Şimdi Ara

internet paylasımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 21 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MagicDeath (5 mesaj) coengk (4 mesaj) Evren (3 mesaj) powerstorm (2 mesaj) dreyfus (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • network'e baglı uc makinamız var bunlardan ana makinadan diger iki makinaya internet erisimi verecegim ama birturlu olmuyor isletim sistemi win98,bunu win98 se kendisi yapıyormus bunu win98 nasıl yapmam gerekir internet baglantı sihirbazından lan secimini secip diger ayrlarını kuruyorum ama olmuyor.



    |
    |
  • Merhaba dostum;
    1.Program ekle/kaldır'a gir
    2.Windows Setup'a gir
    3.İnternet Tool's a gir
    4.İnternet connection sharing i tıkla ve apply yap.
    Bunları Ana makinada yap
  • baktım internet araclarına ama interner connection sharing bende yok o sanırım 98 se de var sorunda burada zaten se olmadan bu isi yapamayacakmıyım. sadece erisebilirik seceneklerini sectim bakalım belki bu ise yarayabilir.
  • Kardeş sen özürlümüsün??Erişebilirllik seçeneği özürlüler içindir.Windows un TR ise yardım a gir ordan internet bağlantı paylaşımı yaz orda sana bazı şeyler gösterecek tek tek yap yada biraz daha bekle bazı arkadaşlar var onlar biraz daha bilgililer bu konuda .
  • sen internet baglantı sihirbazından bahsediyorsun onları yaptı zaten yapmadıgım erisebilirlik idi oda olmadı neyse su yardımı bir okuyayım ama surumden kaynaklanan bir olay gibi daha bilgili birisi lazım bu konularda
  • bunu sadece win98 se den ıtıbaren yapabılırsın normal win98 ılk surumde ınternet paylasımı yapamıosun bıldıgım kadarıyla ayrıca sende LAN mı var eger oyleyse zaten bır hub al yeter
    <img src='http://funkstar.8m.com/ksk.gif ' border=0> <b><font color=green>KARŞI</font id=green><font color=red>YAKA</font id=red></b>
  • ie nin ayarlarından bağlantıyı network üzerinden diye ayalrdınmı?

    Amaçsız yaşıyacaksan öl daha iyi...
    Northerner
    <img src='http://powerstorm.sitemynet.com/xx.gif' border=0>
  • Power birşeyler sorcam..ie nin ayarlarıyla oynaması için İnterner bağlantı paylaşımını Windows Setuptan kurması gerekmiyor mu?Veya sen internet bağlantımı bu şekilde yapıyorum die bir kutu açılıyor onu diyorsan başka..
  • ayarlarda yerel ag baglantısı ıle ılgılı yer war ordan olabılır...
    <img src='http://funkstar.8m.com/ksk.gif ' border=0> <b><font color=green>KARŞI</font id=green><font color=red>YAKA</font id=red></b>
  • ie den ayarları denese iyi olur çünkü cafelerde öyle yada ana bilgisayara bir ıp numarası verip öbür bilgisayrkda internete bağlanmayı bundan yap gibi bişeyler vardı ama neydi yav şu network işinde kafam çok karışıyo

    Amaçsız yaşıyacaksan öl daha iyi...
    Northerner
    <img src='http://powerstorm.sitemynet.com/xx.gif' border=0>
  • dedıgın gıbı win98se de o war işte bı makınayı ana makına olarak ayarlıosun ve ona bı ıp atıyosun dıgerlerınıde ona yonlendırıosun anadın?kafa karıscak bıse degıl be baba :)
    <img src='http://funkstar.8m.com/ksk.gif ' border=0> <b><font color=green>KARŞI</font id=green><font color=red>YAKA</font id=red></b>
  • http://www.speed4pc.com/

    bu adreste bizi yazı vardı .internet paylaşımı ile ilgili bi bak derim
  • <BLOCKQUOTE id=quote<font size=1 face='Verdana, Arial, Helvetica' id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
    ie den ayarları denese iyi olur çünkü cafelerde öyle yada ana bilgisayara bir ıp numarası verip öbür bilgisayrkda internete bağlanmayı bundan yap gibi bişeyler vardı ama neydi yav şu network işinde kafam çok karışıyo

    Amaçsız yaşıyacaksan öl daha iyi...
    Northerner

    <img src='http://powerstorm.sitemynet.com/xx.gif' border=0>

    <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face='Verdana, Arial, Helvetica' size=2 id=quote>
    Hehehe normaldir..
  • Bildigim kadarı ile window se den onceki bir sürümle internet paylasımı yapabilmek için yardımcı programlara (wingate gibi) gerek var.. ancak sorunuza yanıt için şu linke göz atmanızı oneririm:
    http://www1.gantep.edu.tr/~golbasimyo/win_ag.htm

    Ancak ben yardımcı program kullanmak istemiyorum diyorsanız ana makinaya win98SE yi kurmanız yeterlidir. Ancak ipleri manuel olarak atamanızı isteyecektir. Bir windows2000 cd si bulursanız her seyi kendisi yapar...

    thamwepsow ohşenığa huytınağar
    dREYFUS

    Edited by - dreyfus on 27 July 2001 22:00:19

    Edited by - dreyfus on 27 July 2001 22:02:34
  • Bence hiç vakit kaybetmeden Win98se 'i yükle...
  • tamam bu konuda yeterli bilgiye sahip oldum
    wingate 4.0 ı bulmam gerekiyor ayrıca bende hub var zaten ayarlarıda lan olarak seciyorum
    birde ıpsharer diye bir program varmıs ,
    bu arada bu konu gantep.edu ve speed4pc de cok iyi anlatılmıs bu arkdasları tebrik etmek lazım sizlere de tesekkurler yardımlarınız için
  • http://www.bilgisayar.nl/aciklamawingate.html
    bu adreste wingate ile ilgili açıklamaları bulabilirsin bende baslangıçla network u kurarken çok zorlanmıstım hiç bir sey bilmiyordum ama nette bu konuda yeterli kaynak var yapanları gerçekten tebrik etmek lazım...

    thamwepsow ohşenığa huytınağar
    dREYFUS
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.