Şimdi Ara

İmei numarası sıfırlandı yardım ! (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
3
Favori
46.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • verdiğimden beri boştur
  • antibiotic1907 siz telefonun sorunu nu ne şekilde yazdınız

    birde verdiğinizde hangi rom yüklüydü ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35MMUTLU35

    Benimki hala
    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemlerine başlayabilmemiz için tarafınızdan tamir bedeli onayı beklenmektedir. 444 1 585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak onay verebilirsiniz.Onay süreci 3 günü geçen ürünlerde iade süreci başlatılmaktadır.
    yazıyor :(

    peki siz kvk ile nasıl bir diyalog yaşadınız... itiraz ettiniz mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asil__genc

    verdiğimden beri boştur

    boş olması için telefonun ganrati kapsamında olması lazım... sizde de garanti dışı bir durum olduğu halde boş göstermişlerse ortada bir çelişki var...
  • 4 kere gitti geldi
    anlatsam sana bitmez şimdi diyaloğu:))
  • doğrudur telefon gittiği zaman zaten yeşil ekran olatrak gitmişti servize servis güncelleyim yollamış tekrardan yolladım yine bişeyi yok diye yollamışlar 4 kerededen sonra dedim yeter yaw bişi yok diyorsunuz sonra geri yoluyorsunuz ayıp ya tel hatı görmüyo ilk yolladığım zaaman onu dedim 4 kere gitti geldi en sonunda servis dışı işlem yapmışsınız dedi dedim yok 4 kere size geldi gitrti yapmışsanız siz yapmışsınız ondan sonra son baktığımda sana yazdığım yazı yazıyordu ama benimkini değişebilirler değişmeye bilirlerde belli değil servistekiylen artık ardakaş olmuşum habire arıyorum konuşuyorum p.tesi haber gelir büyük ihtimal olmamışsada alaçaz başka yolu yok gerekirse tüketiçi haklarına götürecem ordan çıkan haberi bekleyecem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: 35MMUTLU35

    Benimki hala
    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemlerine başlayabilmemiz için tarafınızdan tamir bedeli onayı beklenmektedir. 444 1 585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak onay verebilirsiniz.Onay süreci 3 günü geçen ürünlerde iade süreci başlatılmaktadır.
    yazıyor :(

    peki siz kvk ile nasıl bir diyalog yaşadınız... itiraz ettiniz mi ?

    Tabiki itiraz ettim. Mail ile indirdiğim sayfanın linkini istediler. Şu anki beta daha yeni olduğu için problemli betayı ftp'ye yükledim. Adresi yolladım. Yine de garantiden yapmayacaksanız yazılı olarak gerekçesi ile bildirin dedim. Tüketici Hakem heyetine gideceğimi söyledim. Tık yok. Bakalım...




  • karşı tarafa ses gitmeme problemi olduğundan bahsettim ve son 3-4 gündür şebeke çekmiyor dedim (imei sıfırlandığını söylemedim) daha sonra webden takip etmeye başladım ve 350 tl lik faturayı görünce cinlerim tepemde dans etmeye başladı... onay vermedim 3 gün içinde onay vermessem cihazın iade işlemlerine başlatacağını söylemişler ben de 5. gün telefonu almaya gideyim bari dedim, aslında 6. gün gidecektim ama p...şt lar sürekli faturayı kabartıyordu... ilk gün 347 lira daha sonra 350 son olarak 353 tl fatura olduğunu gördüm bir an önce almaya gidip içimi boşaltayım dedim... servise gittiğimde telefonun hala ist. da olduğunu söylediler (3 günü geçmesine rağmen iade işlemine başlamamışlar, kerizizya belki yaptırırız da para koparırlar) serviste verdim coşkuyu... daha sonra bana döneceklerini söyledi kvk servisi 2-3 kez döndüler de , son olarak telefonun karşı tarafa giden ses sorununu düzeltmek ümidi ile huawei resmi sitesinden yazılımı yüklediğimi söyledim ... daha sonra tekrar bana tel. ile dönerek huaweinin tr de böyle bir sitesinin olmadığını söyledi ben de resmi sitelerinin olduğunu isterlerse mail olarak adresi yollayabileceğimi söyledim ve yolladım... bugün kvk servisi arayarak üretici firma ile irtibata geçeceklerini bu işlemin uzun sürebileceğini sonuç hakkında bilgi vermek için tekrar döneceklerini bildirdiler ben de bir umutla tşk. ederek son sözümü söyledim...




