Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

İnternet cafe için en iyi donanım!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
45
Cevap
0
Favori
956
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> İnternet cafe için en iyi donanım!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    106 Mesaj
    arkadaşlar internet cafeme 15 tane yeni bilgisayar alacam.
    uzun araştırmalar sonucu kendime bir sistem düzdüm. sizinde görüşlerinizi almak istiyorum sistem iyi bir performans sağlarmı yada içindeki hangi parçaları değiştirirsek iyi olur yardımcı olursanız çok sevinirim.

    SİSTEM
    AMD +2500
    Abit AN7 Anakart
    His Ati Readon 9600XT turbo ekran kartı
    512 mb 400 mhz kingston ram
    80 gb segate sata Hdd
    109 e phlipis monitor
    çift fanlı kasa (hala markasına karar veremedim)
    Logitech klavye mause
    [afro]



    |
    |
  • Yarbay
    2309 Mesaj
    Kasayı aopen qf50w al fazla pahalı değil ve cafe için yeterli bir kasa...Yalnız monitörü beyaz almamaya çalış çok kirleniyor...Onun dışında zaten oldukça iyi...
    |
    |
  • Binbaşı
    1648 Mesaj
    daha ucuz bi n-force2 anakart al (epox RDA3I gibi) sata hdd de gereksiz, performans artısı yok üstelik geç açılıyo, monitörde tavsiyem samsungdur, logitech klavye mouse da fazla bence ucuz bişiler alın, zaten kafede üç günde haşat olur klavye mouse
    |
    |
  • Yarbay
    2604 Mesaj
    anakart için kt 600 epox diyebilirim an7 nin yarı fiyatı işde görür kafede rahatlıkla 60$ sata dır hem
    |
    |
  • Yarbay
    4200 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by thepcman</i>
    <br />daha ucuz bi n-force2 anakart al (epox RDA3I gibi) sata hdd de gereksiz, performans artısı yok üstelik geç açılıyo, monitörde tavsiyem samsungdur, logitech klavye mouse da fazla bence ucuz bişiler alın, zaten kafede üç günde haşat olur klavye mouse
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    ------------------------------
    [frndsp]
    ++++++1
    |
    |
  • Yarbay
    2131 Mesaj
    bana göre de satalı harddiske gerek yok. arkadaların dediği gibi sata lı sistem olmuyunca daha ucuz anakart alabilirsin. abit nf7, msi k7n2, olabir. kullanmadım epox krai ucuz fiyatı ile dikkat çekiyor.rami twinmos alman daha iyi olabilir.
    monitor konusunda bi fikrim yok ama ekran kartı oyun agırlıklı bi cafe olacaksa çok önemli ..
    |
    |
  • Binbaşı
    1246 Mesaj
    anakart kt600 veya nforce2'nin ucuz modelleri olabilir.
    ram'leri twinmos al. kingston hem daha pahalı hem daha kötü (cas3)
    sata yerine normal pata tercih etmelisin
    ayrıca logitech internet cafe için çok gereksiz. ucuz bir klavye ve a4tech'in ucuz kablolu modelleri işini görecektir. zaten internet cafene oyun oynamaya gelenleri ilgilendiren kısım 9600xt olur.
    bu değişiklikleri yaparsan ortalama 1000$ fark eder (cafede 10 bilgisayar olacağını var sayıyorum) o parayla evine 6800 ultra alırsın [krl]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Arkadaşım benimde internet cafem var 15 tane bilgisyarın configirasyonu şöyle Fikir edinirsin diye yazayım
    Anakart: epox rda3i
    İşlemci: Amd 2500
    Ram: 256*2(kingston)
    Ekran kartı : Leattek 128 Mb Fx 5700
    Hdd : 60 Gb Samsung 7200 ide
    Kasa : Asus TA-230
    Monitör : Samsung 753 dfx
    Klavye : Microsoft Value Pack
    |
    |
  • Er
    13 Mesaj
    O ne be yaw millet kafeye oyun internet değilde O/C yapmaya gelir.Bari bide su soğutma al işlemcilerin çarpanıda açık olsun.:)
    |
    |
  • Yarbay
    2309 Mesaj
    ninja1975 kasaları nereden aldın...
    |
    |
  • Binbaşı
    1053 Mesaj
    Vay be ne güzel cafe açıyorsunuz. Hayırlı olsun. 9600xt ekran kartı, 80gb sata falan... Bizim buralarda işlemci P4 1.8, 512 ram ve fx5200 ekran kartını geçmez.
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    bende internet cafeye 40 makine alıcam. Bu sistemin fiyatı nedir?
    |
    |
  • Yarbay
    3162 Mesaj
    iyi sistem ramleri twinmos , kasayıda aopen h600 serisinden tercih et bence.
    |
    |
  • Yarbay
    3022 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ninja1975</i>
    <br />Arkadaşım benimde internet cafem var 15 tane bilgisyarın configirasyonu şöyle Fikir edinirsin diye yazayım
    Anakart: epox rda3i
    İşlemci: Amd 2500
    Ram: 256*2(kingston)
    Ekran kartı : Leattek 128 Mb Fx 5700
    Hdd : 60 Gb Samsung 7200 ide
    Kasa : Asus Ta 210
    Monitör : Samsung 753 dfx
    Klavye : Microsoft Value Pack
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>


