Şimdi Ara

İnşaat Mühendisliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • The Killing Road (3 mesaj) Guest-4C631501B (3 mesaj) marxınsakalı (2 mesaj) Nicotinell (2 mesaj) Guest-101F8F371 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (6 mesaj) (4 mesaj) (2 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • şu konuyu okumanızı tavsiye ederim.


    https://forum.memurlar.net/konu/2465585




    |
    |
  • Memurlar net e 299kdan muhendislik okuyup a2 ingilizce bilip ingilizce bilioz ve kpss ye girip atanamiyoruz diyen , uzerine en iyisinin devlet oldugunu bounlularin ozelde asgariye somuruldugunu iddia eden tipler dolusuyo hep. En azindan bu forum kitlesi icin kesinlikle kaale alinacak bi kaynak degil.

    Bi de hepsinin her ne hikmetse odtulu ve itulu olup kpss ile devlete atanmak isteyen 3 5 tane arkadaslari oluyo. Bu mesajlari baz alirsak odtu ve itu senede ortalama 1.5 milyona yakin mezun veriyor olmali 

    Hocam sizin bir yorumunuz aslında TKR hocamın tam da dediği gibi. Odtü ve itü haricinde özel sektörde sana sıra gelmez dediniz sanki 1.5m mezun itü ve odtülü var :D. (Başka bir konudaki yorumunuz.) ve kamuda çalışmanız da aslında tam da TKR hocamızın dediği profili oluşturuyor :D


    Ve ayrıca o konudaki arkadal elektrik elektronik yazacaktı.
  • Bir bilgi kaynağı olarak memurlar.net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insaat yazan kalmadı ki artık benim yakın bi arkadasım itu yazacaktı vazgecirdim piyasa gittikce batıyo (babam muteahhit bosa anlatmayın bana) sektor bi 10 sene duzelmez sonra acılır ama tahmin sadece bu sıralamalara da yansıdı zaten buyuk kumar bogazici itu odtu puanı yapan o puana bi alt seviye unilerde iyi bolum okuyabilir cok daha akılcı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marxınsakalı m kullanıcısına yanıt
    Hocam boun odtu itu okuyan yurt disina da gidebilir trde birkac yil tecrube kazanirsa

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • memurlar.net'te yazanlar doğruda arkadaşın şantiye ile ilgili yaşadıklarının sektorun daralması ile alakası yok. uzun yıllardır bu sistem böyle işliyor. maaş konusunda sadece talep çok olduğu için diğer mesleklere göre düşük alınıyor. bir de şöyle bakın zaman çok değil 3-4 sene önce bu bölüme iyi üniverstelerde ilk 10k 15k'da bir sürü insan girdi.

  • Memurlar net e 299kdan muhendislik okuyup a2 ingilizce bilip ingilizce bilioz ve kpss ye girip atanamiyoruz diyen , uzerine en iyisinin devlet oldugunu bounlularin ozelde asgariye somuruldugunu iddia eden tipler dolusuyo hep. En azindan bu forum kitlesi icin kesinlikle kaale alinacak bi kaynak degil.

    Bi de hepsinin her ne hikmetse odtulu ve itulu olup kpss ile devlete atanmak isteyen 3 5 tane arkadaslari oluyo. Bu mesajlari baz alirsak odtu ve itu senede ortalama 1.5 milyona yakin mezun veriyor olmali 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam akıl yaşta değil baştadır,memurlar net kullanıcılarının çoğu üniversite zamanı kendine hiçbir şey katmayıp KPSS ile devlet memurluğuna hazırlanan tipler.Verdikleri tavsiyeler de genelde kendileri gibi boş oluyor.Açıp bir iki konu okumanızı tavsiye ederim eğer okuyup da o tarz konulara denk gelmediyseniz şanslısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4C631501B -- 14 Ağustos 2021; 17:39:13 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fortunateson kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı hocam umarım gider ne diyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada konuyu açan abimiz de Gazi ee mezunu devlet memuru.Konulara yaptığı yorumları incelerseniz üstte bahsettiğim tiplemeye birebir uyduğunu görürsünüz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4C631501B -- 14 Ağustos 2021; 17:10:8 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kendisini tanımayan yoktur zaten 10 yıldır her sene tercih döneminde gelir devlet memurluğu över gider sınav forumunda 

    Bi ara herkese ftr öneriyodu 2015 gibi sanırım ataması çok diye 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer mühendislikleri kötülemedim. Sadece inşaat müh hakkında bir yazı paylaştım.

  • The Killing Road kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4C631501B -- 14 Ağustos 2021; 17:12:17 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Nicotinell kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin bir yorumunuz aslında TKR hocamın tam da dediği gibi. Odtü ve itü haricinde özel sektörde sana sıra gelmez dediniz sanki 1.5m mezun itü ve odtülü var :D. (Başka bir konudaki yorumunuz.) ve kamuda çalışmanız da aslında tam da TKR hocamızın dediği profili oluşturuyor :D


    Ve ayrıca o konudaki arkadal elektrik elektronik yazacaktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyLuckyInteger -- 14 Ağustos 2021; 17:17:35 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.