Şimdi Ara

İnsan Gibi Müşterinin Sorununu Anlamaya Çalışan İSS Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 senedir millenicom üyesiydim ping sorunu yaşıyorum 100mbit fiber altyapı kullandığım halde arkadaş vdsl'den giriyor aynı şehirdeyiz o 60 ping alıyor turknet ben 85-90 ping alıyorum sorun dediğim olması gerekenden +20-30 ping işte. Sorunu iletiyorum müşteri hizmetlerine, dhdeki arkadaşa ama inatla sorun sen de sorun yok sorun senin pcde yok sorun cs serverinde bilmem ne aynı servera bağlanıyoruz abi foto atıyorum gösteriyorum kanıtlarla nası sorun serverda olabilir inatla kendilerini sorgulamıyorlar neden olabilir bu diye bi şeyde demiyorlar. İnatla sorunu bizde arıyorlar dalga geçer gibi cevap veriyorlar neyse demek öyle dedim turk nete geçtim :) ne olduysa 90 ping aldığım serverda 55 ping almaya başladım sorun ben de değilmiş bunu anlıyoruz. Neyse turk net 2 haftadır iyi gibiydi ama ne olduysa kopmalar başladı. Anlık internet gidiyor 30 sn 1 dk 3dk kafasına göre bu sorunu bildiriyorum yine karşıda doğru düzgün cevap veren biri yok dalga geçer gibi inatla aynı şeyi söyleyip duruyorlar bide yalan konuşuyorlar 15 saattir baktım kopma olmamış diyor video atıyorum kanıt olarak, hatta twitchde yayında yapıyorum orda da görülebilir düştüğüm oyunun ortasında yayın gidiyor falan 3 kez kopma yaşadım mesela dün yayın yaparken. Benim sorunum olmasa neden böyle kopuyor diye yazayım hiç mantığınız alıyor mu ? Şizofren miyim ben fiber altyapım var mis gibi kullanıp geçerim Türkiye şartlarına göre çok şanslıyım rahat mı sıkıyor canımı acaba? :D Birde bıktım yok kabloyla bağlan wifi kopması falan normal diyorlar yav 2 adet pc var evde ikisi kablolu oda kopma oluyor wifide gidiyor anlatamıyorum derdimi bir türlü btkya şikayet oluşturdum inatla sorun yok diyor bide kasım ayında kopma olmadı yazmış ama donanımhaberdeki arkadaş anlık kopma görmüştü geçen. En sonunda da modem kurulumunu yeniden yap diyerek btk şikayetini kapattı kurum. Turk Telekom fiber altyapıda modem ayarlarına vs. karıştırmıyor bizi yani kurulumu vs. de ben yapamıyorum dolayısıyla burda da dalga geçiyor resmen. İşiniz düşene kadar çok güzel bu firmalar ama işiniz düşerse sıkıntınız olursa geçmiş olsun. Sonra destek kayıtlarına en hızlı cevap en çabuk en çok sorun çözen firma biziz derler destek kayıtlarınıza sorun sizde diyerek cevap vererek. Demem o ki böyle beni insan gibi dinleyecek bi sorunla karşılaştığımda sorunun ne olduğunu düşünecek çözmeye çalışacak bir iss mevcut mu acaba? Yoksa hepsi böyle kestirip atma peşindeler mi? 60 gün sınırı varmış başkka iss'de geçemiyorum şu an 30 gün daha kopa kopa gireceğim internete mecbur. Ek olarak BTK şikayetinin mantığınıda anlamadım ben adam kestirip atabiliyorsa şikayeti ne anladım bu işten yerime destek kaydı açmış oluyor btk. Hiç bi yaptırım falan almıyor bu firmalarda bir sürü mağdur insan var anlamıyorum.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.