak dairemize kapalı kutu şeklinde getirtebiliriz?

    Burada site isimi vererek yardımcı olur ve tecrübelerinizi aktarırsanız ben gibilere çok makbule geçecektir.

    Umarım anlatabilmişimdir ve sorularıma cevap alabilirim

    ÖNEMLİ NOT: Hiçbir siteyi karalamak ve övmek gibi bir amacım yoktur. Yazdıklarım sadece örnek olması ve açıklayıcı olması içindir. Kimse zarar görsün istemem.



    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    94 Mesaj
    site ile alakalı değil sanırım internetten oldukça fazla alış veriş yaparım. anca sadece beyaz eşya değil ama klima aldım. ereyon dan korgo geldi daire 5. kat ve asansör yoktu. bina kapısında teslim etemek içi aşağıya inmem istendi. bende aşağıd teslim almam aalın geri götürün dedim. kaldıki 45 tl kargo ücreti ödemiştim bayideki sorumlunun telefonunu istedim bana 90 kg kadar kapıya getirdiklerini daha fazla olduğunda bina girişinde teslim olduğunu söylediler. bende klimanın her şeyi dahil 35-40 kg civarında olduğunu söyleyince yok o kadar değildir çok fazladır falan dediler bende tartı getirin tartın fzla isede ürünü geri götürün kapıda almam. dedim ki. ereyon'a baktım klima toplam dış ünite 25 kg iç ünite 11 kg aparatlar 4 kg toplam 40 kg. sonunda paşa paşa çıkardılar.yurtiçi malasef kaç sorun yaşadım yazsam kitap olur ama en güzeli gelen görevli bir konuda sıkıntı yapıyorsa önce bağlı olduğu şubeyi sonrada genel merkezi arayın kesin çözüm oluyor. artık alıştılar benim ikametime bakan görevli telefonunu verdi benimkinide aldı. ve abi evdemisin gelelim müsaitmisin sorup geliyorlar.....isterse sormasınlar
    _____________________________




  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: azaxacavab



    Hocam ben araştırmalarım sonucu kargo görevlilerinin insiyatifinde olduğunuda okudum. Daha doğrusu bazı şubelerin çıkardığını bazı şubelerinse çıkarmadığını okudum. Fakat yukarıdada belirttiğim gibi bazı siteler direkt olarak bir taşıyıcı firma ile anlaşıyor. Ve daireye kadar çıkarıyorlarmış.

    Böyle şüpheye mahal vermeyecek siteleri keşfetmeye çalışıyorum.

    Mesela arçelik servise gönderiyor.Onlar getiriyor.Sorunsuz gibi duruyor.

    Profilo için özgür çeyiz daireye teslim sözü veriyor. Ama sitede tüm modeller yok gibi.

    Bosh ve simens hala muamma internet alıp daireye teslim eden şimdilik bir site bulamadım.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    13560 Mesaj
    Ben Bosch buzdolabımı avrupabilisim.com'dan aldım. Evim 9. katta olduğundan ve ürün asansöre sığmayacağından sitenin müşteri hizmelerini arayarak durumu belirttim ve eve kadar çıkarıp çıkarmadıklarını sordum. Çıkarıyoruz deyince de aldım. Ürün ben yokken eve geldi, sitenin firması mı getirdi yoksa Bosch'un lojistik firması olan CEVA mı getirdi bilmiyorum.

    Bir de beyazesyam.com İstanbul içine ürünleri kendi aracıyla dağıtıyor.
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Ben Bosch buzdolabımı avrupabilisim.com'dan aldım. Evim 9. katta olduğundan ve ürün asansöre sığmayacağından sitenin müşteri hizmelerini arayarak durumu belirttim ve eve kadar çıkarıp çıkarmadıklarını sordum. Çıkarıyoruz deyince de aldım. Ürün ben yokken eve geldi, sitenin firması mı getirdi yoksa Bosch'un lojistik firması olan CEVA mı getirdi bilmiyorum.

    Bir de beyazesyam.com İstanbul içine ürünleri kendi aracıyla dağıtıyor.

    Candoğan62 hocam ben istanbul dışında oturuyorum. Oyüzden istanbul dışı önemli benim için. Bazı siteler farklı lojistiklerle anlaşıp daireye teslim sözü veriyorlar. Fakat sanırım çok yaygın bir sistem değil

    Söylediğiniz siteleride arayacağım fakat beyazesyam.com İstanbul dışı sadece apartman önüne getiriyor diye biliyorum..
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    205 Mesaj
    Öncelikle şu açıklamayı yapmam gerekiyor. guzelevim.com.tr olarak Türkiye'nin en büyük bayilerinden biriyiz. 3 adet profilo showroom'umuz var. İstanbul Kartal, İstanbul Pendik ve İstanbul Küçükyalı (Türkiyenin en büyük profilo mağazası).

    Ürünün fabrikadan veya Yurtiçi kargo ile müşterilerimize teslim ediyoruz. İstanbul dışına fabrikadan teslim edilen ürünler 3-15 gün arasında müşteriye teslim ediliyor. Ancak internetten ürün alan müşterilerimiz satın aldığı ürünü hemen teslim almayı istedikleri ve bir kaç günlük gecikme istemediklerinden dolayı istanbul dışına çok gerekmedikçe fabrikadan teslimat yapmıyoruz. Kendi stoklarımızdan kargoya verip müşterilerimize gönderiyoruz.

    İstanbul içi, Kocaeli Gebze, Darıca Çayırovagibi yerlerde daire kapısına kadar ürün çıkıyor. Çünkü stoklarımızdaki ürünü fabrikanın anlaşmalı olduğu ceva lojistik taşıyor.

