Şimdi Ara

İnternet iptali ve sonrasında olanlar - modem ücreti 250tl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bizimkilerin evine fiber geldi. Türktelekomdan ev hattı kullanıyorduk şebeke yok diye dondurmuştuk.

    Olaya geçiyorum hemen Türktelekom ekibi modem ve ont cihazını kurdu bizimkilerde ev telefonunu aktifleştirip kullanmaya başladılar. Günler sonrada millenicom"dan geldiler ve hiç bir şey getirmeyip direk interneti aktif ettiler. 4-5 ay sonra iptal ettirmişler ve modemide bize göndermeniz gerekiyor aksi halde 250tl ceza yersiniz diye. Modemi bizimkiler göndermiş ama sabit hattı kullanamıyorlarmış modem olmadığı için. Türktelekomu aradığımızda ise modemi neden gönderdiniz hala modem sizin üzerinize vs. birşeyler dediler.

    Ama millenicom diyor ki interneti bizden aldığınızda modemi biz üzerimize alıyoruz, türktelekom diyorki öyle birşey yok modem hala bizim üzerimizde. Neyse geçen gün modem gelmiş ve şimdide babama sms gelmiş 250tl borcunuz var diye.

    Şimdi ne yapmamı önerirsiniz. Ne yapnalıyım. İki tarafta işten bi haber olan babama oluyor. Biriside kabıl etmiyor böyle böyle diye.







  • reis benzer bi rezalet yaşamaktayım şuan, acil tüketici hakem heyeti bütün delilleri ile konuşmaları falanda kaydet telefonda yapıştır
  • https://tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun
  • Şikayette bulundum
  • Hocam benzer bir ödemeye bende maruz kaldım. Tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım ve paramı geri iade aldım.
  • Telefonlada ulaşamıyorum durumu anlatmak için bakalım ne olacak
  • 1.İnternet hizmeti Millenicom'dan alınıyor, ev telefonu hizmeti yani voip de mi Millenicom'dan alınıyor?

    2.Voip hizmeti de millenicom dan alınıyor ise internet iptal edildi ama ev telefonu iptal edilmedi ise modem neden geri gönderiliyor?

    3.Size "modem sizin üzerinizde görünüyor" diyen TT birimi hangisi?

    4.tuketici.btk.gov.tr adresinde kayıt açtıysanız gelen cevap nedir? Açmadı iseniz açabilirsiniz.

    5.İptal talebinde ve imzalı dilekçede " sadece internet hizmeti" mi iptal edilmesi için talepte bulunuluyor yoksa tüm hizmetlerin sona erdirilmesi mi isteniyor?

    6.Modem millenicom tarafına ulaşmış mı? Elinizde teyit bilgisi mevcut mudur?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.