Şimdi Ara

İncehesap arızalı hazır sistemi iade kabul etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.12.04.2025 tarihinde incehesaptan rtx 9070xt ekran kartlı bir hazır sistem sipariş ettim.Bilgisayar 16.04.2025 tarihinde elime ulaştı.Bilgasayarı kullanmaya başladığımda öncelikle sistem fanlarının bilgisayar boştayken bile rahatsız edici derecede gürültülü çalıştığını farkettim yük altında ise bu gürültü ise daha da artıyordu.Sıvı soğutma pompası sürekli gürültülü çalışıyor,kasanın egzoz fanı ve güç kaynağı coil whine benzeri ses yapıyordu.Sistemin testlerini yaptığımda herhangi bir sorunla karşılaşmadım ancak birkaç oyunda denediğimde beklediğim performansı bulamadım.Eski rtx3050 ekran kartlı sistemim bile daha iyi performans gösteriyor ve daha sessiz çalışıyordu.Ayarları biraz karıştırarak performansı ve gürültülüyü azaltmaya çalışıyorken Amd radeon uygulamasından otomatik hız aşırtma denediğimde ise bilgisayar sürekli yeniden başlayarak masaüstüne kadar gelip kapandı ancak biostan varsayılan ayarlara dönerek sistemi tekrar çalıştırabildim.Daha sonra Forza Horizon 5 oyununu yükledim,oyun esnasında fps droplar yaşıyordum ve 2 gün arayla oyunun ortasında takılarak ekran kapandı ve sistem kendini yeniden başlattı.Daha satın alalı 1 hafta bile olmayan 58.5k verdiğim sistemin böyle performans ve arızalar vermesi beni rahatsız etti ve incehesapla iletişime geçerek sistemi iade etmek istediğimi belirttim ancak hazır sistemlerde iade kabul etmediklerini sistemi onlara göndermemi ve incelenerek duruma göre parça değişimi yapılacağını söylediler,bende iade talebiyle birlikte sistemi 25.04.2025 tarihinde kargoya verdim.Şimdi aynı sorunu ben daha eski amd rx480 ekran kartımda da yaşamıştım defalarca garantiye göndermeme rağmen test edildi herhangi bir sorun görülmedi diyerek geri göndermişlerdi çünkü test esnasında sorun olmuyor oyunlarda belli bir süre sonra oluyor muhtemelen incehesapta aynısını yapacak ve ben aynı sorunları yaşamaya devam edicem.İncehesapla defalarca kendi sitelerinden,mail ve telefonla görüşmeme,değişim veya onarım kabul etmediğimi sadece iade talep ettiğimi söylememe rağmen ısrarla iade kabul etmiceklerini söylediler.İlk olarak internetden aldığım herhangi bir üründe benim 14 günlük cayma hakkım yok mu?Hadi buna diyorlar ki kişiye özel hazırlanıyor falan filan ortada kişiye özel hazırlanan bişey yokta.Yani ben bu parçaları ayrı ayrı satın alıp kendim montaj yapsam farklı bişey mi olacaktı? yada bu bilgisayarda bana özel üretilen bana özel bir parça mı var?Ellerinde zaten var olan parçaları montajlayıp gönderiyorlar işte.Hadi bunu geçtim bana gönderilen ürün ayıplı ürün değil mi ayıplı olduğu için benim her türlü iade hakkım yok mu?


    Şuan bilgisayarım incehesapta ve serviste ön incelemede gözüküyor ama halen iade olmayacağını dile getirince bende 14 günlük iade sürem dolmasın diye dün itibariyle Tüketici hakem heyetine başvurdum.

    Süreç istediği kadar uzun sürsün THHden sonuç çıkmazsa bile gerekirse mahkemeye başvurup paramın iadesini faiziyle birlikte alana kadar uğraşıcam.Süreçle ilgili gelişmeler oldukça haberdar etmeye çalışırım.


    Sizden ricam bu konuda bilgili veya daha önce böyle süreç yaşamış arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?Bu konuda başka ne yapabilirim?Süreç nasıl ilerler,ne gibi bir sonuç alabilirim?








  • Böyle siteler de hep sorun oluşuyor ve ağa paşa bunlar. Benim tavsiyem sonuna kadar git paranı al bir daha böyle sitelere bulaşma yalan dolan hepsi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seades1905 S kullanıcısına yanıt

    Öyle yapıcam zaten kafalarına göre yazdıkları satış sözleşmesinin kanundan üstte olduğunu sanıyorlar.

  • Güncelleme

    İncehesap baya zorluk çıkarmasına ve uğraştırmasına rağmen bugün itibariyle iademi gerçekleştirdi. Pazartesi gidip Tüketici hakem heyetindeki başvurumu iptal edicem.Keşke müşteri memnuniyetine biraz daha önem verip müşterilerin yasal hakkını kullanması için bu kadar uğraştırmasalardı.

  • geçmiş olsun

  • karagece25 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.