Şimdi Ara

Intellicel neler açtın başıma !! YARDIMMMMM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce SONY XPERİA Z2 cihazım sıvı teması ve kamera odaklanmasından dolayı servise (INTELLICEL) gitti. Gitti geldi telefon hiç açılmıyor. 3 kere kırmızı ışık ikazı veriyor powera bastığımda. Neyse dedim bunlardan hayır yok kendi imkanlarımla yaptırayım adamlar bi açtı telefonu bataryanın soket tırnağı kırılmış ve batarya şişmiş patlama durumuna gelmiş. Bunlarıda geçtim Sony'ye mesaj yazdım onlarda anlaşmalı olduğumuz servislere gönderin dediler. Sonra TELESERVİCE'e gönderdim cihaz açılmıyor sıvı teması var anakart değişimi gerekli diye onlarda bana şu mesajı yolladılar. ''Cihazınızda sıvı teması tespit edilmiştir. Ekonomik onarımı mümkün değildir.'' Bana gönderdikleri kağıtta anakart değişimi ile mümkündür yazıyor anlamadım gitti. Cihaz pert durumda duruyor şuan. (Telefonu alalı tam tamına 1 sene oldu 1500 TL ÇÖP :s)

    VAR MI BANA YARDIM EDEBİLECEK BU KONU HAKKINDA VEYA ANAKART DEĞİŞİMİ YAPAN BIR TAMIRCIYE YONLENDIRECEK ????







  • 2014 Yaz aylarında gittigidiyordaki cepport nickli kullanıcıdan lg g3 telefon aldım. Yaklaşık 1,5 yıl sorun vermedi ancak daha sonra kendi kendine reset atmayai, wi fi ise kopmaya başladı. Garantiye gönderdim ücretsiz kargo ile. Geldiğinde 5 tl kargo parasına bana ödettiler ve raporda “KALİBRASYON YAPILDI BELİRTİLEN ARİZALARA RASTLANİLMADİ TEST EDILDI .” yazıyordu. Teli açıp kameraya girdiğim an tekrar reset attı tel. Google play ile bir şey indirmeye başladım tuş kilidi olunca yine wi fi koptu. Wifi ayarları doğru olmasına rağmen (Her zaman açık tut olarak ayarladım). Gerisin geri birazda sert bir notla tekar gönderdim ellerine Cuma günü ulaştı.
    İkinci kez gönderdim anında arıza yoktur dedikleri telin şarj soketini değiştirip gönderdiler. Bu sefer maşallahı vardı 4 saat reset atmadı. 3. Kere gönderdim batarya değişti. Altını çiziyorum ilk gönderdiğimde arıza yoktur demişlerdi 3 hafta içinde bu işlemler yapıldı.
    Ve sonuç ilk saat reset attı 3. Kez geldiğinde. 4. Kere gönderdim ve arkadaşlar yine arıza yoktur dediler. Tüketici mahkemesine başvuru yaptım. Bu arada şu an lanet telefon hiç kullanılmıyor. Bu garantiye göndermeden günde bir iki kere reset atıyordu şimdi arka arkaya durmadan reset atıyor kullanılamayacak hale gelmiş.
    İnanmayanlara belge fotosu dahi atarım. MYS İLETİŞİM adı altında gg’de birçok kişi böyle satış yapıyor onlardan ve intellicel garantiden kaçın. Ya da şansınıza güveniyorsanız 200-300 tl için bi nevi garantisiz tel almış olursunuz…

    Düzenleme 1: Şu an tel tamamen gitti hiç açılmıyor...




  • HAYATIMDA MYS İÇ VE DIŞ TİC. LMT. ŞTİ. i kadar adi bir firma görmedim. gitti gidiyor alışveriş sitesi üzerinden 1529 tl ye lg g4 telefon satın aldım. cihaz 7/8 ay sonra kendi kendine kapandı ve bir daha da açılmadı. MYS İÇ VE DIŞ TİC. LMT. ŞTİ ni aradım, intellicel diye bir servis bakıyormus tamire gönderdim. telefon gidiş o gidiş bir daha haberini almadım. tüketici hakem heyetine başvurdum en son; aylar sonra sonuç çıktı. hakem heyeti beni haklı buldu. 15 günlük itiraz süresi bitince MYS İÇ VE DIŞ TİC. LMT. ŞTİ ni aradım, ödemeyi ne zaman yapacaklarını sordum. ne ödemesi kardeşim dediler ödeme mödeme yok. firmayı icraya vereceğimi söyledim istediğini yap biz icrayı durdurmasını biliriz dediler. bende firmayı icraya verdim aylar ayları kovaladı ne icra müdürlüğü parayı alabildi ne de ben. BİMER e bile şikayetimi yaptım biz herhangi birşey yapamayız dediler. bu arada dolar ve euro kurundan telefonlara zam üstüne zam geldi ve ben hala param gelecek ümidiyle emanet bulduğum eski bir telefonla idare etmeye çalışıyorum. ben çok zarar ettim sizler etmeyin. internetten iki kuruş ucuza cihaz alıcaz diye paranızı ziyan etmeyin. sağlıcakla kalın, hoşcakalın...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.