Şimdi Ara

İngilizlerden 1 milyon ARM işlemci çekirdeğine sahip beyin simülatörü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
63
Cevap
1
Favori
7.635
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> İngilizlerden 1 milyon ARM işlemci çekirdeğine sahip beyin simülatörü
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    18113 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: h0pe

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ironpumper Güzel gelişmeler..
    Bunun neresi güzel arkadaşlar.Olaya biraz daha geniş bakın lütfen. Bu millet, beyin yıkama ve yönlendirme üzerinde en çok çalışan milletlerin başında geliyor; olaya öyle bakmak gerek. Ellerindeki beyinleri yıkanmış ve kendini müslüman sanan intihar komando stokları bitmek üzere sanırım. Eski yöntemler artık eskisi kadar işe yaramıyor, çünkü deşifre oldular. Yeni yöntemlere ihtiyaçları vardı, eski yöntemleri tamammen geçerliliğini yitirmeden yenisini hayata geçirmeleri gerekiyor çünkü (onlara göre)...



    Abi ne kadar saçma yorumlar yapıyosunuz..adamlar belki de yeni bi devir , teknoloji için belki de yepyeni bi dönüm noktasına adım atıyorlar senin dediklerine bak.
    quote:

    Orijinalden alıntı: h0pe

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ironpumper Güzel gelişmeler..
    Bunun neresi güzel arkadaşlar.Olaya biraz daha geniş bakın lütfen. Bu millet, beyin yıkama ve yönlendirme üzerinde en çok çalışan milletlerin başında geliyor; olaya öyle bakmak gerek. Ellerindeki beyinleri yıkanmış ve kendini müslüman sanan intihar komando stokları bitmek üzere sanırım. Eski yöntemler artık eskisi kadar işe yaramıyor, çünkü deşifre oldular. Yeni yöntemlere ihtiyaçları vardı, eski yöntemleri tamammen geçerliliğini yitirmeden yenisini hayata geçirmeleri gerekiyor çünkü (onlara göre)...



    Abi ne kadar saçma yorumlar yapıyosunuz..adamlar belki de yeni bi devir , teknoloji için belki de yepyeni bi dönüm noktasına adım atıyorlar senin dediklerine bak.


    Bu tür aletleri benim gibi beyni az gelişmiş kişiler için de yapmış olabilirler belki de. Zaten o sebepten dolayı böyle saçmalıyorum ya .

    Senin gibi beyni çok gelişmişler saçma olmayan yorumlar yapmasa, benim yorumumun saçmalığı nasıl anlaşılacaktı, değil mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocekgrafik -- 17 Temmuz 2011; 17:49:06 >
    |
    |




  • Yarbay
    18113 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: feelsgoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ironpumper
    Güzel gelişmeler..


    Bunun neresi güzel arkadaşlar.Olaya biraz daha geniş bakın lütfen. Bu millet, beyin yıkama ve yönlendirme üzerinde en çok çalışan milletlerin başında geliyor; olaya öyle bakmak gerek. Ellerindeki beyinleri yıkanmış ve kendini müslüman sanan intihar komando stokları bitmek üzere sanırım. Eski yöntemler artık eskisi kadar işe yaramıyor, çünkü deşifre oldular. Yeni yöntemlere ihtiyaçları vardı, eski yöntemleri tamammen geçerliliğini yitirmeden yenisini hayata geçirmeleri gerekiyor çünkü (onlara göre)...


    Hocam gerçekten yazınızı ilginç bir yaklaşım.Peki bunu ne gibi kullanabilirler?Yani ne gibi yeni intihar komandoları üretebilirler? Ciddi soruyorum yanlış anlamayın.Sadece sizin neden böyle düşündüğünüzü merak ettim...


    SAYGILAR...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: ForqottenHopes
    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ironpumper
    Güzel gelişmeler..


    Bunun neresi güzel arkadaşlar.Olaya biraz daha geniş bakın lütfen. Bu millet, beyin yıkama ve yönlendirme üzerinde en çok çalışan milletlerin başında geliyor; olaya öyle bakmak gerek. Ellerindeki beyinleri yıkanmış ve kendini müslüman sanan intihar komando stokları bitmek üzere sanırım. Eski yöntemler artık eskisi kadar işe yaramıyor, çünkü deşifre oldular. Yeni yöntemlere ihtiyaçları vardı, eski yöntemleri tamammen geçerliliğini yitirmeden yenisini hayata geçirmeleri gerekiyor çünkü (onlara göre)...

