Selamlar. SEKİZ gün önce Trendyol'dan bir ürün aldım. Satıcı kargoya 3. gün zahmet etti de verdi. Anlaşmalı kargo tabi ki de PTT Kargo. Kargo parasını ben ödememe rağmen bana kargo firması seçeneği sunulmuyor. Seçme şansım olsa başka satıcılardan alırım yine PTT ile gönderenden almam. Biliyorum çünkü başıma geleceği geçmişte de ağzım az yanmadı. Kargom günlerdir dağıtıma çıkmıyor. Satıcıyla konuştum dedim durum böyle böyle. Beyefendi parasını almış ya bir yerimden aşağı Kasımpaşa deyip git kargoyla hallet ben bakmıyorum dedi. Kargo şubesini zaten aradığın zaman açmıyorlar otomatik meşgule atıyor. Destek ekibine yazdım dedim durum böyle böyle. Efendim ara sıra olur böyle şeyler anlayışlı olun diyor. İstanbul içi bir kargo bana 8. günde ulaşmamış benden anlayış bekliyorlar. Dedim ki kardeşim ben para iadesi istiyorum. Kullanıcı olarak hiçbir gerekçe belirtmeksizin iade hakkım var bak ürün elime bile gelmemiş hani yok kutusu şöyle yok ürün böyle diyecek durumunuz da yok. Gidin kargodaki ürününüzün peşine düşün bana paramı iade edin dedim verdiği cevap böyle bir iade seçeneğimiz yok Bir destek ekibi düşün bak kargo aşamasındaki ürünün bile iptalini yapmıyor. Oğlum ben zaten ürünü almamışım bana direkt iade yapsanıza bana diyor ki kapıya gelirse geri gönderirsiniz kapıma gelse zaten seninle muhatap olmam. Akşam akşam cinnetin eşiğine geldim. Bu hayatta 3 kuruşun defterini tutmayın gidin müşterisine kıymet veren sitelerden alışveriş yapın yoksa sizinle üstüne bir de bu şekilde alay ederler. Bir firma müşterisinin parasının güvencesini nasıl sağlamaz? Ben sana iade istiyorum dediğimde bana emin misiniz diye bile sormaman lazım. Amazon'dan ürün alıyorsun iade etmek istediğinde ürünü geri istemeden paranı gönderiyorlar. Rica ediyorum mağduriyetimi okuyan arkadaşlarımın zamanını aldım ama konuyu öne çıkarırsanız sevinirim. En azından belki yetkili birilerinin gözüne çarpar da biz nasıl bir iş yapıyoruz, nasıl bir iş ahlakına sahibiz diye öz değerlendirme yapma zahmetine girerler umarım. |
İnternetten Alışveriş Yaparken Seçtiğiniz Siteye Dikkat Edin
-
-
Trendyoldan sonrasını okumadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güzel bir alışkanlık bundan sonra ben de yapayım.
-
Trendyol pişmanlıktır. Pandemide pederle beraber aynı evden internet alışverişi yapıp babam farklı karttan ödeme yapınca sorgusuz sualsiz hesabını kapadılar. Babamın kendi kartıydı. Çok fazla yanıltıcı ürün olduğu için ve ürünlerin çoğunda bilgiler eksik olduğundan özellikle yemek servisi leş olduğundan sildim hesabımı.
Restorandan bir şey isterim 15-20 gün sonra eksik gönderilen ürünün iadesi yapılır.
Gerçekten rezalet.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-78ADF08E0 -- 2 Ocak 2024; 16:36:22 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben yemek kısmını zaten kullanmıyordum da alışveriş tarafını da rafa kaldırdım. Kürdan almam bu saatten sonra. Destek ekibine yazmadan önce sinir seviyem daha düşüktü.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
her ne olursa olsun bu tr şartlarında amazon en iyisi yine...
-
Trendyol tam bir çöptür. Ödeme konusunda kolay kolay taksit yapmaz, müşteri hizmetleri berbattır ama bunlara rağmen en çok kullanılan e-ticaret sitesi. Tabi bunda moda ürünleri satılması sebebiyle kadınlar etkili.
