Şimdi Ara

İnsan 30'undan sonra ne için yaşar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir ay sonra 26 oluyorum. 25 öncesi için hep genç derdim de 25 sonrası 30'a yaklaşmak şu anda bana korkutucu geliyor. 30+ yaşlar ölümden halliceymiş gibi.


    Bi aksilik çıkmazsa maddi durumum iyi olacak, 9-5 iş dışında zaman problemim pek olmayacak. Ama bundan sonra kimlik inşa etme yaşını geçtim galiba. Ne yaparsam yapayım üzerimde hep bi yama gibi olacak. Evlenip ev geçindirme derdi olmayan ya da anne babasına bakma yükümlülüğü olmayan 30+ bir erkek ne için yaşar ki




    _____________________________
  • Evlen çocuk yap onu kas.

    _____________________________
  • paran varsa gez dolaş işte napıyon evlenip

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • hocam 25 yaş kompleksini ben de yaşadım. sonra ne 30'da ne 35'de bişey yaşamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 25 benim prime idi

    kocaeli hukuktan kurtulmuş 2x asgari ile işe başlamıştım tipimin en iyi olduğu dönemdi ne çocuksuydum ne karttım

    dans kursunda hoca manken gibi adam demişti

    geçti gülüm seneler 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben her doğum günümde yaşlandım gibi hissediyorum sonra bir sonraki yaş günümde geçen sene iyidi gençtim diyorum. Bendeki kompleks bitmeyecek gibi hocam

    _____________________________
  • Darius Widdershins kullanıcısına yanıt

    Yalnız gezmek de zor, insan sıkılır

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kendim için yaşarım.

    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • Bir idealin yoksa anlamsız gelebilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • deliratio kullanıcısına yanıt

    Takma bu kadar sonuçta sonsuza kadar da yaşamıyacaksın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tövbe etmek için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ya aile kurcan ya para ezcen.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bu gun bundan sonraki hayatinizin en genc en saglikli gunu. Bundan sonra hicbir gun daha saglikli ve daha genc olmayacaksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Yiyordu, iciyordu, konusuyordu ama yasamiyordu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Where there is a will there is a way!!!
  • Ölmek için yaşar başka bir anlamı yok.Şurda 20 sene sonra yaşlı olacaksın.Hayat kadar anlamsız başka bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam herhangi bir yaştan sonrası ölüm gibi değil. Yaşadığınız her yaş size yeni şeyler ögretecek. Her an değişeceksiniz. İnsanlara hayata topluma aileye kısaca herşeye bakışınız değisecek gelişecek. İnsan ne için yaşara gelirsek Aile bu hayattaki en güzel şeylerden biri. Mutlaak bir yuva kurun.

    _____________________________
  • Sen sor diye yaşıyoruz

    _____________________________
  • hayat cok guzel ve dunya cok buyuk. yanı hayat boyu dunyayı gezmek bile mütiş bir eğlence. yenı hayatlar sehirler insanlar gormek, guzel ve keyifli yaşamak gayet keyifli. 30 yasından sonra ölmüyoruz direk. yaşanacak kocaman bir hayat var. ileride hasta yatağına yatıp ölümü beklerken , sahip olduklarınız sizinle gelmiyor. ancak eşiniz, cocuklarınız ve hayatta birktirdiğiniz güzel anılar sizinle oluyor.

    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Ergen gördüm mü, ölü taklidi yapacaksın

    _____________________________
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt

    Oyle deme biz de ergen olduk. Bizim ergenligimizde ekonomi cok kotuydi. Enflasyon %70 90 lardaydi. Maaslara zam gelmiyordu. 2000 li yillar hele tam bi kabustu. Yani simdi ergenler diyor ekonomi kotu. Evet kotu de neye gore kotu ime gore kotu. Bu ulkede yasanacak 10 yil oldu o da 2008 ile 2018 arasi.


    Kimisi diyor kiz yok. Kiz icin once kendine bi bakacaksin ben neyim diye sonra ona gore kiz arayacaksin.


    Adam diyo para yok vs. Gireceksin bir ise calisacaksin.


    Yani bunu anlamak neden zor geliyor insanlara onu anlamoyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.