    Hocam gerçekten yazınızı ilginç bir yaklaşım.Peki bunu ne gibi kullanabilirler?Yani ne gibi yeni intihar komandoları üretebilirler? Ciddi soruyorum yanlış anlamayın.Sadece sizin neden böyle düşündüğünüzü merak ettim...


    SAYGILAR...


    Amerika'nın dünya hegamonyasını kurana kadar ki en büyük sömürge devleti Birleşik Krallık'tı. Sonra o misyonu Amerika'ya devretti. Devri yapan ise, dünyanın genel gidişatını yönlendiren gizemli tarikatlar ve biraderlerdir. Onlar için kendi hegamonyalarının devemını kimin devam ettirdiğinin önemi yoktur. Tek önemli olan, onun devamıdır. Amerika'dan sonra da bu böyle olacaktır. Sır burda, ayrıntıları araştırarak görebilirsiniz. Herşeyi gören gözdür o. Biz ise daha o gözden bile bîhaberiz.

    Daha fazlasını sormayın.
    |
    |




  • Binbaşı
    1113 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arranger.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mav1li
    Skynet yükseliyor!!!


    Kaderimizi kendimiz çiziyoruz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant


    quote:

    Orijinalden alıntı: mav1li
    Skynet yükseliyor!!!


    Kaderimizi kendimiz çiziyoruz.


    terminatörün gelmesi yakındır
    _____________________________
    AMD Fx 8320 @4GHZ | Gigabyte 990Xa Ud3 | Xfx 6850 Çift Fan | Samsung 1TB SATA2 7200RPM | Samsung 320GB SATA2 7200RPM | Corsair Vengeance 4GB DDR3 1600MGHZ | Samsung 19" SyncMaster 932NW | Xilence 800 Watt Pusu | Lg Dvd Rw Yazıcı | Avermedia Analog Tv Kartı | Minton 5+1 Ses Sistemi | 2XCooler Master 120MM Mavi Led Kasa Fanı | Microsoft Wireless Klavye ve Mause | Asus Vento TA9A1 Kasa |




  • Çavuş
    62 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Miralay25

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant


    quote:

    Orijinalden alıntı: mav1li
    Skynet yükseliyor!!!


    Kaderimizi kendimiz çiziyoruz.


    terminatörün gelmesi yakındır

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Khryseis -- 31 Ocak 2015; 6:26:36 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    9217 Mesaj
    şu süper bilgisayarı da imam'a ümmeti müslüme bağladınız ya artık ben birşey demiyorum konu nerden nereye geldi.



    bu ülkede din siyasete alet edilmesinde nerde edilsin başka.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    474 Mesaj
    yakında insan beyninden %1 daha hızlısını çıkarırlar :D
    |
    |
  • Yüzbaşı
    458 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    crysis açar mı diye kim yazacak :D


    crysis açar mı? :D :D
  • Misafir Üyelik
    63835 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alito

    şu süper bilgisayarı da imama ümmeti müslüme bağladınız ya artık ben birşey demiyorum konu nerden nereye geldi.bu ülkede din siyasete alet edilmesinde nerde edilsin başka.


    hiç sorma arkadaş bizim milleti galeyana geitirmek ne kadar kolay.ortaya bir laf attıktan sonra daha tamamdır.hani bir atasözü varya delinin biri kuyuya bir taş atmış 40 akıllı çıkaramamış diye.burda da aynı durum geçerli.hatta adam yanlış anlaşıldığını açıklamış ama hala tartışma devam ediyor.bizim milletide işte böyle ortalığa bişey atarak karıştırıyorlar.yok alevi sünni diye yok kürt türk diye.bizim milletde aynı böyle işte al sana burda basit örneği işte.
    |
    |
  • Yarbay
    2281 Mesaj
    terminatör gelıyorr.
    |
    |
  • Yarbay
    2633 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Silver Eagle

    quote:

    Orijinalden alıntı: tembeler

    eldeki mevcut teknolojiyle imkansız gibi. silikon yongalarla yarı iletkenlerle nereye kadar?

    Kaldıki yaptın sen ona bakarsın o sana bakar öyle boş boş okadar işlem gücünü yönetecek software i nasıl yapıcaksın?

    ruh diye bişey var herşey beyinde bitmiyorki :h ruhda bir nevi beynin software i değilmidir?

    güzel gelişmeler tabi fakat bu altyapıya sahip teknoloji nereye kadar dayanır bilemiyorum. Bence artık mikroelektronik te yavaş yavaş duraklama dönemine girdi artık çıkan hiçbir icat eskisi gibi heyecanlandırmıyor beni.