Amazon müşteri hizmetleri en iyisidir ancak kargo konusunda hiç memnun değilim. MNG ile göndermeyin başka kargo kullanın diye defalarca talepte bulundum ama sonuç alamadım. Bazen Aras ile gönderiyorlar, Aras ile gönderdikleri kargo 2-3 günde elimde oluyor ama MNG ile gönderdikleri kargo 1 haftadan önce gelmiyor ve çoğu zaman kargo paramparça bir şekilde elime ulaşıyor.
Kargo konusunda en büyük kolaylığı Hepsiburada sağlıyor. Kargoda iptal seçeneği, evden iade, planlı teslimat gibi seçenekler mevcut bütün illerde. Diğer e-ticaret sitelerinde sadece belirli illerde var bu hizmetler. Kargoda iptal seçeneği ise hiç birinde yok. Bir de başka satıcılardan alınan ürünlerde bir sorun olduğunda satıcı ile muhattap olmak zorunda kalmadan çözüyorlar işimi, Trendyol ve n11'de tam bir eziyet bu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 3 Ocak 2024; 14:13:17 >
-
Klasik ptt, genel merkezde bekliyordur dağıtıma çıkarmazlar gidip almanı beklerler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kişiye göre değişiyor ben trendyoldan alışverişimi yaparım hiç kötü bir olayla karşılaşmadım bundan 3 gün öncede Gaziantepten Çorluya 2 günde geldi kargom PTT ile , firma sıkıntılı değil sizin İstanbul'daki şube sıkıntılı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Garantisi önemli olan elektronik ürünler için Amazon
Garanti desteği bir nebze önemli diğer ürünler için Hepsiburada
İncik boncuk ürünler için Trendyol
Çer çöp bit pazarı gibi ürünler için N11
Son aldığım ürünler Amazon, 870 EVO 2 TB SSD. Eğer bu ürünü N11, Trendyol ve HB'dan alsaydınız klon çıkma ihtimali çok yüksekti.
Hepsiburada Bluetooth Kulaklık ve Bilgisayar Temizleme Kalemi
Trendyol Nevresim takımı
n11 ÇİFT ÇIKIŞLI LÜX TAHARET MUSLUK
Ürünlerin cinsi alacağım yeri belli ediyor :))
-
trendyol ve n11 en ufak bir sorunda hemen aradan sıvışıveriyorlar, bizzat yaşanmıştır ve tövbe edilmiştir.
-
Kardeşim ben bütün parametrelerde sıkıntı yaşadım. Kargo firmasıyla sorunu çözemeyince satıcıyla çözmeyi denedim. O bana ikinci bir sorun oldu. Bu sefer destekle çözeyim dedim destek ekibi de bana fatality çekti yani artık buradan alışveriş yapmayacağım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ha bu arada meraklısına 9. gün saat 17.30 civarlarında kargom geldi. Gıcıklığına iade edecektim ama dedim şimdi tekrardan git şubeye bırak paranın iadesini bekle neyse dedim. Tecrübe oldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Önceden önceliğim site tasarımı ve yapılan yorumların anında yayımlanması nedeniyle n11 di.Bi sorun yaşamadım fakat gördüğüm kadarıyla iade konusunda satıcının keyfine bırakıyor n11 seni.
Hepsiburada ile iade konusunda hiç sorun yaşamadım.Son alışverişlerimi ordan yaptım.Baya iyi gelmeye başladı.Tek kötü yanı galiba olumsuz yorumları yayinlamıyolar.
Trendyol eh işte.Bit pazarı gibi.Ne ararsan var.Sahte, kopya, orjinal.
Gelelim Amazon a.Önce bi site tasarımını düzeltsinler.Sonra alışveriş yapmayı düşünürüm.
