Şimdi Ara

İnternet alışverişlerinde 'müşteri ne zaman isterse' teslimat devri başlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternet alışverişlerinde 'müşteri ne zaman isterse' teslimat devri başlıyor 
    Dünya’da olduğu gibi ülkemizde de internetten alışveriş yapmanın oranı her geçen gün artıyor. Hızla büyüyen bu pazarda, özellikle ülkemiz açısından bakıldığında en büyük sorun, teslimatın gecikmesi, yanlış ya da hasarlı ürün teslim edilmesi olarak görünüyor.
     
    TÜİK'in 2015 yılı Hane halkı Bilişim Teknolojileri Kullanım Araştırması'na göre, Türkiye'de 16-74 yaş aralığındaki bireylerin yüzde 56'sı internet kullanıyor. Ve bunların yüzde 33,1'i, kişisel kullanım amacıyla sanal mecradan alışveriş yapıyor. Internet alışverişlerinde en fazla karşılaşılan sorunların arasında ise, ürünün gönderim süresi, hasarlı veya sipariş verilenden farklı ürün teslimatı olduğu görülüyor. İnternet üzerinden yaptıkları alışverişlerde sorun yaşayanların yüzde 47'sinin siparişi gecikirken, yüzde 45,4'ü de hasarlı veya farklı bir ürün teslim aldığını ifade ediyor.
     
    Pit Start tam da bu araştırmaların ışığında, tüketicinin ihtiyaç ve beklentilerine cevap olarak kuruldu. Pit Start, İnternet alışveriş teslimatlarında 24 saat boyunca kesintisiz ve güvenilir hizmeti kalitesi ile bir ilki gerçekleştiriyor. E-perakendecilerin gönderilerini istedikleri saatlerde depolarından teslim alarak hasar vermeden aynı gün 4-6 saat içinde tüketicilere teslimat yapabiliyor. 
     
    16 yıllık teslimat sektörü deneyimi ile kurulan Pit Start, tam güvenlik içinde yapılan yeni nesil teslimat uygulaması ile e-perakende firmalarını ve tüketicilerinin işini rahatlatmayı hedefliyor.
     
    Pit Start, bugün itibariyle Çiçek Sepeti, Evidea, Buldum Buldum, Webrazzi Store, İpekyol, Modanisa, Morhipo ve E-bebek gibi ülkemizin önde gelen e-ticaret siteleri ile çalışmakta ve entegrasyon sürecini tamamlamaktadır.
     







  • Sadece İstanbul içimi geçerli bu dağıtım?
  • yurtiçi kargo ile ortaklığı varsa yandık
  • bimeks'ten 30 liralık tv askısı almıştım.paketten 200 liralık modem çıkmıştı
  • Evidea hakkındaki yorumları okuduktan sonra vazgeçmiştim alışveriş yapmaktan, sanırım bu ekip bile evidea hakkındaki olumsuz izlenimi yıkamaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • evidea çok çabuk büyüyümenin ve depo sahibi olmamanın verdiği sorunları kullanıcılarına çok fazla yansıttı. Yeni mantıklarıyla açtıkları ikeavari mağazası belki o algıyı kırara. Ama kargoyla ürün almamak lazım bir süre daha.
  • Artık diğer büyük şehirlere de yayılmalı ve büyük sitelerle de anlaşmalılar.
  • önce normal siparişleri adamakıllı ve zamanında teslim etsinler bunlar sonraki işler
  • Burayla çok alakalı mı bilemiyorum ama #koçtaş dan aldığım ürünün iadesini istedim. Gardırop almıştım kargoya vermişler teslimat yapılmış ama benim haberim yok, aldığım ürün ortada yok. Ve iadesini istedim ne geri dönüş var nede para iadesi yaptılar.paramizla rezil oluyoruz. Internet alışverişi gerçekten cok sıkıntılı bizim ülkemizde!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aysse0101 A kullanıcısına yanıt
    Şikayetvar a yazın, bankanızdan harcama itirazı yapın hallolur bir şekilde. Biraz uğraşacaksınız maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sikayetvar a yazdım. Müşteri hizmetlerini ariyorum sürekli.yöneticilerine mail attım. Bildik bir marka dedim koçtaş ama onlarda bunu yaptı.asla koctastan alışveriş yapmayın tavsiyem. Bu şikayetimi yeni başlık da yazmak istiyorum daha fazla kişiye ulaşmak için nasıl yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle saçmalık mı olur yahu?
    Firmalar belli bir süre belirtir ve bu süre zarfı içinde sipariş tamamlanır. 2 e-ticaret sitesi sahibi biri olarak ben bunu kabul edemem. Herkesin keyfine göre hareket edemem. Zaten müşteri ne zaman lazım olacağını bilip ona göre sipariş verir. Saçmalamayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 şubatta kargoya verilecek ürün dediler 24 ocakta vermisler 1 subatta teslim edilmiş görünüyor. Bu surede bana ne msj attilar nede mail. Kargoyu aradım onlarda diyorki adres değişikliği talebinde bulunmuşsunuz o yüzden ürünü depoya geri çektik. Benim öyle bir talebim olmadığını söyledim ürünü getirin dedim. Bu seferde capraz eşleşme var biz onu çözelim önce dediler. Koçtaş müşteri hizmetleride sisteme teslim edildi olarak girmiş. Delirmemek elde değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.