  • Antibiotic1907
    Ben de aynen "telefonun karşı tarafa giden ses sorununu düzeltmek ümidi ile huawei resmi sitesinden yazılımı yüklediğimi" söyledim, aynı muhabbeti bana da yaptılar. Ben bunun benden kaynaklanmadığını, bu güncellemeyi yükleyen herkesin problemi olduğunu söyledim, böyle bir problemi ilk kez duyduklarını böyle bir problemden haberleri olmadığını söyledir.
    Artık bu kadar başvurudan sonra haberleri vardır umarım.

    Ayrıca HTC Desire Z grubundan ve çevremdeki arkadaşlardan da rica ettim KVKteknik servise "Huawei de güncelleme yapan arkadaşların telefonlarını garanti dışı tutuyormuşsunuz. Biz de güncelleme yaptık, telefonlarımız garanti dışı mı ? içerkli mailler atıldı.

    Bir de Huawei kullanıcıları KVKya mail atsalar, biz Huawei sitesinden güncelleme yaptık/yapacağız ne olacak bizim garanti deseler? Belki KVK bu tip güncellemelerin garantiyi bozmaması gerektiğini anlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    karşı tarafa ses gitmeme problemi olduğundan bahsettim ve son 3-4 gündür şebeke çekmiyor dedim (imei sıfırlandığını söylemedim) daha sonra webden takip etmeye başladım ve 350 tl lik faturayı görünce cinlerim tepemde dans etmeye başladı... onay vermedim 3 gün içinde onay vermessem cihazın iade işlemlerine başlatacağını söylemişler ben de 5. gün telefonu almaya gideyim bari dedim, aslında 6. gün gidecektim ama p...şt lar sürekli faturayı kabartıyordu... ilk gün 347 lira daha sonra 350 son olarak 353 tl fatura olduğunu gördüm bir an önce almaya gidip içimi boşaltayım dedim... servise gittiğimde telefonun hala ist. da olduğunu söylediler (3 günü geçmesine rağmen iade işlemine başlamamışlar, kerizizya belki yaptırırız da para koparırlar) serviste verdim coşkuyu... daha sonra bana döneceklerini söyledi kvk servisi 2-3 kez döndüler de , son olarak telefonun karşı tarafa giden ses sorununu düzeltmek ümidi ile huawei resmi sitesinden yazılımı yüklediğimi söyledim ... daha sonra tekrar bana tel. ile dönerek huaweinin tr de böyle bir sitesinin olmadığını söyledi ben de resmi sitelerinin olduğunu isterlerse mail olarak adresi yollayabileceğimi söyledim ve yolladım... bugün kvk servisi arayarak üretici firma ile irtibata geçeceklerini bu işlemin uzun sürebileceğini sonuç hakkında bilgi vermek için tekrar döneceklerini bildirdiler ben de bir umutla tşk. ederek son sözümü söyledim...

    benim tel de beta sürümünü yükledikden 5-6 gün sonra hafıza kartı kitlendi.

    bende formatladım tel tanımadı,teli aç kapa yaptım mavi ekran geldi. sorunu düzelttim eski romu yükledim lakin açıldığında imei sıfırdı.