    Arkadaşım yanlış anlama fakat bunun gibi yorumlar çok tuhafıma gidiyor.Sen nerden biliyorsun kardeşim adamların software hazırlamadıklarını? Adamlar işlemcilelere o kadar para döküyor aha tüh bunu kaldıracak işpetecek software yok.Böyle mi olacağını düşünüyorsun yani?Senin bu dediğin pikniğe giderken yanına yiyecek hiç bir şey almamak gobi.Ayrıca madem bu üniversitelerin öğrencilerinden ve profesörlerinden daha iyi biliyorsun seni oxford'da görmek isteriz Türkiye'nin dehalara ihtiyacı var
    Not:Yazdıklarımı kişisel algılama biraz eğlenci olsyn diye yazdım
    quote:

    Orijinalden alıntı: ThqmLeson


    quote:

    Orijinalden alıntı: tembeler

    eldeki mevcut teknolojiyle imkansız gibi. silikon yongalarla yarı iletkenlerle nereye kadar?

    Kaldıki yaptın sen ona bakarsın o sana bakar öyle boş boş okadar işlem gücünü yönetecek software i nasıl yapıcaksın?

    ruh diye bişey var herşey beyinde bitmiyorki :h ruhda bir nevi beynin software i değilmidir?

    güzel gelişmeler tabi fakat bu altyapıya sahip teknoloji nereye kadar dayanır bilemiyorum. Bence artık mikroelektronik te yavaş yavaş duraklama dönemine girdi artık çıkan hiçbir icat eskisi gibi heyecanlandırmıyor beni.

    Arkadaşım yanlış anlama fakat bunun gibi yorumlar çok tuhafıma gidiyor.Sen nerden biliyorsun kardeşim adamların software hazırlamadıklarını? Adamlar işlemcilelere o kadar para döküyor aha tüh bunu kaldıracak işpetecek software yok.Böyle mi olacağını düşünüyorsun yani?Senin bu dediğin pikniğe giderken yanına yiyecek hiç bir şey almamak gobi.Ayrıca madem bu üniversitelerin öğrencilerinden ve profesörlerinden daha iyi biliyorsun seni oxford'da görmek isteriz Türkiye'nin dehalara ihtiyacı var
    Not:Yazdıklarımı kişisel algılama biraz eğlenci olsyn diye yazdım


    bence yanılıyorsun sevgili dostum, kendi kararlarını iç güdüsel olarak alabilecek software şuanki teknoloji temelimiz üzerinden gidilirse gelecektede mümkün olmayacak. şu anki teknolojide kullanılan bütün akıllı yazılımlar cihazlar (hondanın robotuda buna dahil) içerisine önceden tanımlanmış binlerce anahtar bilgi ve kodlar üzerinden yine önceden tanımlanmış kararları almakta, tanımlanamayan bir durumda döngü oluşturmakta tekrar(en basit, önüne bişey çıkarsa sağa dön gibi) yani içgüdüsel kararlar asla alamayacaklar. (canı ister önüne bişey çıkmaksızın sağa dönmek gibi) Dolayısıyla ben böyle bir yazılımın yapılamayacağını (en azından kullandığımız teknoloji üzerinde, 1ve 0 lık sistemde, var yada yok teknolojisi diyorum ben buna) Bazı insanlar hayatın 1 ler ve 0 lardan oluştuğunu idda eder bence hayat 1 ve 0 dan çok belirsizliklerden oluşmakta. En temel teknolojik yapımız değişmedikçe ilerleme olacağına inanmıyorum.

    saygılar.
    _____________________________
    || Windows7 Kullanıcısı ||
    || İntel Core2Duo E6540 @2,33 GHz
    || His HD4850 1GB GDDR3 || 22" Acer 1920*1080 LeD
    || 2*1 GB Kingstone DDR2 800MHz || CoolerMaster 460W PSU || Askere gittim gelicem 12-2009 || Geldim 03-2011 ||




  • Binbaşı
    1804 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tembeler

    quote:

    Orijinalden alıntı: ThqmLeson


    quote:

    Orijinalden alıntı: tembeler

    eldeki mevcut teknolojiyle imkansız gibi. silikon yongalarla yarı iletkenlerle nereye kadar?

