Şimdi Ara

İnsignia alınır mı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
3.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Piyasayı takip etmiyorum, o fiyata hangi modeller alınır net bir bilgim yok. Bunu baştan söylemek isterim.


    Herkes tek bir motordan bahsetmiş, böyle olunca da kimi çok yakar demiş, kimi İstanbul için 7.5 litre yakıyor demiş.


    O bütçeyle alınabilecek 4 motordan bahsedilebilir :

    1. 2.0 CDTI 160ps (Edition ve Edition Elegance'da 130ps'lik versiyon var)
    2. 1.6 CDTI 136ps
    3. 1.6 Ecotec 180ps
    4. 1.6 SIDI 170ps


    Bu motorlardan "çok yakar" denebilecek tek motor 180ps'lik motordur. Onun dışındakiler beygir gücü, kasa ağırlığı ve tam otomatik şanzıman düşünüldüğünde gayet makul tüketimi olan motorlardır. Hele 1.6 SIDI, muadili motorlardan ciddi biçimde az yakar.


    Tüm Insignia'lar muadillerine göre çoğu durumda 0.5-1.5 lt kadar fazla yakarlar, bu da tam otomatik şanzıman kullanması ve bu şanzımanın eski teknoloji olmasından kaynaklanır.


    Tekrar ediyorum, bu söylediklerim "muadil" araçlarla kıyaslandığında geçerlidir. Tutar da B segmenti araçlarla kıyaslarsanız elbette tüketim yüksek gelecektir. Ya da 1.6 SIDI "az yakar" dedim diye sürekli dur kalk, sıkışık trafikte 7-8 lt beklerseniz elbette yanılırsınız; ama normal kullanımda SIDI ile bazı turbo-benzinli D segmenti araçlarda olduğu gibi 12-13 litre göremezsiniz.


    Opel fanatiği ya da meraklısı değilim, f/p oranı nedeniyle şu an hem 1.6 SIDI, hem de 2.0 CDTI 130ps Insignia kullanıyorum. Çok fazla km yapılmayacaksa ben olsam temiz ve düşük km'li SIDI alırdım, zaten ben öyle yaptım. Evet dizelden çok yakıyor ama abartılı bir tüketimi yok, düşük km ve temizini bulmak kolay. Tüketim farkı açık yollarda hiç üzmüyor ama şehir içi sıkışık trafiğe girildiğinde makas açılıyor. O yüzden km çok fazla olmasa bile kullanılacak güzergahı da düşünerek almakta fayda var. (NOT : SIDI motorda LPG işi çok sıkıntılı ve maliyetli, o yüzden o seçeneği hiç düşünmemek lazım.)

    Olayı gayet güzel özetlemişsiniz, 180 ilk evet çok yakıyordu ama içlerinde kullanması en keyifli olandı. 170 ilk otomatik aynı sürüş zevkini veremedi bana. Bence konfor ve ekonomi isteyen 170 liğe, sportiflik ve serilik isteyen de 180 liğe yönelebilir. Ha hepsini birarada istiyorum diyen 2.0 biturbo 195 ilk 4x4 baksın. Bence parasının her kuruşunun karşılığını fazla fazla alır...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murmuro

    Hocam araç tam bir performans makinesiydi, motor yazılıma da müsaitti, manuel şanzımanla uyumu da çok iyiydi. Ben çok memnundum her anlamda, ama makyajlı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, motorun tork değeri kağıt üzerinde daha iyi görünmesine rağmen otomatik şanzıman aracın performansını resmen törpülüyordu. Tampon konusunda bişey diyemeyeceğim, hiç başıma gelmedi önden dokundurma. Afl sorunu hiç yaşamadım o yüzden, aracın tek gördüğüm sorunu ABS sensör kablolarının çabuk deforme olmasıydı, başka da hiçbir şekilde arıza sebebiyle servise gitmedim kullandığım 50 bin km boyunca.

