Şimdi Ara

İNŞAAT PATLADI SIRADA NE VAR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
4
Favori
5.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 60
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Ankaratıplı (14 mesaj) Sherlock'un Şapkası (10 mesaj) Kesinizmirliksk2 (9 mesaj) İmam Bayıldı (6 mesaj) Guest-F059F8BEE (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (46 mesaj) Mobil (38 mesaj) Mini (17 mesaj) Uygulama (26 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> İNŞAAT PATLADI SIRADA NE VAR?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Geçen sene inşaat mühendisliğinin sıralamalarının düştüğünü mezunlarının asgari ücretle bile iş bulamadığı gibi bir sürü sıkıntı görüldü. Sizce bu sene hangi bölüm kötü anlamda patlayacak?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Şu an her daldan cenge geçiş var eeden endüstriden matematikten makineden fen bilgisayar öğretmnei sosyoloji her daldan(örnekler gördüklerim)

    Bence bilgisayar bu yükü ilerde kaldıramayıp patlayacağını düşünüyorum
    Bilgisayar patlayacak bunu görmemek için kör olmak lazım

    Her sene 10k dan fazla mezun veriyor

    Maximum 3-4 seneye mezun sayısı sektörü doyurmuş hatta fazla bile gelecek
    Ankaratıplı denen narsist ruh hastası saatlik ceng boklamasını tamamladığına göre konuyu kapatabiliriz

    Yazık hocam valla sana. Her konuda kendini ispatlama çabası içindesin. Gerek yok. Tıpın da bilgisayarın da önü açık ve insanlık için önemli meslekler. Rahatla biraz.
    Hayal mi AHAHAHHAHAHA


    Bana 10 tane yazılım şirketi say desem sayamazlar gelmişler bilgisayar ölmez hayal diyorlar
    diş asla patlamaz.kendi yeri olan tanıdıklarım 26-27 yaşında altına araba çekiyor.temiz ortam şartları,kendi işinin patronu oluyosun.daha nolsun
    Bilgisayar tr içinde patlar diyoruz adamlar bize yabancı firmaları sayıyor .

    Yabancı firmalar da Türkiye’den her sene 10 K bilgisayar mühendisi alacaktı
  • Er
    1 Mesaj
    eczacılık bence. daha sonrasında da iki üç yıla diş olabilir
  • Diş diyolla ama bence inşaat kadar da patlamaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Diş ondan sonra ise Tıp



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uzaklaştırılmış 18 gün cezanın, 17 gün 11 saat kadarı kaldı.




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sherlock'un Şapkası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Üzgünüm hocam :) ama ufukta bunlar gözüküyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ankaratıplı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    3 Mesaj
    diş asla patlamaz.kendi yeri olan tanıdıklarım 26-27 yaşında altına araba çekiyor.temiz ortam şartları,kendi işinin patronu oluyosun.daha nolsun
  • Er
    5 Mesaj
    ileride bu durum sırf para için bilg.muh yazanlarda gorulecek ne yazık ki...

  • Mezun olur olmaz böyle patron falan olmuyorsunuz hocam çoğu yeni mezun cumartesi dahil haftanın 6 günü özelde sömürülerek çalıştırılıyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Powerchill kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 18 gün cezanın, 17 gün 11 saat kadarı kaldı.
    Şu an her daldan cenge geçiş var eeden endüstriden matematikten makineden fen bilgisayar öğretmnei sosyoloji her daldan(örnekler gördüklerim)

    Bence bilgisayar bu yükü ilerde kaldıramayıp patlayacağını düşünüyorum



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    111 Mesaj
    Mimarlık
    Makine(kısmen)



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    5 Mesaj
    En kötü anlamda ise 5-6 yıl sonraya ilköğretim matematik bölümünde atama sıkıntısını göreceğiz gibi duruyor. insanlar ileriyi düşünmeden sadece bugune yatırım yapıyor
    |
    |
  • Er
    5 Mesaj

    Mühendislik çok ucu açık gelişim sınırı da yok. Parası için yazanlar bir yere gelemez tabi ki ama ne kadar mezun olursa olsun içlerinden sıyrılan hemen belli ediyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hasanbaris kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 18 gün cezanın, 17 gün 11 saat kadarı kaldı.

    Hocam öyle değil ki gerçekten dişçiler çok zengin ama

    Şimdi deneyimli olması gerek

    Geçen yıl sadece 1 kez atama olmuş ama bu yıl 3. Ataması yapıldı sene sonuna kadar 3 atama daha yapılması bekleniliyor ve her yere diş hastanesi falan projeleri başladı



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sherlock'un Şapkası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Hocam bence bilgisayar okuyan Türkiyede kalmak için okumuyor :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ankaratıplı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2008 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Threshin hooku

    Mimarlık
    Makine(kısmen)
    bu ikisi çoktan patladı hocam zaten.

    eczacılık da patladı sayılır bence.

    sırada diş var gibi. ama patlamaktan kastım tabi inşaat mühendisliğinin durumuna düşmez. sektör farklı, diş hekimi bireysel anlamda herkesin ihtiyacı olan bir meslek dalı. inşaat mühendisliği, mimarlık, makine mühendisliği öyle değil. çok spesifik kitlelere hitap ediyor.

    bir dişçi bundan 10 yıl sonra da bir şekilde iş bulur diye düşünüyorum. ya da kredi mredi çekip muayenehane açar. ama şu an kredi borcunu 3 senede kapatıyorsa o zaman 8 senede kapatacak belki de, ya da muayenehanesi olan bir dişçinin aylık eline net olarak 10k kalıyorsa , o zaman şu anki alım gücüne oranla 6k falan kalacak. vs vs.

    dişin patlaması bu şekilde olur, gelir seviyelerinin ciddi anlamda düşmesi gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WalterWhite00 -- 29 Temmuz 2020; 15:35:35 >




  • Uzaklaştırılmış 18 gün cezanın, 17 gün 11 saat kadarı kaldı.

    Nereye gidecek ki Amerikaya mı

    Silicon vadisinde %60işten çıkarma oldu ve Amerika da şu an 35milyondan fazla kişi işsiz kaldı
    Avrupa desen çoğu yerde üretim düştü

    Bence ben eskisi gibi parlak görmüyorum yine de siz bilirsiniz



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sherlock'un Şapkası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Hocam lütfen yapmayın:) insanlar çatır çutur avrupaya goc ediyo özellikle mühendisler gidip donmuyo. Bu bir gerçek avrupada suan zaten muazzam bir açık var



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ankaratıplı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Sohbet
Cancer Clinical Trials
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.