|
staj bile bulunmuyor bölümde niye çok iyi sıralamalardan yazıyorlar ? |
|
_____________________________
|

|
staj bile bulunmuyor bölümde niye çok iyi sıralamalardan yazıyorlar ? |
|
_____________________________
|
|
Peki insanlar ne okumalı sence ? |
|
_____________________________
|
|
forumda bi tanesinin eşcinsel eğilimleri olduğu için endüstri okuduğunu biliyorum, diğerlerini bilmem. |
|
_____________________________
|
|
tıp ya da tıp muhendisliği başka türlü bir şey kurtarmaz ülkede |
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|
|
Tıp mühendisliği ne kanka |
|
_____________________________
|
|
Boş bölüm karabükte varmış sadece AKAHSKSJAJAKSK < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
acı teng öneriyorum |
|
_____________________________
|
|
Sen bir şeyler biliyorsun gibi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Konuyu ciddiye alarak cevaplıyorum. Bence gayet iyi bir mühendislik bölümü özellikle odtü için. Bizim ve ee'nin haline sonra da ie'ye bakınca insan bir iç çekmiyor değil |
|
_____________________________
|
|
iyi falan değil bomboş bir bölüm tamamen patronlara ara daha fazla zengin etsin diye kurulmuş bir mühendisimsi |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
e zaten ? staj bile bulunmayan bölümleri okumak mantıklık mı bilmem ne belediyesinde adam çöpçü olarak 80k ya çalışır sende sayısalda yaptığın iyi sıralamayla asgari ücretten hallice maaşlara sürünürsün ya da metro kullanan adamlar çok mu zeki yoo ama 80k civarı maaşları var bu ülkedeki tek çıkış yolu kpss gerçeği gösteriyoruz bu kadar zeki insanlar o kpssyi yokeder |
|
_____________________________
|
|
google a yazinca en kotu mufredatlari kisaca okuyup 2 saniye beyin organini calistirip cikarim yapmak bu kadar zor olmamali ya < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
i7 14700k, rtx 4070ti super, g80sd 32", xps 14 platinum, iphone 17 pro max silver, galaxy s24 ultra titanium green, galaxy tab s10+ moonstone gray, watch series 10 natural titanium 46mm, galaxy watch6 classic 43mm silver pm'lere çok dönemiyorum, aciliyeti olan şeyler için konudan haberdar edin
|
|
dünya Türkiye'den ibaret değil, yurtdışında yaşamak isteyenler de var dostum. ayrıca bu kadar korkak olmayın erkek adam istediği bölümü okur istediği mesleği yapar bir şekilde de parasını kazanır. kazanmasa da sırtı dik alnı açık gider çünkü o istediği şey için bedelini ödemiştir. |
|
_____________________________
|
|
Çerçeveletip duvara asmalık |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
sağlam bölüm baya. |
|
_____________________________
|
|
yurtdışında da muhendislikler osuruk ahahahahahahaha hele endüstri bir hiç |
|
_____________________________
|