Şimdi Ara

İncehesap'ın Hukuksuz Servis Süreci Hakkında(Konu Sahtekarlık İçerir) -19.07.2021 Edit Geldi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
3
Favori
12.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    Bana asıl ilginç gelen insanların hala hazır sistem alıyor olması.


    Kasa toplamak, sistemi kurmak, çalışır hale getirmek hiç olmadığı kadar kolay artık.



    Alıntıları Göster

    Arada 4000 TL'lik sistemler de bile maalesef ki 500-1000 TL gibi büyük farklar oynuyor,ekonominin durumu ortada millet mecburen hazır sistem alıyor

  • Bu ülkede niye halki koruması gereken dünya kadar kurum, çalışan bürokrat koca koca binalar varken, neden hep bunlar sermayeyi korur, ne diye adam gibi ceza vermez. 2 kere hakli talebim hakem heyeti bilirkisisinden döndü mesela, illa hukuk okuyup gıcığına uğraşmak mi lazim? Ben size daha büyük bir rezalet söyleyeyim, mart ayında ve nisan ayinda(2020) alip iade ettiğim 2 ürünü taaaa 31 aralıkta iadesini yapmışlar bana talebiniz karşılandı dedikten sonra iade yapılmamış sansima muhasebe farketmi? 1750 tl param 8 9 ay bunlarda kalmis ben borcunu odemisim, ince hesap işte bu. İsteyene ekran görüntüsü atarım. Bizi enayi yerine koyan firmalar günün birinde aç kalacağını bilmeli, bu işi iyi yapan yabancı firmalara gideceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainTsubasa483 -- 16 Ocak 2021; 22:0:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öne çıkardım hocam, sorununuzun çözülmesi ve başkalarının mağdur olmaması için umarım çözülür
  • Açıkçası eğer bir yakınıma PC toplayacak olursam, tercih ettiğim tek bir yer var. Orasi da Amazon Türkiye. Amazon Türkiye açıldığından beri nerdeyse kendi aldığım her şeyi oradan aldım. Yakınlarıma da beklemelerini istedim, indirim gördüğüm anda yazdım ve aldık kullanıyorlar sistemlerini. Hatta kuzene bir kere SSD almıştık. Samsung 860 Evo. Sistemi kurdum magician yazılımını kurdum. Baktım SSD sağlığı %87. Daha kutudan yeni çıkmış ürün. Dedim nasıl olur. CrystalDiskMark kurdum. Orda da 87. Dedim bunda bişey var. Yazdım Amazona. Dedim kapalı kutu SSD %87 sağlıkla çıktı kutudan. Video çekip atar mısınız dediler. Çektim attım. Tamam kısa sürede bilgi verilecek dediler. Yaklaşık 10 saat sonra yazdılar. Yeni SSDyi kargoladik özür dileriz dediler. Ben de ne demek bu SSDyi hangi adrese kargolayayim dedim. Sizde kalsın efendim hediyemiz olsun dediler. Şimdi bı şu yapilan muameleye bak, bir de güzel ülkemin firmalarının yaptığı işe bak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Destekliyorum geçmiş olsun.
  • UçamayanSüperKahraman U kullanıcısına yanıt
    Hocam

    Bende klavye aldım bozuk çıktı gönderdim 2 gündür iade bekliyorum. Türkiye amazon mu şekilde yardımcı oldu? Beni uğraştırıyorlar vallahi ne yalan söyleyeyim.
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Evet Türkiye Amazon. Merak etme sende de sıkıntı yapacaklarını zannetmiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UçamayanSüperKahraman U kullanıcısına yanıt
    Vallahi yordular.

    Daha önce harddisk aldım o da bozuk gelmişti. İade edip tekrar aldım. İlk alışverişim olduğu için olabilir demiştim. Bu sefer de klavye sorunlu geldi. Üstüne mng kargoyu almaya gelmedi vs. Bende yürüyemiyorum baya zorlandım. Amazon oralı bile olmadı. Zor bela gönderdik ama önce hemen iade olacak diyorlardı. Şimdi onu da kıvırmaya başladılar. Anlamadım koca firma bana kinli midir nedir :)
  • Öne çıkardım umarım sorununuz bir an önce çözülür.