    Sağolun hocam cevabınız için


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erzurum un soğuğunda 1 yıl bakım harici sanayiye uğramadan kullandım. Şu an kullandığım araba 100 HP lik araba. Tutup d sınıfı 180 lik iki katı güçte bir arabayla bindiğim arabanın yakıtını mukayese edemem. 1.6 ecoboost 180 likte yakar, 1.4 TSI 170 likte yakar. Güçlü arabaya binen yakıtı göze almalı kanımca.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enki

    Erzurum un soğuğunda 1 yıl bakım harici sanayiye uğramadan kullandım. Şu an kullandığım araba 100 HP lik araba. Tutup d sınıfı 180 lik iki katı güçte bir arabayla bindiğim arabanın yakıtını mukayese edemem. 1.6 ecoboost 180 likte yakar, 1.4 TSI 170 likte yakar. Güçlü arabaya binen yakıtı göze almalı kanımca.

    Bende sizinle aynı dusuncedeyim hocam 1.5 TSI passatım 12 litre yakıyor şuan takmıyorum güç yetmiyorsa benzine dizel yada tüplü biniceksin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsignianın donanımları biraz cinsti.

    Bose istiyorsanız;
    •Elite donanımda standart
    •Cosmo donanımda ilave Stil paketi içinde gelir
    •Sport donanımda ilave Stil paketi içinde gelir

    8 ay kadar 180hplik versiyonu kullanmıştım.
    Özellikle 3.vitesi doldurup (80km/h) gazlayınca fena giderdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi individual -- 5 Aralık 2020; 21:25:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4t olanları tupe uyumludur hatta makyajli kasada fabrika tuplu olanlari dahi vardir. Baya gostergede lpg tuketimini gösterebilen.
    Bose muzik sistemi renault latitude da da vardi ama latitude pek tutulmayan bir arac sirf bose var diye de alinmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murmuro

    Olayı gayet güzel özetlemişsiniz, 180 ilk evet çok yakıyordu ama içlerinde kullanması en keyifli olandı. 170 ilk otomatik aynı sürüş zevkini veremedi bana. Bence konfor ve ekonomi isteyen 170 liğe, sportiflik ve serilik isteyen de 180 liğe yönelebilir. Ha hepsini birarada istiyorum diyen 2.0 biturbo 195 ilk 4x4 baksın. Bence parasının her kuruşunun karşılığını fazla fazla alır...



    Alıntıları Göster

    Ben sadece 170ps'lik SIDI kullandım. 180'lik kullananlar 170'lik modelden aynı keyfi alamadıklarını söylerler ama Opel aslında 170'liğin ara hızlanmalarda daha hızlı olduğunu beyan etmişti. Burada bence kullanıcıların söylediği fark esas olarak manuel-otomatik şanzıman farkından kaynaklanıyor. 170'lik SIDI araç yaklaşık 37 km/s'e kadar tam kavrama yapmıyor ve çok erken vites büyütüyor, bu da performansı çok törpülüyor. Ben biraz performans almak istersem mutlaka manuek mod'a alıyorum. Farkın diğer bir nedeni de 170'lik motorun alışılmışın dışında, dizele benzer şekilde düşük devirde (1500 devir/dakikada yokuş yukarı ivmelenebilen ilginç bir motor) yüksek performans verip, yüksek devirlerde etkileyici olmaması. 180'lik motor ise tam tersi(ymiş), alt devirlerde ölü ancak üst devirlerde kendine gelen ve devirlendikçe keyif veren bir makine(ymiş). Sanırım bu da biraz "performans hissi"ni arttırıyor.


    170'lik motor sakin kullanıma çok uygun, düşük devirlerde sessiz sessiz süzülmek isterseniz dört dörtlük bir motor. Performans istediğinizde ise özellikle yüksek hızlarda gayet tatmin edici.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 5 Aralık 2020; 22:15:19 >




  • wolfien W kullanıcısına yanıt

    Aynen dediğiniz gibi, 170 liğin Torku yüksek olduğundan dediğiniz şekilde yokuş yukarı düşük devirlerde hızlanma vs. daha iyiydi.