Sonuç olarak eski bi n11 ci olarak yavaş yavaş hepsiburada ya kayıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ucuza ürün bulduysanız cidden bir
kaç kez düşünün
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı şey başıma geldi 5 gündür dağıtıma çıkmamıştı aldığım altın. trendyol desteğe yazdıktan tam 30 dk sonra kargo kapıma geldi ptt ile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aliexpress bile Çin'den buraya 12 günde kargo yolluyor.
Amazon yurtdışı 7 günde elinizde oluyor.
Daha dün sipariş verdiğim ürün bugün geldi. Trendyol Hepsiburada, n11 gibi firmalarla bu sorunları pek yaşamadım.
Ürün alırken her zaman kendi mağaza ve satıcısından almaya çalışıyorum. 30-40 TL ucuz diye başka satıcıdan almıyorum.
Geçmiş olsun, umarım sorununuz en kısa sürede çözüme ulaşır, konuyu öne çıkarttım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar güzel özet geçilebilirdi hocam tebrikler.
-
benim en iyi deneyim elde ettiğim site Hepsiburada.
öve öve bitirilemeyen Amazon'da bile iade süreci komedi. iade edeceğin zaman sitede iade takibi diye bi sayfa yok, açma salak bi sayfa yapmışlar. o sayfada farklı bi kargo firması yazıyo, sana iade için gelen email'de ise farklı bi kargo firması yazıyo. Amazon'un müşteri ilişkilerini arayıp sordum: "maildeki kargoya mı verecem web sayfasındakine mi" diye, adam bana dedi ki, ikisine de verme git şu şu kargo firmasına ver dedi.
tam bir komedi. Amazon'un müşteri ilişkilerindeki elemana durumun saçmalığını anlattım. o zaman gidip satıcıyla aranızda konuşun dedi. iadelerde bir doğrudan müdahil olmuyoz falan dedi.
Hepsiburada'da bu tarz bi olay yaşanmaz çünkü herşey açık-net şekilde web sayfasında gösteriliyor ve iade ederken kargonun takibini bile gene aynı sayfadan yapıyosunuz. Amazon'daki gibi karşama yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
doğru aslında. HB'dan ara sıra sahte ürün gelebiliyo.
microsd kart alacaktım, baktım HB'da bi satıcı diğerlerine göre bariz ucuzdan satıyo. kesin sahtedir deyip aldım. bi geldi, neredeyse kimsenin anlayamayacağı şekilde gerçeğine çok yakın bi sahte ürün çıktı. ben anladım çünkü elimde çok sayıda microsd kart var, deneyimliyim. kutusunu açmadan iade ettim.
arkadaş mouse aldı, sahte çıktı iade etti.
HB'nın iyi yanı iadelerde sorun çıkmaması. iki laptop, bir telefon, dört bilgisayar monitörü iade ettim ben HB üzerinden. hepsinde kutuyu açıp, deneyip, sonra iade ettim. hiçbir sorun yaşanmadı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Trendyoldan sonrasını okumadım.
|
Garantisi önemli olan elektronik ürünler için Amazon Garanti desteği bir nebze önemli diğer ürünler için Hepsiburada İncik boncuk ürünler için Trendyol Çer çöp bit pazarı gibi ürünler için N11 Son aldığım ürünler Amazon, 870 EVO 2 TB SSD. Eğer bu ürünü N11, Trendyol ve HB'dan alsaydınız klon çıkma ihtimali çok yüksekti. Hepsiburada Bluetooth Kulaklık ve Bilgisayar Temizleme Kalemi Trendyol Nevresim takımı n11 ÇİFT ÇIKIŞLI LÜX TAHARET MUSLUK Ürünlerin cinsi alacağım yeri belli ediyor :)) |
Benzer içerikler
- beylikdüzü cumhuriyet mahallesi
- 101.1 pos cihazı nedir
- paxera kullanıp-iyilesenler
- biotin kıllanma yapar mı
- lcw genel yetenek testi soruları
- google çizim yap
- suudi arabistan
- dünyanın en büyük vinci
- prompt mühendisliği nedir
- penis nakli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X