Şimdi Ara

ING Bank e-turuncu hesap (306. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.554
Cevap
130
Favori
569.720
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 304305306307308
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Faiz yükselmiş. E-turuncu ile beraber en yüksek faizi veren bankalardan biri sanırım şu an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jimmy77 J kullanıcısına yanıt
    Değil hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şuan oranım %9.0 dün 8.5 idi önceki aydan turuncu ekstrayı doldurmama rağmen artmadı yarın artar mı acaba?
  • Tyler Durden kullanıcısına yanıt
    vakıfbank arı hesabı %10
  • ahmet macit kullanıcısına yanıt
    Ari hesap ilk acildiginda 100 gun icin o gunku kosullara gore faiz belirliyorlar. Bu tamam . Fakat ben baktigimda halen 9% gorunuyor, sen ise 10% diyorsun. Yeni acarken 10% artik anlasilan . Peki bu 9% otomatikman 10% a guncelleniyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • %8 iken % 25 ler demiştim gülenler oldu, % 25 oldu

    Bence en az % 30 üstü olmalı bu zamlar ile paranın değerini korumak için % 30 bile korumaz

    Son 6-8 ayda araçlar % 50 fiyatları arttı nerdeyse
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    güncellenmiyor ne açtıysan o
  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    Iyi de mantiksiz bu sekilde. Gunluk faizden her gun lehte aleyhte degismelere gore yararlanilir. Bak enparaya. 10,25 yaziyor yeni ARI faizi, ben neden 3 gun once actim diye 9 ile yetineyim. Nedir bunun gunluk degisen sekle cevrilme yolu, olmaz ki boyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim faizde %9 olmuş.
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    vakıfın arı hesabı bir garip bnmde 8.30 du gittim 30günlük ziraate koydum %10 veriyor faiz arttırımına kadar işimizi görür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jimmy77

    ne yapacağız arkadaşlar bu durumda müşteri hizmetleride bir şey yapamıyor sadece biz yazdık aciliyeti bildirdik incelenip size dönecekler diyorlar. benim tek beklentim olumlu yada olumsuz dönüş yani illa olumlu olması şart değil hakkım olmasına rağmen... bana desinler ki yok kardeşim olmaz dediğin gibi değil yanlışlık olmuş tamam bende yoluma bakarım .... ama böyle 2 hafta boyunca sürüncemede kalması çok ayıp bence??? işi gücü bırakıp bununla mı uğraşacağız.
    10 günlük uğraşlarım sonucu olumlu bir gelişme oldu ve bir ing çalışanı direk benimle iletişime geçti bizzat problemim ile kendisi birebir ilgileniyor ve mağduriyetimin giderilmesi için gerekeni yapıyor ve beni ara ara bilgilendiriyor... 1-2 gün içinde yaşadığım problem benim tarafıma olumlu olacak şekilde sonuçlanacak gibi gözüküyor. olumsuzlukları paylaşıyoruz sürekli şimdi de olumlu bir durum olunca sizlerle paylaşmak istedim... ing nin bu uygulaması hoşuma gitti direk 1 kişiyi benim problemimi çözmesi için yönlendirmesi...




  • 750/50 teklifi geldi

    ING Bank e-turuncu hesap

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Enpara işi güvenlik noktasında bozunca ben de bunlara geçmeye karar vermiştim. İşte ing'nin berbat müşteri yönetememe sistemi:

    4 ağustos'ta e-turuncu hesap için internet sitelerinden başvuru yaptım. hesaba bağlı banka kartı için 6 ağustos'a kurye randevusu aldım. kurye seçenekleri arasında 6-13 ağustos vardı sadece. 6 ağustos'ta gelen giden olmadı. belki gelir diye düşündüm, 11 ağustos oldu halen ses yok. bankayı 10'unda gece aradım, 2 gün sonraya randevu verildiği için yetişmemiş olabilir dedi, madem yetişmeyecek niye 2 gün sonraya randevu atıyorsun? o zaman yeni randevu alalım dedim, tamam dedi. işlemleri yaparken son aşamada randevu alamıyorum, hata verdi dedi. gün sonu işlemlerinden olabilir dedi, eyvallah dedim sabah ararım. 11'inde yine aradım, yine son adımda hata verdi dedi, akşam arar mısınız dedi. bu sefer sinirlendim, dün sabah ara bugün akşam ara dalga mı geçiyorsunuz? neyse, kuryeyi aradım, 10 dk sonra bağlandım, bizde bankanızdan randevu oluşturulmamış diyor. enpara'nın bayram sonrası erişim sıkıntısı yüzünden bunlara geçiş yapacaktım, daha ilk işlemleri falsolu. şikayetvar'da da 1,5/5 memnuniyet oranı.