    Ama otomatik şanzımandan dolayı sportifliği kalmıyordu.

    Yukarıda bir arkadaş ta yazmış, 180 liğe 3. Viteste 110 u gösterirdim sonra 4-5-6 fişek gibi giderdi. Benzin ibaresindeki düşüş farkedilebiliyordu o zaman 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama ikisi de gerçekten çok güzel, çok kalite arabalardı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016-2017 modellerde limuzin paket diye birsey yazmislar, onun icerigi ne oluyor? Bir de bu kasa ile yeni kasayi karsilastirdiginizda arada cok fark var mi acaba?

    Eskisindaha guzel gorunuyor sanki🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 aydan beri 2013 model insignia 1.6 170 hp cosmo paket sahibiyiz. Araç konusunda ben de sizinle bir şeyler paylaşmak isterim. Bahsettiğiniz 190-200 bin lira aralığına cosmo paket temiz benzinli bir insignia alabilirsiniz

    Araç gerçekten hem dış görünüş hem de eski kasaya göre yenilenmiş iç mekanıyla gerçekten çok dinamik bir yapıya sahip. Bose ses sistemi bizde bulunmuyor fakat kendi ses sistemi de gerçekten çok tatmin edici kaliteli bir ses veriyor

    Performans olarak eski kasaya göre 10 bg daha az fakat tork alt devirlerden itibaren geldiği için bir dizel gibi bir karakteri var. 260 nm torkunu overboost ile 280 nm ye çıkartabiliyor. Ve gerçekten çok tatlı bir sesi var. 

    Tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana sahip, bu şanzıman sorunsuzluğuyla bilinir, dezavantajı ise performanstan biraz çalması ve yakıt tüketimini 1-1.5 litre kadar artırması(manuele göre) 

    Fakat performans anlamında sizi kesinlikle üzecek bir araç değil. Araç internetteki verilere göre 1538 kg fakat kitapçığındaki değer 1600 küsür kg, yani aynı yıllardaki diğer araçlara göre yaklaşık 150-200 kg fark var, bu ağırlığı da kalkışlarda biraz hissettirse de ara hızlanmalarda ve 100 km hızdan sonra araç canlı bir ivmelenmeye sahip. 

    Yakıt tüketimi olarak, yaz aylarında çok sakin kullanımda ve sivas trafiğinde dur kalk da dahil 8.5 litreleri gördüm fakat bunu akaryakıt istasyonunda size 9 litre olarak düşünebilirsiniz. Ama biraz daha trafiğe girip gazı biraz daha ezerek kullanırsanız rahatça 10-11 litreleri görüyor. 

    Şu an kış koşullarında ve kış lastiğiyle beraber, ortalama 12-13 litre tüketime çıktı bu da bu araç için gayet normal.

    Yazın ortalaması 10 litre, kışın soğuk bir memlekette yaşıyorsanız 12 litre olarak düşünebilirsiniz.

    Eğer yılda 10 bin km yi geçmiyorsanız dizele hiç girmeyin derim. Benzinli düşük km kullanımda sizi sarsmayacaktır. Lpg konusunda da bu motor gerçekten hassas bir motor ve sıvı sistem bile olsa tavsiyem hiç taktırmamanız olur, tertemiz kafanız rahatça binersiniz.

    Yol tutuş olarak frenleme olarak gerçekten çok stabil ve dinamik bir araç, limitleri gerçekten çok yüksek. Rayda gider gibi gidiyor araç 

    Bu aracı stil paket, deri koltuklar,bose ses sistemi ve 19 inç jantlar ile alabilirsiniz. 19 inç evet çok güzel duruyor hele ki opc jantlarıyla araç bir başka gözüküyor fakat tavsiyem 18 inç almanız olur. Araç halihazırda sert bir araç ve 19 inç ile daha da sert olacaktır. Konfor açısından da bu aracın hakkı 18 inç ile kullanmaktır. 

