Şimdi Ara

ininal dan kurtuldum tavsiye ederim

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
10
Cevap
0
Favori
181
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ininal dan kurtuldum tavsiye ederim
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1776 Mesaj
    1 kartta ayda en fazla 750 tl kullanılıyor,omurboyunca sadece 3 kart alıyorsunuz baska yok
    bende kardesımınde uzerıne olarak toplam 4 kartım vardı,bıktırdı ve enparaya gectım.sımdıye nıye gecmedımkı dedım.tavsıye ederım.az once hepsını kapattım o yuzden aklıma geldı yazdım



    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    58 Mesaj
    Ben de enpara kartimi teslim aldigim an ininal karti kirip attim. Yasi ufak olanlar icin faydali olabilir ama benim isimi gormuyor ininal.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1776 Mesaj
    intten kartı kapat yaptınmı

    ben tee 6 yıl once bır kart almısım 3 sene once 1 daha.surelerı dolmus..
    yanı 2 kartım deaktıf bu senede 1 kart alabıldım.bundan sonra deaktıf olsalarda omurboyu 3 kart alınıyor dedıler

    gıttım kardes ustunede 3 kart cıkarttım.lımıt 750 tl...e dolar oldu 1.5 dan 4 tl ye
    4 kart yetmıyor.ayın bası ortası sonu harcama derken.bıktırdılar

    bu ıng bak kımlık vs bılgılerı aldılar ama yapcak sey yok..ınınal 18 altı cocuk kartı dıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydınayhan -- 11 Aralık 2017; 11:11:46 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6114 Mesaj
    18 yaşından büyüklerin ininal kullanması kadar saçma bi şey yok bence. masrafsız bankalar var bir sürü mesela cepteteb, garantione, enpara, senin bankan gibi. bunları kullanın.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1776 Mesaj
    ferahlık geldı.ptt ye gıt gel gıt gel gıt gel.yok 15 tl eksık kaldı yıne gıt.
    cunku az az yatırıyorum.parayıda cektırmıyorkı.ama enpara gıt cek paranı
    ustumdekı yuk kalkmıs gıbı oldu.ne sıkıcı karttı o
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4350 Mesaj
    evet bu çöp para aşıran kartı bende 6 ay önce kırıp attım enparaya geçtim yeter lan bıktım her para attığımda 2 lirama çökmelerinden hadi ing den atıyoruz ordan çekmiyorlar sonra bir bakmışsın paralar eksilmiş çocuk kartı zaten
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1776 Mesaj
    parayı 300 ve 300 ve 150 yatırınca her yatırmada 2 tl kesım,toplam 6 tl kesım
    750 tl yerıne 744 tl hesapta
    sonra urun alırken 1 tl kesım
    _____________________________
  • Yarbay
    4350 Mesaj

    para yatırırken kesmeleri ing banktan engellersin internetten 105 liralık birşey alacaktım yurtdışı alışverişiydi ama 110 lira vardı kartta bir türlü alamıyordum meğer bunlar ondanda komisyon çekiyorlarmış zaten bardağı taşıran damla oldu oda
    |
    |
    aydınayhan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    126 Mesaj
    İninaldan önce paypal kart patlamıştı. Paypalda gittikten sonra direk enparaya döndüm. Sonrasında da enparayı kullanmayı bıraktım resmen ziraat kartından sonra. öte yandan Yapıkredi play var. bana 700 liralık tanımladılar, arttırma istemedim.Kredi kartını dengeli kullanmayı bilince baya iş görüyor.

    700+500; 1200 liralık kredi kartı var, aylık harcamam 1.5~2 arası. Kredi kartına başvurmuyorum genelde.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1776 Mesaj
    kredı kart rısklı oluyor bence enpara ıyı ıcıne 700 koy zaten kredı kartı gıbı oluyor gerekınce cekersın.olunca doldurursun.kredı kartıda aynı iş
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Sohbet
Canlı Tv izle
Media Sözlük
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.