Şimdi Ara

İncehesap'ın Hukuksuz Servis Süreci Hakkında(Konu Sahtekarlık İçerir) -19.07.2021 Edit Geldi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
3
Favori
12.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt

    Hocam, olay döngüsünün yer aldığı maili ekledim.

  • Turkiyeden bisi almak yada alma dusuncesi beni cok yoruyor. Ya mal komple bozulacak yada calisacak. Bizim servisler bundan anliyor. Yok cizirti varmis yok surasi fasla parliyormus vs bunlar arizaya girmiyor. Tv mi aldin, panel ya calisacak ya calismayacak. Ekran kartimi ses mi cikariyor? Hayir , goruntu ya gelcek ya gelmicek.. gibi sonuclar ile bir sonuca variliyor. Bir seyin arizali oldugunu ispat etmek zorundasin ve bu surec bir izdirap tr de. Memnun kalmissin kalmamissin ole bi luksun yok cunku insan yerine konmuyorsun.

    Sms infocomm ile onceden yasadigim sorun, vatandan asus marka anaksrt almistim x79 cipset. Coil whine yuzunden gonderdim ve kutunun icine orjinal vatan faturasini koyarak. 3 sene garantili daha 1 senesi dolmus. Anakart geri geldi servisten ve islemci pinleri kirilmis ustune de garanti disi yazilmis. Sebebine ise yurtdisindan alinmis mal ifadesi yazilmis.

    Hem karti kir, boz hem de orjinal vatan faturasi ile gonderilmis urunu yurtdisindan alinmis mal diyerek garanti disi birak.Olay sonra asus genel mudurlugunden aranmam ve para iadesi ile sonuclandi. Ha tabiki de sikayetvar a yazdiktan sonra.

    Dusundukce ve burada da okudukca midem kalkiyor yeminle.

    Gunun sonunda ilk her zaman ilk tercih amazon.com.tr yoksa eger yurtdisi amazonlar. Hatta aliexpress bile bu firmalara 10 basar. Gelmeyen urunlere saticilar para iadesine hayir demislerdi , aliexpress aninda refund yapti. Elin yabancisina daha fazla guvenir onlardan medet umar hale getirdiler bizi. Kendi irkimdan milletimden adam bana zorluk cikariyor ben gidip isimi hollandali ile alman ile ingiliz ile amerikali yahut hintli ile fersah fersah daha kolay cozuyorum. Peki neden? Neden kardesim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spirit_Rises -- 17 Ocak 2021; 9:39:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim en çok yakındığım konu şu, bu ülkenin genç bir vatandaşıyım. Herkes meydanda "Gençler bizim, gençleri seviyoruz." cart curt demesine rağmen gençler bunu yaşıyor. Ayıp ya. Gerçekten bu yaşımda yoruldum. Aynı zamanda sınava çalışıp bu firmalarla uğraşmak can sıkıcı. 2 sene önce Nanokatalog ile ilgili Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmıştım. Karar lehime çıkmıştı. İtiraz edip artık Tüketici Mahkemesinde devam ettik. Lisede dersten erken çıkıp Adliye'ye belge götürdüm. Normal ders çıkışında çıksaydım yetişemiyordum çünkü. Sonra vay "gençler böyle, siz cansınız can." lafları bana inandırıcı gelmiyor.

  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt

    Hocam, ben de artık çoğu alışverişimi Amazon.com.tr'den yapıyorum, özellikle Amazon.com.tr satıcısı satıyorsa.


    Gerçekten çokça şeyde beni memnun ettiler. Hiç üzüldüğüm durum olmadı.


    Yaklaşık 5 yıldır Aliexpress'ten alışveriş yaparım. Gerçekten müşteri hizmetleri çok kaliteli, Aliexpress gerçekten müşterisini memnun ediyor. Şu yeni gümrük vergisi olmasaydı ben yine çokça şey alırdım. Ama vergiler  

  • Hocam bende zamanında incehesaptan PC topladım. Kasa 1 ayda geldi. Monitör hiç gelmedi.

    Sana vereceğim tavsiye bu yalancı müşteri hizmetlerine asla inanma. Beni bu gündü yarn diye 2 hafta oyaladılar. Sövünce monitörün parasını geri aldım.

    Daha dün bide arıyor yüzsüzler. Şikayetvar.com da şikayetin var kaldırır mısın diye. Link atalım hızlı kaldırın diyor. Ürününüz teslim edilmiş çoktan diyor. Ulan ban attığınız palavralar için duruyor orda o yorumlar..

    Daha da incehesap.com dan çöp bile almam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goygoy06 -- 17 Ocak 2021; 9:53:8 >
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba, sizlere de geçmiş olsun.


    Ben artık hiçbir laflarına inanmıyorum. Şikayetvar kaydıyla ilgili beni de aradılar ama bana kaldırın demediler, diyemediler.


    Ben de artık İncehesap'tan bir ürün almam. Beni yoran firmalardan istediği kadar ucuz olsun, ürün almamaya çok dikkat ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 17 Ocak 2021; 9:54:39 >
  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt
    Adamlara daha yeni SSD gönderdim team gx1 kronik sorunlu. Üst model ile değişim dedim. Ne arayıp ne sordular. Panther as350 diye bir SSD gönderdiler. La bi arayıp sorun hangi SSD istiyorsun diye . Anlaşamazsak paramı alayım bitsin gitsin.

    Aman diyin uzak durmak lazım hep sahtekarlık. Hiç bir işim doğru gitmedi bunlarla.
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt

    Şaka gibi, Türkiye'de artık şaşırmıyorum böyle şeylere. Denetleyen yok tabii, istediklerini yapıyorlar.