    Evet biraz uzun bir yazı oldu fakat eğer binerseniz yazdıklarımın çok daha fazlasını hissedeceksiniz. Hangi arabayı alırsanız alın, hakkınızda hayırlı olmasını diliyorum. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taha_kilic

    5 aydan beri 2013 model insignia 1.6 170 hp cosmo paket sahibiyiz. Araç konusunda ben de sizinle bir şeyler paylaşmak isterim. Bahsettiğiniz 190-200 bin lira aralığına cosmo paket temiz benzinli bir insignia alabilirsiniz

    Araç gerçekten hem dış görünüş hem de eski kasaya göre yenilenmiş iç mekanıyla gerçekten çok dinamik bir yapıya sahip. Bose ses sistemi bizde bulunmuyor fakat kendi ses sistemi de gerçekten çok tatmin edici kaliteli bir ses veriyor

    Performans olarak eski kasaya göre 10 bg daha az fakat tork alt devirlerden itibaren geldiği için bir dizel gibi bir karakteri var. 260 nm torkunu overboost ile 280 nm ye çıkartabiliyor. Ve gerçekten çok tatlı bir sesi var. 

    Tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana sahip, bu şanzıman sorunsuzluğuyla bilinir, dezavantajı ise performanstan biraz çalması ve yakıt tüketimini 1-1.5 litre kadar artırması(manuele göre) 

    Fakat performans anlamında sizi kesinlikle üzecek bir araç değil. Araç internetteki verilere göre 1538 kg fakat kitapçığındaki değer 1600 küsür kg, yani aynı yıllardaki diğer araçlara göre yaklaşık 150-200 kg fark var, bu ağırlığı da kalkışlarda biraz hissettirse de ara hızlanmalarda ve 100 km hızdan sonra araç canlı bir ivmelenmeye sahip. 

    Yakıt tüketimi olarak, yaz aylarında çok sakin kullanımda ve sivas trafiğinde dur kalk da dahil 8.5 litreleri gördüm fakat bunu akaryakıt istasyonunda size 9 litre olarak düşünebilirsiniz. Ama biraz daha trafiğe girip gazı biraz daha ezerek kullanırsanız rahatça 10-11 litreleri görüyor. 

    Şu an kış koşullarında ve kış lastiğiyle beraber, ortalama 12-13 litre tüketime çıktı bu da bu araç için gayet normal.

    Yazın ortalaması 10 litre, kışın soğuk bir memlekette yaşıyorsanız 12 litre olarak düşünebilirsiniz.

    Eğer yılda 10 bin km yi geçmiyorsanız dizele hiç girmeyin derim. Benzinli düşük km kullanımda sizi sarsmayacaktır. Lpg konusunda da bu motor gerçekten hassas bir motor ve sıvı sistem bile olsa tavsiyem hiç taktırmamanız olur, tertemiz kafanız rahatça binersiniz.

    Yol tutuş olarak frenleme olarak gerçekten çok stabil ve dinamik bir araç, limitleri gerçekten çok yüksek. Rayda gider gibi gidiyor araç 

    Bu aracı stil paket, deri koltuklar,bose ses sistemi ve 19 inç jantlar ile alabilirsiniz. 19 inç evet çok güzel duruyor hele ki opc jantlarıyla araç bir başka gözüküyor fakat tavsiyem 18 inç almanız olur. Araç halihazırda sert bir araç ve 19 inç ile daha da sert olacaktır. Konfor açısından da bu aracın hakkı 18 inç ile kullanmaktır. 

    Evet biraz uzun bir yazı oldu fakat eğer binerseniz yazdıklarımın çok daha fazlasını hissedeceksiniz. Hangi arabayı alırsanız alın, hakkınızda hayırlı olmasını diliyorum. 

    Çok teşekkür ederim insignia kullanıcısı olarak size bu verdiğiniz değerli yorumlar için


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    o zaman ses sistemi iyi diye ford focus 2 platform s40 mı alsın 200bine ?

    S40 focusu 2 defa dayar doserde yinede ben anlatayim,.