    sıfır olduğu halde ara ara hat geliyordu. ne yaptıysam düzelmedi.tekrar beta romu kurdum

    bende bugun göndermeyi düşünüyordum (teleservis onaylamış gönderim kodu vermişler) cihazın ilk verdiği hatayı tekrarlatarak mavi ekran oldu

    şu an mavi ekranda. ne yapayım betayı yüklüyüpmü veriyim yoksa mavi ekran olarak mı kalsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolkan60 -- 16 Aralık 2011; 19:10:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolkan60

    quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    karşı tarafa ses gitmeme problemi olduğundan bahsettim ve son 3-4 gündür şebeke çekmiyor dedim (imei sıfırlandığını söylemedim) daha sonra webden takip etmeye başladım ve 350 tl lik faturayı görünce cinlerim tepemde dans etmeye başladı... onay vermedim 3 gün içinde onay vermessem cihazın iade işlemlerine başlatacağını söylemişler ben de 5. gün telefonu almaya gideyim bari dedim, aslında 6. gün gidecektim ama p...şt lar sürekli faturayı kabartıyordu... ilk gün 347 lira daha sonra 350 son olarak 353 tl fatura olduğunu gördüm bir an önce almaya gidip içimi boşaltayım dedim... servise gittiğimde telefonun hala ist. da olduğunu söylediler (3 günü geçmesine rağmen iade işlemine başlamamışlar, kerizizya belki yaptırırız da para koparırlar) serviste verdim coşkuyu... daha sonra bana döneceklerini söyledi kvk servisi 2-3 kez döndüler de , son olarak telefonun karşı tarafa giden ses sorununu düzeltmek ümidi ile huawei resmi sitesinden yazılımı yüklediğimi söyledim ... daha sonra tekrar bana tel. ile dönerek huaweinin tr de böyle bir sitesinin olmadığını söyledi ben de resmi sitelerinin olduğunu isterlerse mail olarak adresi yollayabileceğimi söyledim ve yolladım... bugün kvk servisi arayarak üretici firma ile irtibata geçeceklerini bu işlemin uzun sürebileceğini sonuç hakkında bilgi vermek için tekrar döneceklerini bildirdiler ben de bir umutla tşk. ederek son sözümü söyledim...

    benim tel de beta sürümünü yükledikden 5-6 gün sonra hafıza kartı kitlendi.

    bende formatladım tel tanımadı,teli aç kapa yaptım mavi ekran geldi. sorunu düzelttim eski romu yükledim lakin açıldığında imei sıfırdı.

    sıfır olduğu halde ara ara hat geliyordu. ne yaptıysam düzelmedi.tekrar beta romu kurdum

    bende bugun göndermeyi düşünüyordum (teleservis onaylamış gönderim kodu vermişler) cihazın ilk verdiği hatayı tekrarlatarak mavi ekran oldu

    şu an mavi ekranda. ne yapayım betayı yüklüyüpmü veriyim yoksa mavi ekran olarak mı kalsın

    cihaz root luysa root u geri alın derim ama mavi ekran mı yoksa orjinal rom yüklü mü göndermek daha iyi olur bilemiyorum... aslında telefon hiç açılmasa daha iyi olurdu en azından değiştirmek zorunda kalırlardı, siz yinede orjinal romu yükleyin bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolkan60

    quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    karşı tarafa ses gitmeme problemi olduğundan bahsettim ve son 3-4 gündür şebeke çekmiyor dedim (imei sıfırlandığını söylemedim) daha sonra webden takip etmeye başladım ve 350 tl lik faturayı görünce cinlerim tepemde dans etmeye başladı... onay vermedim 3 gün içinde onay vermessem cihazın iade işlemlerine başlatacağını söylemişler ben de 5. gün telefonu almaya gideyim bari dedim, aslında 6. gün gidecektim ama p...şt lar sürekli faturayı kabartıyordu... ilk gün 347 lira daha sonra 350 son olarak 353 tl fatura olduğunu gördüm bir an önce almaya gidip içimi boşaltayım dedim... servise gittiğimde telefonun hala ist. da olduğunu söylediler (3 günü geçmesine rağmen iade işlemine başlamamışlar, kerizizya belki yaptırırız da para koparırlar) serviste verdim coşkuyu... daha sonra bana döneceklerini söyledi kvk servisi 2-3 kez döndüler de , son olarak telefonun karşı tarafa giden ses sorununu düzeltmek ümidi ile huawei resmi sitesinden yazılımı yüklediğimi söyledim ... daha sonra tekrar bana tel. ile dönerek huaweinin tr de böyle bir sitesinin olmadığını söyledi ben de resmi sitelerinin olduğunu isterlerse mail olarak adresi yollayabileceğimi söyledim ve yolladım... bugün kvk servisi arayarak üretici firma ile irtibata geçeceklerini bu işlemin uzun sürebileceğini sonuç hakkında bilgi vermek için tekrar döneceklerini bildirdiler ben de bir umutla tşk. ederek son sözümü söyledim...

    benim tel de beta sürümünü yükledikden 5-6 gün sonra hafıza kartı kitlendi.

    bende formatladım tel tanımadı,teli aç kapa yaptım mavi ekran geldi. sorunu düzelttim eski romu yükledim lakin açıldığında imei sıfırdı.

    sıfır olduğu halde ara ara hat geliyordu. ne yaptıysam düzelmedi.tekrar beta romu kurdum

    bende bugun göndermeyi düşünüyordum (teleservis onaylamış gönderim kodu vermişler) cihazın ilk verdiği hatayı tekrarlatarak mavi ekran oldu

    şu an mavi ekranda. ne yapayım betayı yüklüyüpmü veriyim yoksa mavi ekran olarak mı kalsın

    cihaz root luysa root u geri alın derim ama mavi ekran mı yoksa orjinal rom yüklü mü göndermek daha iyi olur bilemiyorum... aslında telefon hiç açılmasa daha iyi olurdu en azından değiştirmek zorunda kalırlardı, siz yinede orjinal romu yükleyin bence...

    yok cihazda rootlu değildi. kendiliğinden mavi bir ekran çıktı işin garibi 2,2 romu yüklediğimde demo oyunlar falan yüklenmiyor.

    açılış logosundan sonra android yazısı çıkıyor sanırım hafıza kartından ek yüklemeyi yapmadığım için oluyor şimdi fark ettim

    benim demek istediğim 2,2 romu mu yüklyüm beta yımı yüklüyüm yoksa mavi ekran olarak mı veriyim

    mavi ekran olunca rom yüklemden açılmıyor bir de istediğim zaman mavi ekrana alabiliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolkan60

    quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolkan60

    quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    karşı tarafa ses gitmeme problemi olduğundan bahsettim ve son 3-4 gündür şebeke çekmiyor dedim (imei sıfırlandığını söylemedim) daha sonra webden takip etmeye başladım ve 350 tl lik faturayı görünce cinlerim tepemde dans etmeye başladı... onay vermedim 3 gün içinde onay vermessem cihazın iade işlemlerine başlatacağını söylemişler ben de 5. gün telefonu almaya gideyim bari dedim, aslında 6. gün gidecektim ama p...şt lar sürekli faturayı kabartıyordu... ilk gün 347 lira daha sonra 350 son olarak 353 tl fatura olduğunu gördüm bir an önce almaya gidip içimi boşaltayım dedim... servise gittiğimde telefonun hala ist. da olduğunu söylediler (3 günü geçmesine rağmen iade işlemine başlamamışlar, kerizizya belki yaptırırız da para koparırlar) serviste verdim coşkuyu... daha sonra bana döneceklerini söyledi kvk servisi 2-3 kez döndüler de , son olarak telefonun karşı tarafa giden ses sorununu düzeltmek ümidi ile huawei resmi sitesinden yazılımı yüklediğimi söyledim ... daha sonra tekrar bana tel. ile dönerek huaweinin tr de böyle bir sitesinin olmadığını söyledi ben de resmi sitelerinin olduğunu isterlerse mail olarak adresi yollayabileceğimi söyledim ve yolladım... bugün kvk servisi arayarak üretici firma ile irtibata geçeceklerini bu işlemin uzun sürebileceğini sonuç hakkında bilgi vermek için tekrar döneceklerini bildirdiler ben de bir umutla tşk. ederek son sözümü söyledim...

