Şimdi Ara

İncehesap'ın Hukuksuz Servis Süreci Hakkında(Konu Sahtekarlık İçerir) -19.07.2021 Edit Geldi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
3
Favori
12.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öne çıkardım, herkes okusun. Yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kafamın rahat etmesi için alışverişlerimi ya vatandan ya da amazondan yapıyorum.Şu zamana kadar 1 kere sıkıntı yaşadım ve o sıkıntı da hemen çözüldü.Tamam devir tasarruf devri fakat elektronikte kafanız rahat etsin istiyorsanız 5-10 lira fazla verip güvenilir yerlerden alacaksınız.Bu incehesap denilen firma zaten forumda mimliydi.Fiyatları piyasadakilere göre 5-10 lira daha ucuz oluyor ama memnuniyet sıfır.Siz siz olun biraz fazla verin bilindik yerlerden, imkanınız varsa gözle görerek alın  

  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt

    Ben mesela böyle konuları silmek için bahane olsun diye özellikle girip kendi yan hesaplarından ortalık karıştırdıklarını düşünüyorum.


    Bunların düştükleri bu hallere Allah kimseyi düşürmesin.

  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    Mantıklı. Amin hocam.


    Hocam bu arada konuyu gündemden kaldırmışlar. Daha ne diyebilirim ki?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 17 Ocak 2021; 15:10:39 >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Amazon otomasyonu problemli. 2-3 ay önce teslim alınan kargolar için kargo yolda, iade ettiğim ürünler için de iade talep edildi yazıyor. Sisteme bakmayın. %90 iade bankanıza yollanmıştır. Hafta başı işlem görecektir.

  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt
    Yo yanlış anlaşılmış tr'de faaliyet bu şekilde yani seni ekstra oyalamışlarda böyle örnek çok ondan bahsetmek istedim ürün almak için fiziki olarak gidip mağazadan almak gerekli en azından muhatap bulunuyor kendi adıma belli rakamlaeın üzerine çıkmam heleki tv alıyorlar büyük cesaret ne gelirse full şansa
  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    İtopya Donanımhaber'e devamlı reklam veriyor sonuçta. Parayı veren düdüğü çalar.  

  • fırat.ç. kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim, DonanımHaber sağ olsun konuyu gündemden almış. Şu an anasayfada konu gözükmüyor.-

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DangerousRabbit

    Teşekkür ederim, DonanımHaber sağ olsun konuyu gündemden almış. Şu an anasayfada konu gözükmüyor.-

    Belli bir surede belirlenmis sayida mesaj gelmeyince gundemden dusuyordu yanilmiyorsam. Otomatik olan bir sey.

  • fırat.ç. kullanıcısına yanıt

    O zaman günahlarını almayayım, kusura bakmasınlar.

  • Konuyu okudum o sistemi kimse bütünüyle değiştirmez öyle bir sacmalik yok sen markanolarak almıyorsun o ürünü anlattıklarından şunu anlıyorum bu adamlar sana kayıtsız kalmamıştı.ben hiç bir zaman böyle kasa almam tek tek alıp birleştiririm bir parçada sorun varsa garintiye gider.ha sen haklı olabilirsin bu ülkede hukuk yok benim servisten değişim çıkan ürünümü satıcı para iadesi yaparım deyip arada ki 700tl farkı cebe indirmek istedi Allah'tan distribütör çözdü olayı yoksa uzayacakti ama alacaktım ekran kartimi yine işin özü Amazon hariç hepsi aynı bölüm laciverti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sendomi S kullanıcısına yanıt

    Hocam, değiştirsin veya değiştirmesin. Yasa bu. Yasaya uymak zorunda. Yasada firma yapmaz, firmanın canı acır, yapmayın yazıktır yazmıyor. 20 iş günü süreleri var, ve bu süreyi aşarsa Tüketici seçimlilik hakkını kullanabiliyor. Ben de seçimlilik hakkımdan birisi olan değişim hakkını kullandım. Gerisi beni alakadar etmiyor.