    Ayni platform olunca ayni arac olmuyorlar şunu bir anlatamadik leonla a3 te ayni platform sürüsünün alakasi yok kaldıki ford ile volvo arasindaki fark cok daha fazla 5 silindirli turbo benzin dizeli olan ayrica awd si olan bir makinedir s40, focusla kabaca birçok mekanik parçası farklidir sürüsünün pek bir alakasi yok direksiyon kutusu taşıyıcı vb birçok eleman tamamen farkli agirlik dagilimi cok daha iyi sasisi çok daha rijit yuruyen aksamda salincak amortisor helezonlar tamamen farkli rotil focusta 18 mm s40 ta 21 mm yuruyen aksami s40 in neredeyse 2 kat daha pahali focusla uyumlu diye focus parçası takiyorlar ama olmuyor

    Focusa gore epey alcak bir araba volvo s40 ve çok daha guvenli, girdigi guvenlik testlerinin haddi hesabi yok sen bu aracla focusu bir tutarsan büyük yanilirsin ic trim malzemelerinin anti allerjik olmasi bile yeter


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    S40 focusu 2 defa dayar doserde yinede ben anlatayim,.

    Ayni platform olunca ayni arac olmuyorlar şunu bir anlatamadik leonla a3 te ayni platform sürüsünün alakasi yok kaldıki ford ile volvo arasindaki fark cok daha fazla 5 silindirli turbo benzin dizeli olan ayrica awd si olan bir makinedir s40, focusla kabaca birçok mekanik parçası farklidir sürüsünün pek bir alakasi yok direksiyon kutusu taşıyıcı vb birçok eleman tamamen farkli agirlik dagilimi cok daha iyi sasisi çok daha rijit yuruyen aksamda salincak amortisor helezonlar tamamen farkli rotil focusta 18 mm s40 ta 21 mm yuruyen aksami s40 in neredeyse 2 kat daha pahali focusla uyumlu diye focus parçası takiyorlar ama olmuyor

    Focusa gore epey alcak bir araba volvo s40 ve çok daha guvenli, girdigi guvenlik testlerinin haddi hesabi yok sen bu aracla focusu bir tutarsan büyük yanilirsin ic trim malzemelerinin anti allerjik olmasi bile yeter



    Alıntıları Göster
    Enfes.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    tamam 200bine insignia yerine alabilirsiniz anladıgım kadarıyla focus 2den biraz halliceymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 11 Aralık 2020; 11:46:48 >
  • İnsignia kesinlikle alınır. 508 i alırken baya araştırmıştım direkten döndüm. 180 lik ile ilgili bazı problemler duydum. Zaten sonrasında da 170 lik bir motor ile değişti. Uzun yol yapıyorsanız 2.0 CDTI bakmanızı tavsiye ederim. Hacmin etkisiyle uzun yolda daha verimli olacaktır. BOSE ses sistemi Cosmo pakette geliyor diye biliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    200bin değil ki, en temizini 140 civarına alır. S40 her anlamda iyi bir araba sadece ses sistemi açısından değil. Ayrıca konu sahibi ses sistemine önem veriyor ki ben de çok önem veririm bu konuya.

    Cevap verdiğine değmez boşver


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    tamam 200bine insignia yerine alabilirsiniz anladıgım kadarıyla focus 2den biraz halliceymiş.
    Hangi arabanin alinip hangisinin alinmqyacagiyla ilgilenmiyorum.

    Mesajda verilen teknik bilgileri takdir ettim. Malum forumda bu tarz işe yarar mesajlar gormek biraz zor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Hangi arabanin alinip hangisinin alinmqyacagiyla ilgilenmiyorum.

    Mesajda verilen teknik bilgileri takdir ettim. Malum forumda bu tarz işe yarar mesajlar gormek biraz zor.

    Alıntıları Göster

    Nezaketin için teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farate

    LPG olmuyor mu hocam Insignia ya
    520 i LPG'li mi

    Lpg takacaksan avensis veya accord al


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.