Şimdi Ara

Insignia kullanicisindan insignia ile 24 saat testi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar/abiler merhabalar bu konuda sizlere insignia kullanicisi olarak son gunlerde populer olan insignia ile 24 saat isimli test surusu kapsaminda kullandigim insignia 1.6 cdti otomatik vites stil paket aracla ilgili yorumlarimi aktaracagim

    Oncelikle arac disaridan bakildiginda senelerdir yollarda olan bir aractan bahsettigimiz icin artik goz eskimesine ugradigini soyleyebilirim. Buna karsin yine de sinifindaki bir cok otomobilden daha goz alici ve estetik bir tasarima sahip oldugunu kendi adima soyleyebilirim. 2010 model aracimla bu araci yan yana dusundugumde on tampon on farlar ve arka stoplardaki farklilik dikkat cekiyor. Opel bayisinden aldigim fiyata gore 7 bin lira vererek aracimi makyajli hale getirebilecegimi ogrendim. Ve araci alarak oradan uzaklastim.

    Test ettigim aracta 19 inch lik jantlar insignianin ilk lanse edildigi zamandakiyle ayni tasarima sahip ve parlak yapisi itibariyle araci isil isil gosteriyor.

    Ic kisima gectigimizde hayalet gosterge tablosu, multimedya cihazi ve klima kontrol butonlari haricinde benim aracimdan bir farki yok. Hayalet ekran gayet kullanisli cozunurlugu gayet guzel tum bilgilere kolayca erisme sansi sunuyor. Multimedya cihazi da yine grafik ozellikleriyle one cikarken dokunmatik panele uzanmak biraz sikintili olabiliyor.

    Hayalet ekranda hiz kadraninin icerisinde a ve b olmak izere 2 adet surus bilgisini hafizada tutarken ayni zamanda ondeki aracla olan mesafenizi saniye ve milisaniye cinsinden gostermesi cok hosuma gitti. Bunlarin ardindan menzil lastik basinc durumlari ve dijital olarak hizinizi gorebiliyorsunuz.

    Klima paneli konusunda tum kullananlarin ortak sorunu olarak dokunmatiklerin hassasiyetinin kotu olmasi benim de sorunum haline geldi. Kendi aracimda yuvarlak butonu sola tek seferde cevirerek 5-6 derecelik bir sicaklik degisimi saglarken yeni tasarim dokunmatik panelde bastigim 5-6 tiklamanin yarisini algilamiyor ve bir okadar daha dokunmam gerekiyor. Hic pratik degil. Ayrica havalandirma debusini gosteren bir gosterge yok. Sadece ayar yaptiginizda multimedya ekraninda 2 saniyeligine yaptiginiz ayarlamayi goruyorsunuz sonra havalandirmanin kacinci seviyede calistigini goremiyorsunuz.

    Surus ozellikleri olarak serit degistirme ikazi isini gayet iyi yapiyor aynalarda yanip sonen sari isiklar guvenli bir yolculuk icin elinden geleni yapiyorlar ama ne yazik ki istanbul trafiginde bu isiklari dikkate alacagim derseniz asla serit degistiremezsiniz.

    Adaptif cruise control gercekten bir nimetmis. Ekrandan sececegimiz 3 farkli uzaklik mesafesine gore onumuzdeki aracla olan mesafeyi ayarlayip ondeki aracla beraber kendi kendine hizlanip yavasliyor durdugu zamanda duruyor. Arac durduktan sonra cogu kez ondeki aracla beraber hizlanmadi ve gaza dokunmam gerekti. Belki bunun bir ayari vardir belkide ben biraz daha beklesem arac kendiliginden hizlanacaktir ama arkadaki soforleri cok bekletmemek adina gaza bastim. Aracta en cok begendigim ozellik buydu diyebilirim. Bu ozelligi test ettigim bir video da cektim ve bilgisayara gecince yayinlayacagim.

    Direksiyondaki butonlar biraz karisik olmasina ramen ben hemen alistim. Biraz ic gudusel olarak birazda butonlarin uzerindeki ufak sekillere bakarak ne ise yaradigini cikartabiliyorunuz. Ayrica direksiyon derisini pek begenmedigimi de soylemeliyim. Uzeri puturlu degisik bir deriden yapilmis. Belki kullanildiktan sonra deri duzlesir ve yumusayabilir emin degilim ama 95 bin kilometredeki aracimin direksiyon derisinin yumusakligina sahip bir deriye dokunmak isterdim. Direksiyon konusunda diger begenmedigim durum benim aracimda direksiyondaki sag buton gurubunda src (source)tusuyla cd-radyo-aux-usb arasinda gecis yaparken makyajli kasada bu secimi teyip uzerinden yapmak gerekiyor.