    edit 1: ekşide sorunu entry girmiştim, mesaj atmışlardı ilgilenmeye güya.

    edit 2: dönüş yapmalarını beklerken bu esnada yeniden başvuru yaptım ve 13'üne yani bugüne randevu almıştım. bugün sabah zahmet edip aradılar, kurye geçen haftaki randevuya "bölgeye giriş kısıtlandığı" için girememiş diye bilgi veriyorlar. hahaha, suriye adresi verdik sanar duyan da. neymiş, bugün hemen yönlendirecekmiş, ooowww helal olsun ben yeniden başvuru yapıp bugüne randevu aldığım için olmasın bu sefer? neyse, kart az önce geldi. internet bankacılığı için kart no ve şifresi gerekiyor. şifre için sms atılıyor, attım bankamızdaki bilgilerle uyuşmuyor diye yanıt geldi. müşteri hizmetini aradım, kartınızı daha henüz teslim aldığınız için sistemimize yansımamış, evraklar bize ulaşınca aktifleşecek diyor 2 gün bekleyin diyor. hahahah, ya altı üstü bir hesap açacaksınız, şu tantanaya bak arkadaş, iş akışı bu kadar mı ağır ve sorunlu olur, allah aşkına ben pes ettim artık.

    edit 3: hahaha, artık öyle bıktım ki engellerden, cidden böyle bir şey olamaz. kart şifresi sonunda geldi, online bankacılığa girmek için şifre oluşturuyorum, hata veriyor. yine müşteri hizmetlerini aradım. kullanıcı kodunuz yok, sadece şubeden alabilirsiniz diyor. şubeye gideceksek kurye niye ayağımıza geldi? karta niye online başvurdum? bu kadar engelden sonra isterse %100 hoşgeldin faizi versin, kullanmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Ing yi yuksek faiz icin alisveris sarti koymakla, turunculu olmayi bir sonraki aydan baslatmakla filan elestirebilirim fakat musteri olmak, kart vb gonderimi gibi konularda problemsizdir . Bu yonden kusuru olan bir banka degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    Hocam son 10 günde yaşadıklarım bana özel olamaz, bankanın işleyişi sürekli sorun çıkarmaya yönelik tasarlanmış sanki. Hesap açmak bu kadar zahmetli olmamalı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi englishmannn -- 13 Ağustos 2020; 18:20:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anlattiklarin gayet detayli ve aciklayici. Aksilikler birbirine izlemis, bir baskasina hic bir sey olmayip 2 gunde isi hallola da bilir .. ya da tek bir sorun olur ve "neyse artik..." dersin .. seninkiler ust uste her turlusu olmus ama bunu genellemek dogru degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alicans35 kullanıcısına yanıt
    Dikkat edin sartlari iyi okuyun sonra ustune yatiyorlar paranin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jimmy77

    10 günlük uğraşlarım sonucu olumlu bir gelişme oldu ve bir ing çalışanı direk benimle iletişime geçti bizzat problemim ile kendisi birebir ilgileniyor ve mağduriyetimin giderilmesi için gerekeni yapıyor ve beni ara ara bilgilendiriyor... 1-2 gün içinde yaşadığım problem benim tarafıma olumlu olacak şekilde sonuçlanacak gibi gözüküyor. olumsuzlukları paylaşıyoruz sürekli şimdi de olumlu bir durum olunca sizlerle paylaşmak istedim... ing nin bu uygulaması hoşuma gitti direk 1 kişiyi benim problemimi çözmesi için yönlendirmesi...

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar an itibariyle bütün problemlerimi hallettiler yanlışlıklar düzeltildi, çözüm süresinde oluşan kayıplarım hesabıma yatmış ve faiz oranları da olması gereken oranlarda güncellenmiş, Ingbank benden bu süreçte iyi not aldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    hesabı kapatın yenı arı acın guncellenır
  • Jimmy77 J kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Ama Bankada bir kordinasyonsuzluk ve karmaşa hakim. Gönderdikleri SMS kampanyasından kendileri haberdar değil vs.
  • 
Sayfa: önceki 304305306307308
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.