Şimdi Ara

İNSAN NEDEN SİGARA İÇER?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
11.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, sizce bir insan neden sigara içer ?



    _____________________________
  • Keyif verici madde olduğu için.
    _____________________________
  • Gençlik çağında
    Kendini bir yere ait hissetme dürtüsü ile
    _____________________________


  • insan birşeyler beklerken ya da bişiler yaparken boş kalıyor doldurmak istiyorsun bi şekilde
    _____________________________
    de te fabula narratur!
  • sinirden stresten içer bence alkol alıcagına sigara içerde efkarını dağıtır bir nebzede olsa
    ben şahşen pasif içiciyim ama gerçektende ihtiyac duydugum zamanlar oluyor birisine kızdığımda falan
    _____________________________
  • Parayı çöpe atmaya çok meraklılar ya
    _____________________________
  • hayatında 1 kere değilde birden fazla içseydin bunu sende anlardın . üzüldün durumlarda aç olduğun zamanlarda her türlü derdini anlatacak birini bulamadında birebir
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sigara ve İçki içerken...
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • peki bi insanın kendini bile bile zehirleyip parasını bitirmesine ne denir ?
    _____________________________
    Windows
  • Off canım çekti yaktım bir tane ?!

    İşte tam olarak bundan ötürü, %90 psikolojik. İçmezsem ölürüm anlayışı var, vücut istiyor sigarayı tamam, ama aslında çoğu nedeni psikolojik.

    Bırakılabilir mi? Pekala evet, kafalarında bitirirlerse çok basit bir şekilde. Ben içmiyorum, içene de karışmam, sadece etrafına zarar vermesin yeter.


    EDIT: Demişim zamanında ama şimdi fosur fosur içiyorum yine de siz başlamayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHF_Viper -- 26 Temmuz 2013; 17:35:16 >
    _____________________________
  • Neden içtiklerini ben de bilmiyorum
    _____________________________
  • özentilik
    _____________________________
    Bu son içtiğim sigaram, Yok başka bir numaram,Mercek işte kanar yaram anne!
    Akta düşte saçlarıma, Karda yağsa dallarıma, Olsun annem böyle konuşma!
    Ama oğlum aşk mı verdi kollarına
    Gül mü döktü yollarına...
    Yapma anne! Birde sen vurma!
  • _____________________________
  • bi iki kere içtim tadına baktım ama sevmedim
    bazı kişiler içiyormusun al içiyorsan çekinme iç dedi yok içmiyorum deyince neden içmiyorsun gibi saçma bir soru ile karşılaştım
    _____________________________
  • Artistlik için.
    _____________________________


    İnsan kahkahalarla güldüğü zaman, kabalığı ile tüm hayvanları geride bırakır.
    Köleler, gerçek yaşamdaki güçsüzlüklerini unutmak için, bir ideale veya bir kurmaca tanrıya gerek duyarlar.
    Gür ırmaklar kendileriyle birlikte bir çok çakıl ve çalı çırpıyı da sürükler; güçlü ruhlar da bir çok aptal ve mankafayı.

  • Bir kısmı özenti - bir kısmı keyif - bir kısmı derdinin devasını sigara sanıyor. Bir kısmı da içmek için içiyor. Belirsiz yani.
    _____________________________


    MacBook Pro 14" M1 Pro | 10C CPU | 16C GPU | 16 GB | 1 TB | Silver

    Samsung LC27HG70 27" QHD QLed 144 Hz Curved | Logitech Z5500 5.1 THX | Creative X-FI Surround 5.1 Pro | Logitech G502 | Logitech G105


    Cevizin kabuğunu kıramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...
  • Benimde istettiniz yaw
    _____________________________
    Baylar ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, mensublar memleketi olamaz. En doğru ve en hakikî tarikat, medeniyet tarikatıdır.
  • Birde sigara içmesini bilmeyip aptal aptal dudağında gezdirenlere ve milletten dal dilenenlere kıl oluyorum.. Zevki bir şey bu sonuçta,içiyorsan yanında taşıyacaksın..

    Ben bir iki defa denemiştim sadece ama içmiyorum
    _____________________________
  • özenti gençlik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NuTeRX

    Artistlik için.

    ben sigara içmem ama sokakta şöyle cebinden çıakrıp zippoyla yakılan ve tüttürülen sigara çok artistik duruyo.
    _____________________________
  • Bana içmek saçma geliyor ama içenlere saygılıyım.Ama sigara içmeye özendirecek tek insan Clint eastwood tur.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.