    Aracin ses sistemi dusuk seslerde gercekten basarili geldi. Bose kalitesi arka taraftaki wooferlar ile kendini hissettiriyor. Benim aracimda ses sistemi gercekten cok kotu yani standart muzik sistemiyle karsilastirdigimizda daglar kadar fark var. yuksek ses seviyelerinde ise tizler kulaklari tirmalamaya basliyor diyebilirim. Ayar yapmak icin caba sarfetmedim ama ugrassam belki bir nebze daha iyilestirebilirdim.

    Sunroof gercekten bir araba icin olmazsa olmaz ozellik. Bir sonraki aracimda mutlaka alacagim. Ama ne yazik ki insignia'da acma kapama butonlarini ikiye ayirmislar sadece arkasini kaldirmak icin ayri geriye dogru acmak icin ayri butonlar var ve bu butonlar tek dokunusla acip kapamayi desteklemiyor. Bence buyuk eksiklik cunku araci kapatinca da kendiliginden kapanmiyor ve aractan inmek icin 1 dakika boyunca eliniz butonda beklemek zorunda kaliyorsunuz.

    Koltuklar konusunda tum test edenler koltuklarin sertligi konusunda sikayet etmisti acikcasi biraz abartildigini dusunmustum ama aracla gezerken kiz arkadasimin da ayni konuda yakinmasi uzerine bunu da burdan paylasmak istiyorum. Benim kaba etlerim biraz fazla diye belki cok farketmedim ama tam deri koltuklarin sertliginden cogu insan muzdarip olacak gibi. Belkide koltuk isitma pedlerinden kaynaklaniyor da olabilir diger modellere de bi oturmak gerek.

    Aracta gordugum baska bir eksiklik aktif koltuk kafaliklarinin olmayisiydi. Yani kafaliklar one ve arkaya dogru oynamiyorlardi bu benim aracimda olan bir izellik ama tam deri koltukli modelde yoktu. Showroom da inceledigim spor koltuklara sahip modelde bu ozellik vardi. Kumas ve deri-kumas kombineli koltuklara sahip araclarda durum nedir incelemek gerek.

    Gelistirilmis park destegi adi altindaki ozelligi test etmeye calistim video cekerken telefonun hafizasi doldu ama abartilacak bir durum yok. Tek yaptigi ekranda direksiyonu cevirin vitesi geri takin durum gidin gibi komutlar vermek. Direksiyonu kendisi cevirmiyor ne yazik ki. Araci ilk kullanirken belki klavuzluk yapmasi acisindan kullanilabilir ama araca alisinca kimsenin kullanmayacagi bir ozellik. Geri gorus kamerasi cok basarili. Buyuk ekranda goruntu gece gunduz farketmeksizin cok net ve canli. Hareketli klavuz cizgileri cok basarili.

    Anahtar dikkatimi ceken baska bir ozellik. Anahtarsiz giris ve calistirma ozelliklerine sahip aracta sustali anahtar kullanmislar. Daha estetik metal kismi icinde sakli gorunmeyecek bir anahtar kullanabilirlerdi.

    Aracta malzeme kalitesinde bir iyilestirmeye gidilmemis. Ust bolgeler yumusak torpidi hizasiysa sert plastik malzemeden imal edilmis. Yeterli seviyede oldugunu soyleyebilirim. Benim aracimda bozuk yolda vitesin on tarafinda kulluk bolgesinden arada citirti gelebiliyor bu aracta hic bir trm sesi yoktu ama araba daha 3 bin kilometrede oldugu icin ilerisi hakkinda net konusamayacagim.

    Can alici nokta olan motora gelirsek 136 beygirlik motor bu arac icin ara hizlanmalarda ve kalkislarda gayet yeterli. En dik yokuslarda bile gaza hafif yuklendiginizda hemen arac tepki gosteriyor ve soluksuz hizlanmaya basliyor. Tork konvertirlu otomatik vitesin de performansi bir nebze torpuledigini dusunsek bile arac gercekten kalkislarda ve ara hizlanmalarda basariliydi. Otoyoldaki trafik nedeniyle yuksek hizlara cikamadim ama 150 km/s hiza kadar iyi bir sekilde hizlandigini soyleyebilirim ki bu hizda arac kesilmis degildi. Vites gecislerinde sadece 2. Vitese gecerken cok cok ufak bir belirti gozlemleyebiliyorsunuz onun disinda vites gecis belirtisi yok diyebilirim. Motor ve sanzuman uyumu sorunsuz.

