Şimdi Ara

İNSİGNİA MAKYAJLI-MAKYAJSIZ İKİLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar. İlk kasa insignia 1.4 T edition elegance alma arifesindeyiz. Yalnız internette bir türlü bulamadığım bir kaç konu mevcut. Bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.


    1)1.4 t ler bildiği kadarıyla makyajdan hemen önce 2012 gibi üretilmeye başlandı. Makyajsızlarda start-stop özelliği standart omı? Makyajsızlarda kullanışan 1.4 t ile makyajlılarda kullanılan 1.4 t motorların yakıt tüketimine baktığımda makyajlının 1lt kadar daha az yaktığı bilgisi mevcut. Bunun sebebi kasanın hafifleştirilmesinden mi kaynaklı yoksa kullanılan motor birebir aynı motor değil mi?


    2)Makyajlı versiyonun süspansiyonlarının güncellendiği, malzeme kalitesinin çok daha iyi olduğu yorumlarını okudum. 2. elde makyajlı versiyonları 50-60 bin Tl daha pahalıya satılıyor. Aradaki farka değecek bir fark var mı?


    3)Multimedia ekranı olayını bir türlü çözemedim Bazı makyajsızların hiç ekranı yok. Bazılarının cosmolardaki gibi ekranı mevcut. Bir de tesla ekranlı olanları var. Bunlar fabrika çıkışı mı yoksa edition elegance paketlerde hiç ekran yok muydu makyajsızlarda? Makyajla birlikte ise standart olarak küçük bir ekran geliyor ekstra ile de büyütülebiliyor anladığım kadarıyla.

    Kısacası makyajlı-makyajsız kasanın dış tasarımda farklarını az çok biliyorum. Peki iç donanımda ve motorda yazdıklarım dışında ekstra bir fark var mı acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -- 19 Temmuz 2022; 18:58:5 >







  • Bende hem makyajlı (1.6 SIDI Cosmo), hem makyajsız (2.0 CDTI Edition Elegance) kasa var.


    1.4 modelini pek tanımıyorum, o yüzden 1. soruya cevabım yok.


    Kısaca şunu söyleyebilirim, makyajlı kasanın sadece süspansiyonları için almaya değer. Makyajsız kasa da kötü diyemem ama makyajlı kasada tek kelimeyle premium hissi var. Ancak 1.4 T yerine tavsiyem 1.6 SIDI olur.


    Makyajsızda sadece Cosmo'da opsiyonel olarak ekran var, Edition Elegance'da ise opsiyon olarak bile ekran yok. Tesla ekranlar sonradan takılma elbette, ayrıca ben hiç beğenmiyorum. Makyajlı kasada Ed. Elegance'da küçük ekran var, Cosmo'da büyük ekran geliyor ama 2013-2014 modellerdeki ekranın çok da bir işlevi yok açıkcası.


    Makyajlı kasa ile makyajsız kasa arasındaki bir diğer fark da elektrik destekli direksiyon, makyajsız kasada hidroik direksiyon var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 21 Temmuz 2022; 8:58:52 >
  • 1 ay önce 2013 model 1.4 T edition elegance stil aldım. 1500 km sonra da lovato obd 2 lpg kit taktırdım. Araçtan genel olarak memnunum. Benim araçta multimedya yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra 1.4T sahibiyim, 2015 öncesi motorlar A14NET kodlu, 2015 sonrası olanlar B14NET kodlu, piston kırma vs. gibi turbo beslemeli benzinli motorların bir çok sorununun azaltıldığı söyleniyor güncelleme ile ama benim aracımın motoru B14NET olmasına rağmen gayet de fazla yakıyor

  • B14NET kodlu astra j sedan kullanıyorum. 1200 kmdir istanbul içi 7.3 lt ortalama tüketim var bilgisayarda, ortalama hız 36 küsür km. Benden önceyi de kapsayan uzun dönem ortalaması 8.2 gösteriyor bu da yaklaşık 5500 kmnin ortalaması.
    Araba 1500 kilodan fazla, tam otomatik şanzıman ile bence fazla değil yakıtı. Sizin değerler nasıl?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    Ben Ankara'da yaşıyorum. Yoğun olarak evden işe git gel için kullandım, yolum hep ana arter yokuş yok, 90'ı geçmem, dur kalk yok, giderken bir tane ışık var, bu şekilde 6,3'e kadar düşürebildim.


    7,3 ortalama istanbul için çok iyi bir değer, benim de 26.000 km'nin ortalaması 7.0 uzun yolda daha hızlı gittiğimden daha fazla yakıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.