    Makıbnalar superrrrrr
    |
    |
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    pcpratik_editör kasaları pentadan aldım.
    |
    |
  • Yarbay
    2203 Mesaj
    valla kardeş git ramleri oem al anakart olarak kt600 olabilir
    pahalıya kaçma yaw negerek var şu an hala vasat makineli int kafeler olup deligibi iş yapıylar ?!!
    |
    |
  • Yarbay
    2572 Mesaj
    Ben sana bizim burdaki internet cafenin bil.lerini yazayım yaklaşık 30 40 bil var konfigurasyon söyle
    2800 barton amd
    asus kt600
    512 mb oem ram
    128 Asus radeon 9600xt
    17" samsung 763mb
    microsoft klavye mouse
    kaas masa...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    Fiyat soran arkadaşa fiyatları vereyim
    Anakart : 87,48
    Ekran kartı : 174
    İşlemci: 106
    Hdd : 71,77
    Kasa : 58
    Monitör : 151
    Ram : 58,50 *(2)
    Klavye : 25,47
    Fiyatlara kdv dahildir ve dolardır.
    Ayrıca druigard arkadaşıma birşey söylemek istiyorum amd işlemcili bilgisayarda en önemli konulardan biri ram ve kasadır (Kasada güç kaynağı)Bunun için ram ve kasanın kaliteli olması size ilerde belli olmayan sorunlardan kaçınmanızı sağlar.
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    arkadaşlar çok teşekkür ederim herkes kendi fikrini yazmış ucuz anakart diyosunuz ama 50 dolar için bence performansı düşürmeye değmez ben tabi çok pahallıya kaçmamak lazım ama benim için müşteri memnuniyeti her şeyden önce gelir.
    benim interneti açalı 1 sene oldu.
    o zaman bile düzdüğüm sistem p4 2.4 256 kingston ram 17 phlips monitör 128 geforce m440 ekran kartı falan yani her şeyin iyisini almak isterim.
    hani bir laf vardır ya al malın iyisini çekme kaygısını.
    yani benim demek isteğim olay yapacaksan tam yapacaksın arkadaş.
    sata olayına gelince siz söyleyene kadar bir bilgim yoktu eğer sistemi yavaşlatırsa pata alırım.
    sistemin fiyatını daha tam çıkaramadım ama kdv hariç 750 dolar civarı diye düşünüyorum.
    kasa da da yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim
    şimdi benim ha ramler de de hep en iyisi kingston bilirdim demek ki daha bilmediğim çok şey varmış.
    sonuç olarak bu verdiğim sistem nasıl çalışır bilmiyorum aslında niyetim bir tane düzüp test etmek.
    gerçekten iyi bir sistem diyorsanız hemen siparişi verecem valla. son bi kez görüşlerinizi söylerseniz sevinirim.
    saygılar
    |
    |




  • Yarbay
    2131 Mesaj
    Ucuz anakartın performansı etkliyeceğini sanmıyorum. anakart ucuz çünkü kullanmadıgın özellikler yok üzerinde. örneğin sata....
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.