    Motor sesi olarak cok hafif muzik actigimizda dahi motor sesini duymuyoruz ama muziksiz bir yolculukta iceri motor sesi aliyor ama ben bu sesi cok begendim. 1.7dti corsa aracimdaki dizel sesiyle alakasi yok(zaten benzer olmasi beklenemezdi) ve asla traktor gibi dizel sesi diyemeyecegim bir sese sahip.

    Surus kalitesi olarak aracimla hic bir fark gorememem beni Opel'e biraz daha yaklastirdi diyebilirim cunku 100 bin kilometredeki aracimdan 3 bindeki araca binip tekrar kendi aracima bindigimde hic bir sekilde his kaybi perfornmans dusuklugu herhangi bir yerde lackalik bosluk hissetmedim.

    Aracin yakit ekonomisi olarak cok ekonomik bir arac oldugunu soyleyemiyorum. Aldigimda ilk gaza yuklenmemle yakit lambasi yandi ve 50 liralik mazot aldim (litresi 3,76 liradan) ve 160 km gezdikten sonra yine isik yandi. Bu seyahatim icerisinde 60-70 le sabit hizda 80 km falan gezdim. Geri kalani istanbul sehir ici ve 15-20 kilometresi kopru trafigi. Yani totalde 8,3 litre falan yakti.

    Sonuc olarak bu sabah saat tam 10 da araci opel bayisine teslim ettim. Fiyat sordugumda standart cosmo araci 100 bin liraya biraktiklarini ogrendim bunun uzerine 2200 lira sunroof 3000 kusur lira adaptif cc, line assist gibi ozellikleri barindiran paket gibi opsiyon fiyatlari var.

    Sonuc olarak boyle bir test imkanini bize veren Opel'e tesekkur edip iyi dileklerimi burdan da iletiyorum. Insignia kullanicisi olmasam araci ciddi sekilde dusunurdum ama kendi aracimin uzerine 50 bin lira verip ayni kasa arac almak bana su an cok mantikli gelmiyor. Insignia nin yeni kasasini bekleme karari aldim.
    Bu tarz bir butceyle arac alma arifesinde olan kisilere insignia test randevusu alip 1 gun boyunca rahat rahat kullanmalarini tavsiye eder iyi gunler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • paylaşım için teşekkürler.
    hocam sizin aracınız 180 hp mi?
    aynı şekilde sizin aracınızı kullansaydınız tahmini olarak ne yakardı?
  • kardes nasil yani makyajsiz kasaya 7bin tl verince makyajmi yapiyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet benim aracım 180 hp olan model. aynı şekilde kullansaydım benim aracım 9.5-10 litre civarı yakardı. şu anki ortalamam 9.3 litre/100km

    makyajlı kasaya çevirme işlemi olarak

    ön farlar 1500 x 2 = 3000 lira
    arka stoplar 750 x 2 = 1500 lira
    dolu ön tampon 1500 lira
    arka tampon 1000 lira

    küsuratları aklımda değil belki küsuratlarla 8 bini bulabilir ama dış görünüşü makyajlı kasaya çevirmek için gerekenler bunlar.
  • "okuyamadık kardeş imkanımız yoktu" esprisini yapsam kaç eksi alırım acaba.

    bu arada beyler test yaparken bir video çekseniz harika olur. en kötü fotoğraf çekin.
  • ben 160 bg olanını kullanıyorum, bu bile bana hantal gelirken 136 lık olanı deneme gereği duymuyorum ,, aracı yeni aldığım için tanıma aşamasındayım,birkaç hafta içinde performans artırma çalışmalarına girişeceğim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 0403 gibi koltukları olan bir araçtan inip bu aracın koltukları benim aracıma göre sert yapıda geldi bana dediğimde bi linç etmedikleri kalmıştı. Ben arkadaşım ve eşimde 2 saat süren yolculuk sonrası kaba etlerimizde ağrı hissettik dedim. Vay efendim ortopediye git.. vay efendim olur mu hiç öyle birşey..

    Araca binip 1 saat fıldır fıldır gezince pek anlaşılmasa da uzu yolculuklarda koltuklara alışık olmayan herkesi rahatsız edebilir. Bunu dile getirdim sadece 2-3 cümle ile.. Benden sonra pek çok kişi bu konudan bahsetti.

    Bence stil paketle ilgili birşey.. Yarı deri yarı kumaş bir opsiyon varsa konfor tamamlanacak bence.
  • saat kaçta alıp kaçta teslim ettiniz acaba, tam 24 saat mi ?
  • `bELa ` kullanıcısına yanıt
    16 kasimda saat 1 de aldim 17 kasim 10 da biraktim. Yani 20 saatlik bir test surusu deneyimi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    16 kasimda saat 1 de aldim 17 kasim 10 da biraktim. Yani 20 saatlik bir test surusu deneyimi oldu.