  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt

    Kardeş konuyu açmakla iyi yapmışsın bende orda indirimde olan james donkey 240 gb add alacaktım bu yaşanan süreci duyduktan sonra vazgeçtim böyle ticaret ahlakı olmayan bir firmadan Allah 'ın Selamı bile alınmaz ömrüm boyu bir şey almadım bundan sonra kesinlikle almam alacak olanlarada konuyu bizzat okuyun derim zaten konuyu okuyan biri o firmadan daha ürün almaz ver mahkemeye gitsin seve seve alacak seve seve verecek zaman kaybetmeden hemen gerekli yerlere başvur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçek bir dh üyesi bu kadar uzun yazıyı asla okumaz :)
  • Garanti süresi içerisinde üründe arıza varsa bu arızanın onarımı söz konusu değilse firma ya para iadesi yada muadil bir ürünle değiştirmek zorunda. Aynı şekilde tamir süresi 20 iş gününü geçerse de aynı haklara sahipsiniz. 20 iş günü aşılır aşılmaz direkt olarak firmayla iletişime geçip cevabı alır almaz hızlı bir şekilde tüketici hakem heyetine başvurmanız sizin için daha iyi olurdu. Ben çoğu zaman muhattap bile olmadan avukatıma gereken bilgileri veriyorum o hallediyor. Zaten firmanın bu kafa karışıklığı yönetim ve personel arasındaki iletişim eksikliğinide gözler önüne seriyor.


    Tabi birde firmadan duymak lazım olaylar nasıl gerçekleşti ? Acaba tam olarak sizin dediğiniz gibi mi gerçekleşti ? Bu konulara tek bir ağızdan bakıp linç etmemek gerek.


    Firma yetkilisinin hesabı yok mu ?


    Ayrıca değişim konusunda böyle bir sorun varsa bu sesin derecesi nasıl ? Ekran kartınızı kullanmaya engel mi ? Tamiri mümkün mü ?





  • MB-CLS kullanıcısına yanıt

    Sabah kanıt ekleyeceğim hocam. Burada firma kesinlikle bana ilgili davranmadı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Valla hayırlısı. İnşallah çözülür kısa zamanda sizin sorununuz da


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AlphaKnight kullanıcısına yanıt

    Hocam olay gerçekten çok uzun bir sürece sahip, ben olabildiğince kısaltmaya çalıştım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus msi vb hepsini artık kayıt ettirmek lazım ki sende senden sonraki de rahat etsin kayıt edilen ürün gözüküyor eğer sen kayıt edemezsen hemen 2. el olduğu anlaşılacak böylece dolandırıcılık yapamayacak satıcılar


    ha yurtdışında adam onları test edip az daha ucuza satıyor ama trde en çok parayı kazanacaklar o nedenle dolandırmak için ellerinden gelenleri yapıyorlar


    THH tek çare çok uzun sürsede şirketler artık bokunu çıkartmış


    köl tigin de yazmış aynı şekilde sadece kendi paran için değil hakkın için ve gelecekte kolay hakknı yiyememeleri için yapıyorsun bunu eğer herkes hakkını arasa firmalar bunu yapamaz ama 100 kişide 5 kişi ararsa firma hak yiyip kara geçer


    THH nin bile bedeli yok şirket zaten başta yapması gereken şeyi yapıyor seni mağdur etmesine rağmen burda ürün bedeli kadar cezası olsa bekletilen gün kadar atıyorum 20 lira bile cezası olsa yapamazlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 17 Ocak 2021; 5:42:47 >




  • Üşenmedim okudum, yarıyı geçtim dedim firmada birşey yok , standart prosedür uygulamışlar, CW demişssin sıcaklık demişsin kartı da değiştirmişler , sonra anakart cpu değiştirmişler, kaç ay sonra demişsin gene sorunum var olabilir sana yeni kart verelim demişler dedim bu çocuk neden bukadar yazmış işte ne güzel , filan derken sonra sana 100TL verelim kartı değiştiremiyecez demelerinde koptum , hayatımda görmediğim duymadığım birşey ,  Mağdur olmana üzüldüm incehesapla bu saatten sonra çözeceğin birşey yok zaten THH'ye verebilirsin, ama senin yönüne olumlu karar çıkması çok muhtemel görünmüyor, elinde servis kaydı bile yok. Olanlar da sistemde çoğu parçanın garanti kapsamında değiştiğini gösteriyor. Bence müşteri hizmetlerinde kimle görüştüysen senden hiç hoşlanmamış :) Haklı mı haksız mı bir de onu dinlemek lazım. :)





  • Muten Baba kullanıcısına yanıt

    Yahu hocam yazıklar olsun, şaka şaka   Beni tanıyorsanız kanıt olmadan yola çıkmam. Bu olay süreci mail üzerinden gerçekleşti. Elimde bolca kanıt var. Tüketici Hakem Heyetinde de ben haklı çıkacağım, bundan şüphem yok. Buyrun efenim. Konuyu güncelliyorum.


    Servis formuna gerek yok. Elimde ürünü bu sene içerisinde 3 kez servise gönderdiğime dair kargo belgeleri ve 1 tane servis raporum var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 17 Ocak 2021; 9:44:40 >
  • 1 ay önce pc topladım, toplamadan önce incehesap'tan hazır sistem alayım diye düşünmüştüm ama vazgeçmiştim. İyi ki almamışım.


    Geçmiş olsun, umarım sorunun çözülür. Konu up.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • first9 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Konuyla ilgili mailleri de ekledim.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.