    Sorun yaşayan herkes Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmıyor. Firma da bu nedenle rahat oluyor haliyle. Aslında bolca uğraşmak lazım böyle firmalarla.

  • Nerden taniyayim seni tehlikeli tavşan kardeşim :) Hakkında hayırlısı umarım sorunların çözüme kavuşur iadeni alır yoluna bakarsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl oluyor da forumda o kadar şikayet varken hala bu firmalardan alışveriş yapılıyor anlamıyorum.

    Ben bilgisayar alacak olsam bu tarz şikayeti çok firmalardan bir de toshiba marka bilgisayar almam. Net!
  • Muten Baba kullanıcısına yanıt

    Heheh, işin şakasındayım. İade mi, aman aman, ben değişim almak istiyorum :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 17 Ocak 2021; 10:31:30 >
  • YaptikBirHataKomiserBey Y kullanıcısına yanıt

    Benim bilgisayarı aldığım zaman bu kadar şikayet yoktu aslında, o nedenle almıştım. Hatta önce İtopya'dan almıştım, iptal edip İncehesap'tan aldım. O zamanlar bile İtopya çok sıkıntılıydı. Şu an da öyle.

  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt

    İade alacağın paraya aynı sistemi kuramazsin çünkü :) yalnız thh den değişim değil iade kararı çıkar haberin olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim ekran kartları artık o kadar hassaslaştı ki bazı firmalar ayrı olarak paketleyip gönderiyor lakin şöyle birşey var nereden alırsanız alın aynı problemleri yaşıyorsunuz illaki bir yerde servis sağlanamayacak şirket bunu kendi bünyesinde fiyatından dolayı çözemeyecek ve müşteriye yansıtacak kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkacak kardeşim bir olur iki olur illa bir tarihte yardımcı olmayacaklar bu ürünlerin tamirleride pek mümkün değil bunları çinden getirten firmaların direk değişimden başka pek çözüm sunamadıkları için maliyet noktasında garanti opsiyonlarının olmadığını düşünüyorum garantisi varsa değişim olur dimi hiç kimse 20 gün beklemek istemez temiz 20 gün bekletiyorlar keyfi olarak yenisini istemiyorsak
  • Yazık.. Gerçekten yazık... Şu insanları düşürdügünüz hale bakın. Yani duygularımı nasıl buraya yazı olarak aktarabilirim bilmiyorum.


    Size XFX 5700 XT verilecekmiş böyle bir teklif yapılmış kabul etmişsiniz. Sonra üst kurumlar bunu engellemiş.. Anladıgım kadarıyla orada çalışanlar işini yapmaya çalışmış ama Kodoman patronlar sanırım buna engel olmuş gibi bir sonuç çıkıyor ortaya. Gözünüzü toprak doyursun ne diyeyim. Zaten çok güzel bir şekilde kar yapıp para kazanıyorsunuz. Kazandıgınız para da gözümüz yok ama hakedin bunu..


    Dış ülkede ki gibi 200-300 para birimine alınan şeyler degil bu parçalar... Ortalama bir sistem ve monitör 5000-6000 TL tutuyor en az. Aylık 400-500 tl para kenarı atıp bir sene sonun anca sistem alan gariban insanlarımız var. Bir de bunlara böyle eziyet hiç bir frimanın hakkı yok diye düşünüyorum. Gerçekten yazık...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunefetr -- 17 Ocak 2021; 10:39:41 >




  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlışın var çok şikayet var forumda. Senin aldığın tarih çok yeni. Birde önce şikayetvar a bakmak lazım. Anlıyorum bu şekilde ucuza geliyor olabilir ama bilmem bilir misin? Ucuz etin yahnisi yavan olur.

    Tabi güzel ürünlerde satıyorlar ama genelde mağduriyet.

    Şu forumda bilgisayar satanlar bile daha dürüst ve uygun fiyat :p
  • Muten Baba kullanıcısına yanıt

    THH'de değişim var hocam, yanlışınız var.


    Hatta avukat arkadaşımla da konuştum, bu mail yeni bir sözleşme oluyor dedi. Yani, yeni değişimde RX 5700 XT olacak dedi.

  • YaptikBirHataKomiserBey Y kullanıcısına yanıt

    Haklısınız. Ama bir İtopya değil bence :D.


    Evet, o zamanlar piyasadan bir tık ucuz diye almıştım aslında. Ama temel sebep "Bütün parçalar aynı yerden olsun, garanti için binlerce yere ben vermeyeyim." şeklinde.

  • harunefetr kullanıcısına yanıt

    Hocam, burada inanın bana Şikayetvar'dan daha üst düzey bir hanımefendi döndü, kendisi sorunu mutlaka çözeceğini, takip edeceğini belirtti. Ama sonuç tırt. Burada kim ne yaptı bilmiyorum, ama sonuç olarak bir mağduriyet var. İncehesap sonuçta merdiven altı bir firma değil, her cuma günü çılgınlar gibi indirim günü yapıyorlar ürünlerinde.

  • ozanbey86 kullanıcısına yanıt

    İyi de hocam, benim burada suçum ne? Türkiye'de yaşayıp bu ürünü almam mı? Müşteri olmam mı? Madem böyle bir şey yapacaklardı, ürünü bana göndermemeleri yeterliydi. Ben direkt Tüketici Hakem Heyetine başvurup değişim talebinde bulunurdum. Burada olay, bana haber vermeden, yeni ekran kartıyla sistemi gönderdik demeleri. Sonradan da yüzsüz bir şekilde özür dileyip sistemi böyle sorunlu kullanın demeleri.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.