    Hangi bayi acaba? Bazı arkadaşlardan para istenmesi söz konusu olmuş siz böyle bir durumla karşıatınız mı acaba, bayi zorluk çıkardı mı?
    Ben yirmi dört saat geçirmedim, 24 saat sürüşleri başlamadan önce test etmiştim, stil paketteki deri koltuk taş gibi, 9 bin küsür olan brandy deri koltuk döşemesi belki daha farklıdır, ama koltukların sertliği dışında ben aracın her şeyini beğenmiştim, sınıfında tercih edilesi bir kombinasyona nihayet kavuştu insignia.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay be ozaman yeni kasayi almasin kimse kardes ya eskiyi degistrmek daha ucuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malumsite_stoperi

    ben 160 bg olanını kullanıyorum, bu bile bana hantal gelirken 136 lık olanı deneme gereği duymuyorum ,, aracı yeni aldığım için tanıma aşamasındayım,birkaç hafta içinde performans artırma çalışmalarına girişeceğim

    Soft chip tavsiye ederim.200 hp civari güç elde edersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Ben 0403 gibi koltukları olan bir araçtan inip bu aracın koltukları benim aracıma göre sert yapıda geldi bana dediğimde bi linç etmedikleri kalmıştı. Ben arkadaşım ve eşimde 2 saat süren yolculuk sonrası kaba etlerimizde ağrı hissettik dedim. Vay efendim ortopediye git.. vay efendim olur mu hiç öyle birşey..

    Araca binip 1 saat fıldır fıldır gezince pek anlaşılmasa da uzu yolculuklarda koltuklara alışık olmayan herkesi rahatsız edebilir. Bunu dile getirdim sadece 2-3 cümle ile.. Benden sonra pek çok kişi bu konudan bahsetti.

    Bence stil paketle ilgili birşey.. Yarı deri yarı kumaş bir opsiyon varsa konfor tamamlanacak bence.

    evet suni deri fazla gergin ve sert kalıyor ,ama ben sport donanım aldım ve aracımın koltukları tamamen kumaş ve yanal destekleri çok iyi ve artı olarak hem yolcu hem şöför tarafında baldır desteği var buda uzun yolculukta baya fark ediyor hatta aracımın tanıtım videosunda göstermiştim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumsite_stoperi

    ben 160 bg olanını kullanıyorum, bu bile bana hantal gelirken 136 lık olanı deneme gereği duymuyorum ,, aracı yeni aldığım için tanıma aşamasındayım,birkaç hafta içinde performans artırma çalışmalarına girişeceğim

    Soft chip tavsiye ederim.200 hp civari güç elde edersiniz.

    bu iş için tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı? aynı zamanda dpf ve egr iptali öneriyorlar,bu konuda ne düşünüyorsunuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • nkaradeniz kullanıcısına yanıt
    Besiktastaki opel gercek'ten aldim araci
    Hic bir sekilde expertiz,ucret talebi veya bunun gibi bir zorlukla karsilasmadim 5 dakkada evrak imzalayip arabayi kontrol edip aldim.
    On camurlukta benden once kullanandan dolayi bir boya vardi gosterdigimde kontrol ettik boyanin cikabildigini gorunce sorun yok dediler
    Ceyrek depo veriyoruz ceyrek depo istiyoruz dediler ama araca binip ilk gazlamamda isik yaninca menzile baktim 100 km gosteriyordu tekrar bayiye girdim ve durumu anlattim hic sorun degil nasil aliyorsaniz o sekilde teslim edin dediler ben de 105 km menzil varken teslim ettim araci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _SkiP_ kullanıcısına yanıt
    Tabi o da bir secenek ama aracin ic kismi eski kalacak ve makyajli kasayla gelen bir takim ozellikler olmayacak ( anahtarsiz calistirma adaptif cc, hayalet gosterge gibi)

    Zaten bahsettigimiz durum cogu aracta uygulanabilir bir durum yani her modelin makyajsiz olan modelini makyajliya cevirebilirsiniz ve o zaman hic bir aracin makyajlisi satilmazdi.
    Tercih meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makyajli kasasi cok pahali ama kardes normal kasaya gore 10kaat kardayiz minimum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu koltukların sertliği konusu başka platformlarda da dillendirilmiş..Umarım yeni kasa İnsignia da çözülmüş olarak gelir..Çünkü ya Astra sedan ya da İnsignia almayı planlıyorum yeni kasaları çıkınca..kararsızım şu an.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.