  • Piyasa resmen dolandırıcı dolmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DangerousRabbit

    Hocam, değiştirsin veya değiştirmesin. Yasa bu. Yasaya uymak zorunda. Yasada firma yapmaz, firmanın canı acır, yapmayın yazıktır yazmıyor. 20 iş günü süreleri var, ve bu süreyi aşarsa Tüketici seçimlilik hakkını kullanabiliyor. Ben de seçimlilik hakkımdan birisi olan değişim hakkını kullandım. Gerisi beni alakadar etmiyor.

    20 iş günü tamamda o adamlar sana faturayı gönderdiğinde faturaya baktın mı faturada tüm parçalar ayrı ayrı faturalandırılmıştır.yani öyle bir düya yok arızaldır gönderirsin değişim der sevis parçayı değiştrirsin hepsi bu,yoksa koca kasadan sorumlu değil adamlar istersen araştır faturan dediğim gibidir sen parça aldın onlardan kasa değil

  • sendomi S kullanıcısına yanıt

    Yanlış biliyorsunuz. Tüm sistemden sorumlu. Ben siteden parça parça almadım, hazır sistem olarak aldım. Bu nedenle bu şekilde işlem sağlanyor.

    Bilgiyi kendim uydursam tamam ama, bizzat avukat ile iletişime geçtim. Kendisiyle her şeyi konuştuk. Lütfen hocam, bilginiz olmadığı konuya bu kadar emin yorum yapmayın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 17 Ocak 2021; 20:33:33 >
  • sendomi S kullanıcısına yanıt

    Ayrıca burada beni suçlamanız komik olmuş. Suçlu olan firma, hazır sistem aldığım için sizden özür dilerim. Bir daha almam hocam, firmayı düşüneyim. Olur mu?

  • Tipik Türk işletmesi. Müşteriyi yıldırarak haklarından vazgeçirme politikası. bir yerde nasılsa kabul edecek diye zorlamışta zorlamışlar.


    Sen de 20 gün kaldıktan sonra değişim hakkın varsa bunu kanıtlayabiliyorsan, ayrıca değişim yerine ekran kartı yükseltmesi vaatlerini kabul etmene rağmen seni kandırdıklarını da kanıtlayabiliyorsan doğruca şikayet et...


    Sen uğraşma onlar uğraşsın.



    Türkiye'deki bazı rezil işletmelerin şunu anlaması laızm; fazla ürün satarak büyümezsiniz. Müşteri deneyimi ile büyürsünüz!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Th3M4NIMAL -- 17 Ocak 2021; 21:4:7 >
  • Th3M4NIMAL kullanıcısına yanıt

    Elimde kanıttan bol ne var hocam?  Kendileri de kabul etti zaten, mailde benden özür dilemeleri olsun, kutuyu video açarak açmam olsun, var da var. Ben uğraşacağım, ama sizler uğraşmayın, bu firmaya bulaşmayın hocam.

  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt

    Evet eklemiş olduğunu görüntüleri gördüm. Gerçekten bir şirket nasıl olurda boylesine sözünün arkasında durmaz. Ne demek yönetimden bilgi aldık alamadık. Ek olarak 20 iş günü azami tamir süresini geçmiş bir ürün kesinlikle yasalar neyi gerektiriyorsa onun yapilmasi gerekir. Böyle iletişimsizlik olamaz. THH başvurarak işlemlerinizi başlatın sonrasinda avukatiniza danışarak sürecin uzatılması mağdur edilmeniz hakkında ayrıca dava hakkınız var mı yok mu öğrenin ne gerekiyorsa sonuna kadar yapın. Bende bir ram satın alacaktım vazgeçtim.


    Bu incehesap.com un personeli nerede gelip konuya cevap yazsın. Etiketleyin arkadaşı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 17 Ocak 2021; 21:58:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Teşekkür ederim. Açıkçası kutuyu açarken ben de şok oldum. Mail attıktan sonra geri dönüşler beni aşırı şaşırttı.


    İncehesap'ın forumda personeli olduğunu bilmiyordum.

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.