Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

imza deneme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
51
Cevap
0
Favori
428
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Kıdemli Yarbay
    2793 Mesaj
    silmişizdir valla

    bu arada selam.gif çok tatlı müsadenle yürüttüm.
    |
    |
    _____________________________
    Dağlıca aslanlarına benden hatıra olsun yazdığım şiir, siz rahat uyuyun biz rahat uyuyoruz, uyuyoruz, uyuyoruz , uyuyoruz....
    Türkiyede üç büyük uyuşturucu vardır 1- MAGAZİN 2- DİZİLER 3 - FUTBOL. UYANIN, UYANDIRIN.

    ATATÜRK'ÜN TÜRK TANIMINI GÖRMEK İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ. Tarih 18.05.2007 ziyaretçi sayısı 12672 / 19.09.2007 sayı 19180 :))
    "SİZE SAVAŞMAYI DEĞİL ÖLMEYİ EMREDİYORUM". Allah o emri verenden de gözünü kırpmadan ölüme gidenden de razı olsun.
    Ne Avrupa'dan ne de Arabistan'dan: Atalarım Asya'dan, dinim Allah'tan geldi.
    Sen sevilmeyi hak etmiyorsun çünkü düşmana sığınmadın, takiye yapmadın, sen bop'çu değil Kuvayi Milliyecisin.
    Bu şarkıya bitiyorum ya, tıklayın.
  • Yüzbaşı
    818 Mesaj
    senden kıymetli mi yürütmekte serbestsin, zaten ben de burdan birinden çalmıştım
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    agulhan resim ebatları en fazla 100x100 olucak
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1908 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: öcüüü

    quote:

    Orjinalden alıntı: selenvirus

    @öcüü ben senin imzanın kuraldışı olduğuna rastlamadım zaten


    olur mu ya... benim ilk imzamı Kuraldışı diye silmiştiniz (tabi silen kişi sen olmayabilirsin, belki o yüzden haberin yoktur)
    onun haricinde, Kurallara uymaya çalışıyoruz sayın modum





    beni sürekli Git Uyu diye yatırmaya çalışan Hovercraft ve Metborn'a








    öcüüü sana seni niye yatırmaya çalısayım gel zabahaa kadar dens dens dens
    |
    |
    _____________________________


    The only escape is death.



    Sakarya Üniversitesi
    Internet and Network Technologies





  • Yüzbaşı
    818 Mesaj
    @Hover, bunu mu demek istemiştin cnm?

    @7evren, yav şu benim Matriksi 100*100 yaparmısın? 100*66 oluyo bu İmageshack'lee
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Hover yat læ sen Geç oldu saat 5'e geliyo ona göre anladın sen anladın


    öcüü hadi sende


    edit: öcüücüm burdan yak


    http://store.donanimhaber.com/c9/0d/dc/c90ddc53ba525a77f5cd5dd7cd7ad286.jpg




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metborn -- 19 Mart 2006; 3:55:24 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    818 Mesaj
    yatmıcam işte metborn



    hem ne o öyle, imalı imalı konuşmalar, Anladın sen'ler falan anneniz öğretmedi mi, kalabalık içinde kulaktan kulağa konuşulmaz


    edit: imza için saol utandım.gif ama bulanık olmuş bu bee, sen imzamdakinden mi yaptın bunu? resmin orjinalinden yapmak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi öcüüü -- 19 Mart 2006; 3:56:56 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Canım herşeyide anlamayıver sende

    Utan Yaz pmden orjinalin linkini yada koy buraya ordan yapiim
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1908 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: metborn

    Hover yat læ sen Geç oldu saat 5'e geliyo ona göre anladın sen anladın


    öcüü hadi sende


    edit: öcüücüm burdan yak


    http://store.donanimhaber.com/c9/0d/dc/c90ddc53ba525a77f5cd5dd7cd7ad286.jpg


    evet öcüücüm olum metborn daha var læ sen git yat saat 5 e dogru felan anladın sen anladın okey bırakıp kaçtım bea
    |
    |
    _____________________________


    The only escape is death.



    Sakarya Üniversitesi
    Internet and Network Technologies





  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: öcüüü
    @7evren, yav şu benim Matriksi 100*100 yaparmısın? 100*66 oluyo bu İmageshack'lee

    100x66 oluyorsa görüntü kalitesi ancak bozularak 100x100 yapılabilir o şekil kullanmalısın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    818 Mesaj
    ok saolasın. metborn halledicikmiş
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    214 Mesaj
    allahtan girmeyin yazııyo haa
    |
    |
    _____________________________
    I Wanna Get Psyhco
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Masal
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.