    Kaldıki yaptın sen ona bakarsın o sana bakar öyle boş boş okadar işlem gücünü yönetecek software i nasıl yapıcaksın?

    ruh diye bişey var herşey beyinde bitmiyorki :h ruhda bir nevi beynin software i değilmidir?

    güzel gelişmeler tabi fakat bu altyapıya sahip teknoloji nereye kadar dayanır bilemiyorum. Bence artık mikroelektronik te yavaş yavaş duraklama dönemine girdi artık çıkan hiçbir icat eskisi gibi heyecanlandırmıyor beni.

    Arkadaşım yanlış anlama fakat bunun gibi yorumlar çok tuhafıma gidiyor.Sen nerden biliyorsun kardeşim adamların software hazırlamadıklarını? Adamlar işlemcilelere o kadar para döküyor aha tüh bunu kaldıracak işpetecek software yok.Böyle mi olacağını düşünüyorsun yani?Senin bu dediğin pikniğe giderken yanına yiyecek hiç bir şey almamak gobi.Ayrıca madem bu üniversitelerin öğrencilerinden ve profesörlerinden daha iyi biliyorsun seni oxford'da görmek isteriz Türkiye'nin dehalara ihtiyacı var
    Not:Yazdıklarımı kişisel algılama biraz eğlenci olsyn diye yazdım


    bence yanılıyorsun sevgili dostum, kendi kararlarını iç güdüsel olarak alabilecek software şuanki teknoloji temelimiz üzerinden gidilirse gelecektede mümkün olmayacak. şu anki teknolojide kullanılan bütün akıllı yazılımlar cihazlar (hondanın robotuda buna dahil) içerisine önceden tanımlanmış binlerce anahtar bilgi ve kodlar üzerinden yine önceden tanımlanmış kararları almakta, tanımlanamayan bir durumda döngü oluşturmakta tekrar(en basit, önüne bişey çıkarsa sağa dön gibi) yani içgüdüsel kararlar asla alamayacaklar. (canı ister önüne bişey çıkmaksızın sağa dönmek gibi) Dolayısıyla ben böyle bir yazılımın yapılamayacağını (en azından kullandığımız teknoloji üzerinde, 1ve 0 lık sistemde, var yada yok teknolojisi diyorum ben buna) Bazı insanlar hayatın 1 ler ve 0 lardan oluştuğunu idda eder bence hayat 1 ve 0 dan çok belirsizliklerden oluşmakta. En temel teknolojik yapımız değişmedikçe ilerleme olacağına inanmıyorum.

    saygılar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: tembeler


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThqmLeson


    quote:

    Orijinalden alıntı: tembeler

    eldeki mevcut teknolojiyle imkansız gibi. silikon yongalarla yarı iletkenlerle nereye kadar?

    Kaldıki yaptın sen ona bakarsın o sana bakar öyle boş boş okadar işlem gücünü yönetecek software i nasıl yapıcaksın?

    ruh diye bişey var herşey beyinde bitmiyorki :h ruhda bir nevi beynin software i değilmidir?

    güzel gelişmeler tabi fakat bu altyapıya sahip teknoloji nereye kadar dayanır bilemiyorum. Bence artık mikroelektronik te yavaş yavaş duraklama dönemine girdi artık çıkan hiçbir icat eskisi gibi heyecanlandırmıyor beni.

    Arkadaşım yanlış anlama fakat bunun gibi yorumlar çok tuhafıma gidiyor.Sen nerden biliyorsun kardeşim adamların software hazırlamadıklarını? Adamlar işlemcilelere o kadar para döküyor aha tüh bunu kaldıracak işpetecek software yok.Böyle mi olacağını düşünüyorsun yani?Senin bu dediğin pikniğe giderken yanına yiyecek hiç bir şey almamak gobi.Ayrıca madem bu üniversitelerin öğrencilerinden ve profesörlerinden daha iyi biliyorsun seni oxford'da görmek isteriz Türkiye'nin dehalara ihtiyacı var
    Not:Yazdıklarımı kişisel algılama biraz eğlenci olsyn diye yazdım


    bence yanılıyorsun sevgili dostum, kendi kararlarını iç güdüsel olarak alabilecek software şuanki teknoloji temelimiz üzerinden gidilirse gelecektede mümkün olmayacak. şu anki teknolojide kullanılan bütün akıllı yazılımlar cihazlar (hondanın robotuda buna dahil) içerisine önceden tanımlanmış binlerce anahtar bilgi ve kodlar üzerinden yine önceden tanımlanmış kararları almakta, tanımlanamayan bir durumda döngü oluşturmakta tekrar(en basit, önüne bişey çıkarsa sağa dön gibi) yani içgüdüsel kararlar asla alamayacaklar. (canı ister önüne bişey çıkmaksızın sağa dönmek gibi) Dolayısıyla ben böyle bir yazılımın yapılamayacağını (en azından kullandığımız teknoloji üzerinde, 1ve 0 lık sistemde, var yada yok teknolojisi diyorum ben buna) Bazı insanlar hayatın 1 ler ve 0 lardan oluştuğunu idda eder bence hayat 1 ve 0 dan çok belirsizliklerden oluşmakta. En temel teknolojik yapımız değişmedikçe ilerleme olacağına inanmıyorum.

    saygılar.

