Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

İnsanların özel gününü hatırlayıp onların senin özel gününü hatırlamaması durumu

54
Cevap
0
Favori
1.000
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> İnsanların özel gününü hatırlayıp onların senin özel gününü hatırlamaması durumu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      427 Mesaj
      01 Mayıs 2018 23:43:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: tezekos

      Bende bir ara komple dünya ile iletişimi kesip sadece yemek yiyiyordum. Sonra bu ömür böyle geçmez diyip sıvadım kolları işe koyuldum mecbur zaman daha hızlı akıyor böyle daha iyi.

      Alıntıları Göster
      malesef yalnız hayat geçmiyor keşke geçse keşke insanlara katlanmak zorunda olmasak



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      210 Mesaj
      01 Mayıs 2018 23:50:30

      O para çok fazla, yoldan çıkarım.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Teğmen
      152 Mesaj
      01 Mayıs 2018 23:55:21

      aynısı benim de başıma geldi. benim doğum günüm arkadaşımınkinden erkendi. 3 arkadaşız ikisininki aynı gün. aramız açıktı biraz kutlamadım ikisini de. 1 ay sonra mesaj attı lan doğum günümü niye kutlamadın felan. şaşırdım yanımda sevgilim felan vardı alttan aldım bir şey diyemedim. sonra hayatımdan çıkardım.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 4 saat 16 dakika kadarı kaldı.
      2 Not
      02 Mayıs 2018 00:05:09

      Vay be... üzdün hocam Saglık olsun ne diyeyim bitti zaten her şey...
      |
      |
      tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      Ancak IQ'nuz benimkiden daha yüksekse ne düşündüğünüzle ilgilenirim - D3EX2
    • Binbaşı
      1473 Mesaj
      02 Mayıs 2018 00:06:44

      Bir özelliği mi var



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yarbay
      3790 Mesaj
      02 Mayıs 2018 00:28:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: ilkmatogrtm

      O para çok fazla, yoldan çıkarım.
      Hangi yolun yolcususun hocam ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3790 Mesaj
      02 Mayıs 2018 00:29:11 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Klakson Çalan Adam

      Vay be... üzdün hocam Saglık olsun ne diyeyim bitti zaten her şey...
      Geçmiş olsun hocam kazaya kurban gitmek gibi birşey bu..



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3790 Mesaj
      02 Mayıs 2018 00:30:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: bladeGny

      Bir özelliği mi var
      Sence yok mu? Empati yapalım karşılıklı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Yarbay
      3790 Mesaj
      02 Mayıs 2018 00:31:52 Konu Sahibi
      Bu arada tarih 2 mayıs oldu ve annem babam dışında kimse kutlamadı doğum günümü falan. Ben en az 20-30 kişinin kutlayıp hediye almışımdır en az 5 tanesine yıl içerisinde. Gerisini siz düşünün.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      456 Mesaj
      02 Mayıs 2018 01:55:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: tezekos

      Bu arada tarih 2 mayıs oldu ve annem babam dışında kimse kutlamadı doğum günümü falan. Ben en az 20-30 kişinin kutlayıp hediye almışımdır en az 5 tanesine yıl içerisinde. Gerisini siz düşünün.
      Hocam çok fazla takmamaya çalış.Hayat böyle ne yazık ki.

      Ben kendimi şu şekilde avutuyorum. Bende biraz vefasızlık var. Ama hayat koşuşturmacası gereği aklıma birilerini arayıp sormak gelmiyor. Fakat o insanları gördüğüm zaman elimden geldiğince samimi bir şekilde konuşmaya çalışıyorum. Trip attıklarında da onlara hak veriyorum ve kusura bakmaması gerektiğini, zaman denilen şeyin kısıtlı olduğunu ve bu dünyanın herkesle iletişim halinde kalmaya bazen müsait olmadığını ifade ediyorum. Aynı şekilde arkadaşlarım bana vefasızlık yaptığında da onlara anlayış gösteriyorum. Her insan kendi hayatını yaşıyor. Bu durumda yanımızda olanlara gerektiği kadar değer verelim. Ve karşılık beklemeden.

      Bu arada 2 gün önce de benim doğum günümdü. Babam kutlamadı yanlış hatırlamıyorsam (kandilimi kutladı ama ). Anneme de kardeşim söyledi öyle hatırladı. 2 kardeşim zamanında kutladı biri bir gün sonra (1 mayıs) kutladı ama doğum günümde aramıştı ben açamamıştım. Bir de yukarıdaki bir arkadaşın dediği olay geldi başıma, hiç beklemediğim bir arkadaşım doğum günümü kutladı.

      Bunlar benim için çok da önemli şeyler değil açıkçası. Ben müslüman bir insanım. Bu dünyanın gelip geçici olduğunu bildiğim için insanlardan beklentim de doğal olarak azalıyor. Bir de şöyle bir durum var: Mesela muhabbet beslediğim bir arkadaşımla bu dünyada yeterince vakit geçiremiyorum, araya ayrılıklar giriyor. Veya aynı anda hem sevdiğim ilkokul öğretmenimle, lise arkadaşlarımla, üniversite arkadaşlarımla, ailemle, kendi başımla vakit geçiremiyorum. Bu pek mümkün değil dünyada. O yüzden ayrılık vakti geldiği zaman eğer karşımdaki müslümansa onunla ahirette geçecek olan (Allah'ın izniyle Cennet'i kazanırsak) ebedi arkadaşlığımızdan söz ediyorum ve bu dünyada yapacabileceğim vefasızlığı peşin peşin söylüyorum .

      İnsanların vefasızlığına çok takma. Ayrıca insanlardan bağımsız hedefler, idealler bul kendine. Kendi başınayken zevk alacağın uğraşlar ara. Diğer insanların da senin gibi veya senden daha farklı ihtiyaçları olabileceğini düşünüp onları anlamaya çalış. Karşılıksız yardım et insanlara, belki bu sana bir tür tatmin verebilir.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uchiha69 -- 2 Mayıs 2018; 2:0:5 >
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      02 Mayıs 2018 08:26:29
      Bende alıştım kimseninkini kutlamıyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1473 Mesaj
      02 Mayıs 2018 08:59:05

      Benim için yok



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Teğmen
      116 Mesaj
      02 Mayıs 2018 11:01:39
      beni tarif etmissiniZ hatta sevdigim bi insana kaliteli ve pahali bi hediye aldim o bana 25 liralik de facto dan bi kazak almis bedenini degistirmek icin gittigimde ogrendim fiyatini ve bitsin diye ortada sepete dokmuslerdi hepsini o gunden beridir gitmiyorum devamli gorusurduk vs simdi kandil mesajima fln bile cevap vermiyor kendim disinda hic kimse umrumda degil artik nerdeyse ailem disinda



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      15920 Mesaj
      02 Mayıs 2018 11:29:12
      Benim doğumgünümü ailem bile hatırlamıyor boşver. Zaten çevremde mecburen ilişkim olan insanlarda kutlamıyor. Çokta önemli değil. Kendi kendime kutluyorum. Hem daha masrafsız.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Teğmen
      166 Mesaj
      02 Mayıs 2018 15:50:41

      pastanin güzelse tadı çıkar hocam dert etmeyin böyle şeyleri



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      tezekos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
SEO
üniversite
Blogio
haberler
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,233
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.