Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

İncehesap.com Led Tv Rezaleti--- Biz Gönderdik Mi Gönderdik Ne Yaparsanız Yapın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
111
Cevap
2
Favori
6.434
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> İncehesap.com Led Tv Rezaleti--- Biz Gönderdik Mi Gönderdik Ne Yaparsanız Yapın
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      145 Mesaj
      24 Ekim 2018 12:59:36
      Firmanın kayıtlı olduğu İl Ticaret Müdürlüğüne'de şikayet etmek lazım.
      |
      |
      _____________________________

      receteyi ekmekle aliyoduk. genelev sirasina giriyorduk bazen 1 ay suruyordu sukredin sukr
    • Teğmen
      194 Mesaj
      24 Ekim 2018 13:10:26
      Tüketici hakem heyetine başvur sorunun çözülür hocamhttps://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      736 Mesaj
      24 Ekim 2018 13:14:22
      6 sene oldu galiba tv de bir sorun oldu 10 gun servis gelmedi

      servis telefon acıyor su gun su saat te geliyoruz diyor gelmıyor heber de vermıyor

      aksamına ben arıyorum kusura bakmayın dıyorlar yarın su saatte servıs yonlendirdim diyorlar

      yine işi bırakıp evde beklıyoruz tabı yıne gelen giden yok kımse aramıyor

      aksamına ben arıyorum yıne kusura bakmayın yarın su saatte servis yonlendirdim diyorlar

      bu boyle kısır dongu uzayıp gidiyor..

      ciddiyetsiz rezalet yalancı bir firmadır ..

      zere birsey almam tanıdık akraba es dost kımseye aldırmam basımdan gecenı anlatmam

      yetiyor zaten

      tüketici hakem heyetine basvurmanı oneririm...

      tekrar gecmiş olsun...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qedo -- 24 Ekim 2018; 13:15:55 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      534 Mesaj
      24 Ekim 2018 13:28:40

      Sadece internet üzerinden olan alışverişlerde geçerli olduğunu biliyordum ama diğer dediklerinizden haberim yoktu. Teşekkürler bilgilendirme için.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      tuketiciserdar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2171 Mesaj
      24 Ekim 2018 15:29:49 Konu Sahibi

      Sizce ücret iadesi alabilir miyim? Bilgi almanız mümkün müdür?



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      tuketiciserdar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Binbaşı
      1546 Mesaj
      24 Ekim 2018 15:56:58
      Böyle durumlarda hiç karşı tarafla iletişime geçmeden 14 günlük hakkınızı kullanıp beğenmedim diyerek aynen geri iade edeceksinizbunun için kutu açılımına dikkat etmek gerek.kutudan çıktığı gibi geri paket



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      342 Mesaj
      24 Ekim 2018 16:52:50
      Kutusunun ve köpüğün kalınlığı bana yeterli gelmedi. 2 ay önce aldığım 55inç sony tv nin kutu kalınlığı seninkinin yaklaşık 2 katı. Ayrıca inanılmaz ama Aras kargo 24 saat içinde İstanbuldan Manisaya evime sapasağlam getirdi. Servis 1 hafta sonra kurmaya geldi anca o zamana kadar acaba bozuk, kırık çıkar mı diye aklımdan çıkmadı. İnsanın parasıyla rezil olması kötü birşey Allah yardımcın olsun.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      12200 Mesaj
      24 Ekim 2018 17:09:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: aydınayhan

      bırsey yapamazsın su içip çatlaga bakarak tv ızlıcen kargoyla tv mı getırtılır
      Ben aldım kardeşim. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Aldığım tvnin markası Axendi. İncehesaptan almadım, teknosanın gittgidiyor mağazasından aldım, sipariş vermeden kargo şirketine baktım, UPS kargo olduğunu görünce siparişi geçtim. Aynı tv Başka bir satıcı da daha ucuz olmasına rağmen 100 lira fazla verip teknosayı tercih ettim, başım ağrımadı.

      Sipariş verirken bu tip şeylere mutlaka bakılmalı. Forum, Kullanılmış telefon, kırık tv, kargoda kaybolan (çalınan) laptop konularından geçilmiyor ne yazk ki...

      Anlamadığım şey, Vestel ürününe neden sahip çıkmıyor ?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightsoldier -- 24 Ekim 2018; 17:10:9 >
      |
      |
      _____________________________





    • Çavuş
      48 Mesaj
      24 Ekim 2018 18:16:07
      Tüketici hakem heyetine git. Geçmiş olsun



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      793 Mesaj
      24 Ekim 2018 18:27:50
      Suçu kargoya yıkıp kolaya kaçıyorlar



      Servisi sadece kurulum için beklemiyoruz , boşuna mı kutuyu servise açtırıyoruz



      Raporun kopyası ile satıcıya iade edin eğer kabul etmezlerse yasal hakkınızı kullanın.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      918 Mesaj
      24 Ekim 2018 19:54:11
      Konuyu yüksekte tutup arkadaşa yardımcı olalım dostlar samimiyetine inanarak hepimizin yaşayabileceği bir durum bu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      324 Mesaj
      24 Ekim 2018 20:00:24
      Takip ediyoruz, herkes görsün kötü satıcıları.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2171 Mesaj
      24 Ekim 2018 20:16:20 Konu Sahibi
      Ekşi sözlükte konu açabilecek üyeliği olan arkadaş var mı?



