Şimdi Ara

İnternette Kota Kalktımı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgi teknolojileri ve iletişim kurumu, tartışmalara neden olan adsl adil kullanım kotasına ilişkin yeni düzenlemelerden ilkini hayata geçirdi. 1 Mayıs 2017 gecesinden başlayan yeni uygulamayla, artık gece 2 ile sabah 8 arasındaki internet kullanımını adil kullanım kotasına dahil edilmeyecek.
    Haberin Detayı İçin;

    Kaynak:http://www.aktifhaber.biz/internet-kullanicilarina-mujde-artik-kota-derdi-yok-2699.html

    AKN denen olay kalktımı yane arkadaşlar bilgisi olan varmı ?



    _____________________________
  • Ping var heralde hayatında ?
    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • aylar oldu bu başlayalı 2018 mi 2019 muydu hatırlayamadım ama bunların birisinde tamamen kalkıcak kota çok geriden geliyosunuz hiç teknoloji ile ilgili haber okumuyorsunuz sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • internet explorer mı kullanıyorsun
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.