Şimdi Ara

İNTERNET KOPMA SORUNU YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Juror#8Davis (7 mesaj) micro77 (4 mesaj) MobilRadar (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba bende de aynı kopma sorunu var hat değerlerim de iyi. Türk Telekom teknik destek geldi sorun modemde olabilir diye başka bir modem verdi denemem için internette kopma olmadı. Ben de TPLink'i aradım sorun modemde diyolarlar dedim ilk garantiye gitti geldi hala aynı problem vardı bu sefer yine gönderdim yeni modem verdiler ama yine internet kopuyor sebebi ne acaba? yeni modem gelmesine rağmen yine kopuyor.


    Bu şu anki TPLink archer vr300 deki değerlerim

    İNTERNET KOPMA SORUNU YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM



    Bu da denemem için ttnetin verdiği modemdeki değerlerim bunda hiç kopma olmadı

    İNTERNET KOPMA SORUNU YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM



    |
    |




  • Hocam bina içi tesisatı kontrol ettirin, ve paketinizi bir tık düşürtün ve öyle deneyin. Büyük ihtimal sorun tesisatta. Hattınız VDSL için uygun olmayabilir.

  • Diğer modemde 16mbps alıyorum ama internetim gitmiyor 16mbps ADSL'e dönsem sorunum çözülür mü acaba?

  • merhaba


    XDSL değerleriniz gayet iyi görünüyor... sorunun kaynağı modem gibi görünüyor...


    FEC ve CRC değerleri nasıl acaba ?

  • Onlara nasıl bakılacağını bilmiyorum tarif edebilir misiniz?

  • XDSL istatikleri sayfasının altında bulunur...

  • İNTERNET KOPMA SORUNU YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

    değerleri bulamadım ama DSL altında bir şey yok

  • Zyxel'de olması lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İNTERNET KOPMA SORUNU YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
  • Juror#8Davis J kullanıcısına yanıt

    açılıştan sonra 1 kaç dakika geçmiş , şimdilik FEC ve CRC hatası görünmüyor ,


    birkaç saat geçsin tekrar aynı değerlere bir bakın...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micro77 -- 2 Aralık 2020; 14:52:12 >
  • İNTERNET KOPMA SORUNU YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Juror#8Davis -- 3 Aralık 2020; 13:51:8 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.