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Binbaşı
      1250 Mesaj
      24 Ekim 2018 20:31:30
      Kargo alırken kutuya dikkat etmek gerekiyor. En ufak bir hasardan almadan tutanak tutturmak gerekiyor. Zamanında ereyondan 3 defa buzdolabı geldi. Sonuncusunda direk servise gitti servis getirdi. Teslim almadığım 2 buzdolabı 500 TL indirim ile kargo firması tanıdığına satmıştı. 1 ay uğraşmıştım.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Türknet referans olunur.
    • Yarbay
      2165 Mesaj
      24 Ekim 2018 20:43:25
      Uğraşmayın arkadaşlar diger arkadaşlarada söyledigim gibi



      Bu gibi durumlarda eger firma yokusa yoruyorsa direk ugrasmayın kutuyu kenara koyun tüketici hakem heyetine verin servis raporunu ekran cıktılarını ekleyin. Problemi telefonla falan halletmeye calısırsanız işiniz ya hallolmaz yada daha fazla ugrasırsınız



      En temizi thh



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      AMD 8350 H100 Sıvı Soğutma / Asus M5A97LE R2.0 /MSI GTX970 Gaming 100me / samsung 1 tb 7200 rpm HDD Steam / Toshiba 120gb SSD / kingstone 1600 mhz 2x4gb ram / Corsair R270 Kasa / Samsung Galaxy Note 8 / Logitech G930 Gaming Headset / Logitech Z533 Ses Sistemi / Steelseries Rival Gaming mouse / 47LA620S 3D Led Tv / 17" LG Flatron W1941S
      Kediciklerim icin instagram : Buraya Tiklayin
    • Emekli Yönetici
      1398 Mesaj
      24 Ekim 2018 21:47:04
      Bu tarz ürünleri hep gidip mağazadan ( 3 5 fazla olsun sağlam olsun mantığıyla ) alıyorum.En son geçen yıl 65XE9005 aldım Teknosa'dan.Özelliklede sordum ürünü kargoyamı veriyorsunuz yoksa kendi nakliyeniz mi var diye.Ürün mağazada olmadığından merkezden çekeceğimiz için kargoyla direk adresinize yollatabiliriz dediler.Kargoyla ilgili sorun olup iade sürecinde sıkıntılar yaşanabildiğini az çok bildiğimden mağazaya ürünün çekilmesini akabinde ürün geldiğinde tarafıma bilgi verilmesini kontrol sağladıktan sonra kendi nakliye elemanlarıyla gönderilmesini talep ettim.Sağ olsunlar aynen bu prosedürde işlemleri gerçekleştirdiler.Bu durum farklı tabiki ama bana kalırsa bu şekilde yapmakta fayda var.En azından kutuda bir hasar tespiti yaparsanız mağaza içerisinde size teslim etmedikleri için anında iade yapabiliyorsunuz.Kendi nakliye elemanlarıyla geldiği içinde tutanak falan tutmadan teslim almama şansınız olacaktır diye düşünüyorum evde bile fark etseniz.

      Can sıkıcı bir durum umarım çözüme kavuşur.
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      2171 Mesaj
      24 Ekim 2018 21:54:42 Konu Sahibi

      Televizyonun ön ve arka tarafında köpük yoktu ki. Bugün bir kargocu ile görüştüm streç film ile kaplayıp balon naylonla sarılı gelmedi mi televizyon dedi. Hayır dedim şaştı kaldı



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      WonderCx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yüzbaşı
      864 Mesaj
      24 Ekim 2018 22:09:06
      İncehesap bu forumun sponsoru muydu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2171 Mesaj
      24 Ekim 2018 22:17:13 Konu Sahibi

      Konuya cevap verebilir misiniz?



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: incehesap.com
    • Yüzbaşı
      481 Mesaj
      24 Ekim 2018 22:53:15
      Klasik olay başınıza gelmiş



      Ürünü satan kargoyu kargocu ürün satani suçluyor



      Olan mazlum tüketiciye oluyor. tüketici hakları çözer bu işi servise tutanak tutturmaniz iyi olmuş. Geçmiş olsun



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      ...
    Hızlı Cevap




Reklamlar
Yeni Abonelik d-smart
millenicom;internet;servis
nice türkiye
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.