Şimdi Ara

INTEL i7 8700K 480$ olmuş !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar intel malum 9. nesil işlemciye geçiş yapma sürecinde. Tabi haliyle yurt dışı kaynaklı stok sıkıntıları var.
    Fiyatlar yurt yurt dışında da 350$ dan 400$ lara çıktı.
    Ama ülkemizde her sektörde olduğu gibi bunu fırsata çevirip stokçuluk yaparak çakallık yapmaya çalışan İthalatçı / toptancılar var.
    Elinde ürün olup da bayilere yok çekenler var. Böylelikle fiyatı daha da şişirme niyetindeler.
    Intel i5 ler için de şuan aynı durum oluştu maalesef.
    Bu fiyatlardan bu işlemcileri alıp bu şerefsiz adilere pirim vermeyin. Bu fiyatlara intel alacağınıza gidin AMD alın.
    Yine de karar sizin.



    _____________________________
    INTEL i7 9900K, ASUS Z390-E ROG Strix, CORSAIR 16GB 3200 Mhz, Samsung 970 Evo 250GB, MSI GTX 1080Ti TRIO 11GB, CORSAIR RM1000i 1000W, CORSAIR H115i PRO
  • O da birsey mi?

    INTEL i7 8700K 480$ olmuş !

    INTEL i7 8700K 480$ olmuş !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mukarnas -- 30 Eylül 2018; 16:26:53 >
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |




  • Mukarnas kullanıcısına yanıt
    Sadece göşteriş sattığı felanda yok bizzat Monster da çalışan arkadaş bahsetti stoklarıda yokmuş bir adet gösteriş için var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O ayarlardaki notebooklar yurtdisinda 3000eu civarlarinda satiliyor, dell e bizzat baktim. Peki dell neden o fiyati verdi ki? Önemli degil zaten. Monster´a da bak sen bizle dalga geciyor :) gösteris falan yapiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mukarnas -- 30 Eylül 2018; 19:43:29 >
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |
  • Tamam hadi 8700k 480$ olmuş. O da saçma gerçi..

    Bu ne ya 7700K 2951TL
    www.vatanbilgisayar.com
    Intel Core i7 7700K Soket 1151 4.2GHz 8MB Önbellek 14nm İşlemci - Vatan Bilgisayar
    http://www.vatanbilgisayar.com/intel-core-i7-7700k-soket-1151-4-2ghz-8mb-onbellek-14nm-islemci.html






    İntel(vatan) bu fiyatları gülelim diye koyuyor bence??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vamp -- 30 Eylül 2018; 19:57:9 >
    _____________________________




  • Okadar da pahalı değil 3217 TL



    www.vatanbilgisayar.com
    Intel Core i7 8700K Soket 1151 - 8. Nesil 3.7GHz 12MB Önbellek 14nm İşlemci - Vatan Bilgisayar
    http://www.vatanbilgisayar.com/intel-core-i7-8700k-soket-1151-3-2ghz-12mb-onbellek-14nm-islemci.html

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MSI PRO Z790-A MAX WIFI
    INTEL i7 14700K
    GSKILL 32 GB DDR5 6400 MHZ CL32
    MSI RTX 4080 GAMING X TRIO
    SAMSUNG 990 PRO 2 TB
    MSI MEG CORELIQUID S360
    FSP Hydro G PRO ATX3.0(PCIe5.0) 1000W




  • vamp kullanıcısına yanıt
    1 ay sonra mainstreamda 8 çekirdeğe geçiyor hala mahalle bilgisiyarcıları ve o kafadaki satıcılar millete 7700K lı sistem topluyor, adamda ne 8700K ne 9900K bilmediği için piyasayı takip etmediği için en iyi sistemi kurduğunu sanıyor.
    _____________________________

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • No Way Out kullanıcısına yanıt
    Vallaha şu aksam vaktinde kahkaha attim. "Bu hala satiliyor mu" diye tiklamistim. Nerden tikladim ben buna. Vatan bilgisayar adina ben utandim :))))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gecen ayin 29 unda 3gün önce; msi gtx 1080 armor, vatan bilgisayarda 3422 liraydi. Simdi bakiyorum 5542 lira olmus:
    www.vatanbilgisayar.com
    MSI GeForce GTX1080 ARMOR 8GB OC GDDR5 256Bit DX12 Nvidia Ekran Kartı - Vatan Bilgisayar
    http://www.vatanbilgisayar.com/msi-geforce-gtx-1080-armor-8g-oc-gddr5-256bit-dx12-nvidia-ekran-karti.html


    Hayirdir? 2120 lira fark nerden geldi?
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |




  • Mukarnas kullanıcısına yanıt
    Piyasa kan ağlarken, bunlar nasıl bir kafada acaba.
    _____________________________
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Yanliz vatanda söyle birsey var, isler kesatken fiyat indirimine gidiyor. Sonra bakiyor ki satislar canlandi arttirin ulen fiyatlari, diyür beyfendi
    ama böylesi bir artis pes dedirtti dogrusu! 100/200 tamam hadi 300/500 lira anladik. 2100 lira nedir? anakart ram alir insan o paraya.

    gtx 1060 msi gaming x 3200 lira olarak gördüm, sonra direk firefox u kapattim yanlislikla, sadece sekmeyi kapatacaktim.https://forum.donanimhaber.com/7000-8000-civarina-oyun-kasasi-tavsiyesi--135229836#135229836 arkadasa sistem yazmaya calisiyordum
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |




  • Mukarnas kullanıcısına yanıt
    Ona ben de dikkat ettim.

    İki önceki KDV indiriminde, 8700K'ya gün içinde 300 Lira bindirmişti. Üstelik Döviz de artmadı yani.
    _____________________________
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Hürriyet:
    Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan AK Parti grup toplantısında konuştu. Erdoğan, "Sevgili milletime seslenmek istiyorum. Gerçekten alışılmadık görülmedik şekilde ürünlerde fiyat farkları varsa bunları belediye zabıtlarına iletin" dedi.

    www.hurriyet.com.tr
    Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan AK Parti grup toplantısında flaş mesajlar
    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/cumhurbaskani-erdogandan-ak-parti-grup-toplantisinda-flas-mesajlar-40974152


    Simdi vatani hangimiz bildiriyoruz?
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |




  • Intel'in 14nm++ üretim sıkıntısı yüzünden sanırsam fiyatlar sıçradı... Mindfactory satışlarına bakınca AMD 65%, Intel 35% olmuş geçen ay. Fiyatlar durumu açıklıyor
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.