    Hiç bir kargo şirketi (Yurtiçi, aras, ups vb.) beyazeşya ürünlerini kapıya çıkarmıyor. Örneğin bir buzdolabını 9. kat'a çıkarırken çizme, hasar görme riski var.

    Yurtiçi kargo ile size teslim ettiğimiz ürünün ambalajını açtırıp, hasarlı mı değil mi diye kontrol etmenizi istiyoruz. Neden? Servis geldiğinde ürünün ambalajını açtığında hasarı görürse diyor ki; "Ürün nakliye hasarlı, garanti kapsamı dışındadır." Özetle, nakliyeden kaynaklanan hasarın bedelini kargo şirketinin tazmin edebilmesi için ürün size geldiğinde ambalajının açılıp kontrol edilmesi gerekiyor. Bizden aldığınız Profilo ürünlerini bu şekilde teslim aldıktan sonra, biz bayi ekranımızdan size servis yazdırıyoruz. Ve ürünün ambalajı açıldı diye asla garanti kapsamının dışına çıkmıyor.

    Umarım bu açıklama içinizi rahatlatmıştır.
    _____________________________
    Sorularınız için [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.




  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: guzelevim.com.tr

    Öncelikle şu açıklamayı yapmam gerekiyor. guzelevim.com.tr olarak Türkiye'nin en büyük bayilerinden biriyiz. 3 adet profilo showroom'umuz var. İstanbul Kartal, İstanbul Pendik ve İstanbul Küçükyalı (Türkiyenin en büyük profilo mağazası).

    Ürünün fabrikadan veya Yurtiçi kargo ile müşterilerimize teslim ediyoruz. İstanbul dışına fabrikadan teslim edilen ürünler 3-15 gün arasında müşteriye teslim ediliyor. Ancak internetten ürün alan müşterilerimiz satın aldığı ürünü hemen teslim almayı istedikleri ve bir kaç günlük gecikme istemediklerinden dolayı istanbul dışına çok gerekmedikçe fabrikadan teslimat yapmıyoruz. Kendi stoklarımızdan kargoya verip müşterilerimize gönderiyoruz.

    İstanbul içi, Kocaeli Gebze, Darıca Çayırovagibi yerlerde daire kapısına kadar ürün çıkıyor. Çünkü stoklarımızdaki ürünü fabrikanın anlaşmalı olduğu ceva lojistik taşıyor.

    Hiç bir kargo şirketi (Yurtiçi, aras, ups vb.) beyazeşya ürünlerini kapıya çıkarmıyor. Örneğin bir buzdolabını 9. kat'a çıkarırken çizme, hasar görme riski var.

    Yurtiçi kargo ile size teslim ettiğimiz ürünün ambalajını açtırıp, hasarlı mı değil mi diye kontrol etmenizi istiyoruz. Neden? Servis geldiğinde ürünün ambalajını açtığında hasarı görürse diyor ki; "Ürün nakliye hasarlı, garanti kapsamı dışındadır." Özetle, nakliyeden kaynaklanan hasarın bedelini kargo şirketinin tazmin edebilmesi için ürün size geldiğinde ambalajının açılıp kontrol edilmesi gerekiyor. Bizden aldığınız Profilo ürünlerini bu şekilde teslim aldıktan sonra, biz bayi ekranımızdan size servis yazdırıyoruz. Ve ürünün ambalajı açıldı diye asla garanti kapsamının dışına çıkmıyor.

    Umarım bu açıklama içinizi rahatlatmıştır.

    Sayın firma yetkilisi

    Baştada belirttiğim gibi sizin firmanıza veya sitenize herhangi bir zarar gelmesini istemem.

    Tüm anlattıklarınızı okudum.Sizi anladım. Fakat sizde takdir edersinizki büyük bir beyaz eşyanın mesela buzdolabının apartman önünde paketlerinin açılıp kontrol edilmesi esnasında gözden kaçacak durumlar oluşması muhtemeldir.

    Bundan dolayı bende diyorumki servisin kendi gözleri önünde kendilerinin açması tüketiciye daha az sorumluluk yüklediğini düşünüyorum.

    Ayrıca sormak istediğim bir diğer konu ise; ''Ancak internetten ürün alan müşterilerimiz satın aldığı ürünü hemen teslim almayı istedikleri ve bir kaç günlük gecikme istemediklerinden dolayı istanbul dışına çok gerekmedikçe fabrikadan teslimat yapmıyoruz.'' sözünüzden istediğimiz takdirde eğer müşteri olarak 15 günlük bir süre zarfını sorun etmeksek bizede fabrikadan teslimat yapabileceğinizi yani dairemize kadar çıkartabileceklerini anlıyorum.

    Acaba yanılıyormuyum? İstersek bize ürünü fabrikadan gönderip dairemize çıkarılmasını sağlayabilirmisiniz?(İstanbul dışı teslimatlardan bahsediyorum.)

    Kolay gelsin.. Hayırlı satışlar...
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    205 Mesaj
    Tabiki sağlarız. Ancak teslim süresi 3-15 gün arasıdır.
    _____________________________
    Sorularınız için [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: guzelevim.com.tr

    Tabiki sağlarız. Ancak teslim süresi 3-15 gün arasıdır.

    Bunu duyduğuma sevindim

    Bunun için siparişin hangi aşamasında ne yapmalıyız? Ne zaman size bilgi verilmeli? Sipariş oluşturulmadan önce mi yoksa sonramı?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    205 Mesaj
    Sipariş verirken sipariş notu kısmına yazabilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
    Sorularınız için [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.