Şimdi Ara

insanlar niye endüstri müh. okuyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
1.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • staj bile bulunmuyor bölümde niye çok iyi sıralamalardan yazıyorlar ?




    _____________________________
  • Peki insanlar ne okumalı sence ?

    _____________________________
  • forumda bi tanesinin eşcinsel eğilimleri olduğu için endüstri okuduğunu biliyorum, diğerlerini bilmem.

    _____________________________
  • Mareşalpapagan kullanıcısına yanıt

    tıp ya da tıp muhendisliği başka türlü bir şey kurtarmaz ülkede

    _____________________________
  • Bazenmerhamet B kullanıcısına yanıt

    insanlar niye endüstri müh. okuyor ? 

    _____________________________
  • Bazenmerhamet B kullanıcısına yanıt

    Tıp mühendisliği ne kanka insanlar niye endüstri müh. okuyor ? Türkiye'de bir tane üniversitede var ve bomboş bir bölüm.

    _____________________________
  • Bazenmerhamet B kullanıcısına yanıt

    Boş bölüm karabükte varmış sadece AKAHSKSJAJAKSK


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    odtü ee ve mühendislik hakkında
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Mareşalpapagan kullanıcısına yanıt

    acı teng öneriyorum

    _____________________________
  • Sen bir şeyler biliyorsun gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Konuyu ciddiye alarak cevaplıyorum. Bence gayet iyi bir mühendislik bölümü özellikle odtü için. Bizim ve ee'nin haline sonra da ie'ye bakınca insan bir iç çekmiyor değil

    _____________________________
  • orientis O kullanıcısına yanıt

    iyi falan değil bomboş bir bölüm tamamen patronlara ara daha fazla zengin etsin diye kurulmuş bir mühendisimsi

    _____________________________
  • Cs de bulamıyor staj okumasın o zaman millet

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • RamseyBolton kullanıcısına yanıt

    e zaten ? staj bile bulunmayan bölümleri okumak mantıklık mı bilmem ne belediyesinde adam çöpçü olarak 80k ya çalışır sende sayısalda yaptığın iyi sıralamayla asgari ücretten hallice maaşlara sürünürsün ya da metro kullanan adamlar çok mu zeki yoo ama 80k civarı maaşları var bu ülkedeki tek çıkış yolu kpss gerçeği gösteriyoruz bu kadar zeki insanlar o kpssyi yokeder

    _____________________________
  • Bazenmerhamet B kullanıcısına yanıt
    insanlar niye endüstri müh. okuyor ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bazenmerhamet B kullanıcısına yanıt

    google a yazinca en kotu mufredatlari kisaca okuyup 2 saniye beyin organini calistirip cikarim yapmak bu kadar zor olmamali ya


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    i7 14700k, rtx 4070ti super, g80sd 32", xps 14 platinum, iphone 17 pro max silver, galaxy s24 ultra titanium green, galaxy tab s10+ moonstone gray, watch series 10 natural titanium 46mm, galaxy watch6 classic 43mm silver

    pm'lere çok dönemiyorum, aciliyeti olan şeyler için konudan haberdar edin
  • Bazenmerhamet B kullanıcısına yanıt

    dünya Türkiye'den ibaret değil, yurtdışında yaşamak isteyenler de var dostum. ayrıca bu kadar korkak olmayın erkek adam istediği bölümü okur istediği mesleği yapar bir şekilde de parasını kazanır. kazanmasa da sırtı dik alnı açık gider çünkü o istediği şey için bedelini ödemiştir.

    _____________________________
  • himezp2 H kullanıcısına yanıt

    Çerçeveletip duvara asmalık

    _____________________________
  • "Kardeşim tıp hariç herkes işsiz zaten yapay zeka var, bilgisayar mühendisleri intihar edecek hepsi işsiz kalacak"

    Cart curt demeyi bırakın da insanlar kendi ideali pesinde koşsun. Endüstri mühedisliği okuyan arkadaşım var ve gayet de memnun adam, bütün hayat şu forumda yazan elemanladdan ibaret değil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • sağlam bölüm baya.

    _____________________________
  • himezp2 H kullanıcısına yanıt

    yurtdışında da muhendislikler osuruk ahahahahahahaha hele endüstri bir hiç

    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.