Şimdi Ara

ininal kart ödeme sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
7.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, iyi günler.
    Instant gaming ve kinguin sitelerinden ininal kart ile bir oyun almaya çalıştığımda (mastercard geçiyor ikisinde de) kart bilgilerini girip onayladıktan sonra telefona kod yolluyor kodu giriyorum ardından "payment rejection " veya bankanız ödemeyi iptal etti gibi birşey yazıyor. Kart aktif ve içinde yeterli bakiye mevcut. Acaba artık yutdışı veya belirli sitelere ödemeyi kesti mi? Paypal hesabıma da tanıtamıyorum kartı. Başına gelen arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikomer -- 6 Mart 2016; 18:53:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikomer

    Merhabalar, iyi günler.
    Instant gaming ve kinguin sitelerinden ininal kart ile bir oyun almaya çalıştığımda (mastercard geçiyor ikisinde de) kart bilgilerini girip onayladıktan sonra telefona kod yolluyor kodu giriyorum ardından "payment rejection " veya bankanız ödemeyi iptal etti gibi birşey yazıyor. Kart aktif ve içinde yeterli bakiye mevcut. Acaba artık yutdışı veya belirli sitelere ödemeyi kesti mi? Paypal hesabıma da tanıtamıyorum kartı. Başına gelen arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum. İyi forumlar.

    Kart bilgilerinizi ve bakiyenizin yeterliliğini kontrol edererek tekrar deneyiniz. Sorununuz çözülmediği takdirde, Kartınızın arka yüzünde yer alan +90 212 331 70 67 no'lu Müşteri Hizmetleri numarasını arayarak konuyla ilgili teknik destek alabilirsiniz




  • Tekrar dene tek seferde çekim yapılmıyor steam olsun paypal olsun ilk seferde ödeme yapmak zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ininal Kart İ kullanıcısına yanıt
    Kartımın arka yüzünde yer alan +90 212 331 70 67 numarasını neden size vereyim?
  • ininal Kart İ kullanıcısına yanıt
    Sorunumu hallettim, müşteri hizmetleri 2 gün denememim ardından 15 dakka sonra telefonu açtı !! Sorun, almaya çalıştığım ürünün üzerine +8 tl ücret biçtikleri için yeterli bakiye olmadığından işlem tamamlanamamış ve bu ücreti bana göstermiyor hiçbir yurtdşı kaynaklı site. (+8 Tl Fee) yazıyor ve bunu faturada göstermiyor müşteri temsilcisi söyledi. Gerçi bi okadar para da size ulaşmak için harcadım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.