    Anladım dostum sanırım yanlış anlamışım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    904 Mesaj
    işlem gücü açısından sorun yok. önemli olan kendi idaresine sahip bir program yazabilmek. yani içgüdüsel önceden yazılmış programın haricinde kendi kendine işlevsel program yazıp bunu kullabilen bir zeka. Hayvanla insan ayrımı. Mümkün olabilirmi evet olabilecektir düşünebiliyorsak gerçekteştirebilmekte olası. 5 duyu yardımıyla bunları karıştırıp kendi işlevsel hafızasını yaratabilir.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    Bakalım ne olacak ya yüzde 1 de olsa insan beyninin sümilatörleştirilmesi çok onemli bir gelişme duruyor.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    Hey dostum c'mon aq man.
    İnsan yapımı bir şeyin insan gibi akıllı olması mümkün değildir.
  • Yüzbaşı
    883 Mesaj
    Arkadaslar bunlar gosteri amacli yanlis isler. Bu tip islemciler ile simulasyon olmaz. Zaten bunun benzerini IBM yapti. Bunlar show amacli seyler. Insan beyni maketinin orada isi ne ? Konuya ilgi duyanlar bana PM/e-mail atsin :D
    |
    |
  • Binbaşı
    1120 Mesaj
    yine bizim gibi bir milletten beklenecek yorumlar almış başını. yok kıyametmiş yok bilmem ne. ya arkadaşlar artık din ile bilimi ayırın lütfen elin gevuru dedikleriniz bizden uçuk bir ara öndeler. biz müslümanız herşey kuran da yazıyor diyoruz ama hep laf. nerde icraat ? aziz nesinin bir belgeselinde sölediği gibi. o gevur dedikleriniz olmasaydı hasta oldugunuzda ilaç yerine koca karı ilaçlarını içmeye devam ederdiniz.
    |
    |
  • Binbaşı
    1823 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    crysis açar mı diye kim yazacak :D


    SÜPER YA...KOPTUM YA LA HAFIZ.
    |
    |
  • Binbaşı
    1739 Mesaj
    Şimdi bana şakirt diyenler olacak ama ben yine de bu yorumu yazacam. İsterse bütün silikon vadisini bu işe adasınlar, yaradanın bir et parçasına verdiği bu işlevi biraz zor çözerler. Diyorlarki insan, beyninin yüzde bilmem kaçını kullanıyormuş. Kullanabildiği yüzdeyle nelere kadir görüyoruz. Kurban olduğum o limitörü kaldırıp %100 kapasite vermiyorsa bir sebebi var.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    589 Mesaj
    Bu makina %1 bile insan beyni gibi hareket edicekse önce kararlarını kendi vermesi lazım...Tabi bu karar verme yazılımını insanlar yapacağı için(yani makinanın ne yapacağını yine insanlar belirleyecek),böylece bu tezde çürütülmüş oluyor..
    |
    |
  • Yarbay
    11189 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    AMERICAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: ForqottenHopes

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4Crumby
    quote:

    Orijinalden alıntı: burak_5866 insanlar zamanla ışık hızına ulaşmaya çalışacak.ölüme çare bulmaya çalışacaklar.ama bunarlın hepsi kıyamet alametidir bence.
    donanım haber imam dolmuş.
    İmamlık utanılacak birşeymi de böyle aşağılayıcı şekilde yorum yazıyorsunuz? Ayıp..


    BİLİM VE TEKNOLOJİYE BU ŞEKİLDE YAKLAŞAN 'İMAMLAR' AŞAĞILAMAK AZ BİLE.
    Hemen avukatlığa soyunmayınız.Not:Kıyamet kopsa da kurtulsak şu tiplerden:DBiz de gideriz ama olsun,yanımıza bi çöp götürmüş oluruz:D
    Başlatmayın İMAMINIZA:D
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
Orjinal Laptop Yedek Parça
Mobilya Takımları
üniversite
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,922
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.