    benim tel de beta sürümünü yükledikden 5-6 gün sonra hafıza kartı kitlendi.

    bende formatladım tel tanımadı,teli aç kapa yaptım mavi ekran geldi. sorunu düzelttim eski romu yükledim lakin açıldığında imei sıfırdı.

    sıfır olduğu halde ara ara hat geliyordu. ne yaptıysam düzelmedi.tekrar beta romu kurdum

    bende bugun göndermeyi düşünüyordum (teleservis onaylamış gönderim kodu vermişler) cihazın ilk verdiği hatayı tekrarlatarak mavi ekran oldu

    şu an mavi ekranda. ne yapayım betayı yüklüyüpmü veriyim yoksa mavi ekran olarak mı kalsın

    cihaz root luysa root u geri alın derim ama mavi ekran mı yoksa orjinal rom yüklü mü göndermek daha iyi olur bilemiyorum... aslında telefon hiç açılmasa daha iyi olurdu en azından değiştirmek zorunda kalırlardı, siz yinede orjinal romu yükleyin bence...

    yok cihazda rootlu değildi. kendiliğinden mavi bir ekran çıktı işin garibi 2,2 romu yüklediğimde demo oyunlar falan yüklenmiyor.

    açılış logosundan sonra android yazısı çıkıyor sanırım hafıza kartından ek yüklemeyi yapmadığım için oluyor şimdi fark ettim

    benim demek istediğim 2,2 romu mu yüklyüm beta yımı yüklüyüm yoksa mavi ekran olarak mı veriyim

    mavi ekran olunca rom yüklemden açılmıyor bir de istediğim zaman mavi ekrana alabiliyorum

    mümkünse cihazı aldığınız gibi vermeye çalışın ben öyle yaptım... orj. sürümü yükleyin + bir kaç oyun vs vs yükleyin kullanılmış izlenimi verin...




  •  İmei numarası sıfırlandı yardım !

    Pazartesi verdiğim ürün şimdilik böyle görünüyor bakalım. Sonradan birşey çıkarmazlar umarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

     İmei numarası sıfırlandı yardım !

    Pazartesi verdiğim ürün şimdilik böyle görünüyor bakalım. Sonradan birşey çıkarmazlar umarım

    ne durumda verdiniz? 2.3 yüklümüydü? ve ne dediniz garantiye verirken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: itachi84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar
    Pazartesi verdiğim ürün şimdilik böyle görünüyor bakalım. Sonradan birşey çıkarmazlar umarım

    ne durumda verdiniz? 2.3 yüklümüydü? ve ne dediniz garantiye verirken?

    2.2 orjinal rom yüklüydü. Şebekeye bağlanmıyor ve hafıza kartıyla ilgili birkaç problemim vardı onları yazdım
  • Bence 2.3 yükleyin sonuçta güncellemeden sonra gitti cihaz.adamlar demezmi huawei 2.2ye geri dönemezsıniz diyor siz nasıl döndünüz.
  • Benim anladığıma göre KVK bursa ve ankara bu işi ücretsiz hallediyorlar. İstanbulda Kozyatağı kartal bakırköy farklı fiyatlar çıkartıyor. Nasıl bir düzen nasıl bir işleyiş var ben çözebilmiş değilim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

     İmei numarası sıfırlandı yardım !

    Pazartesi verdiğim ürün şimdilik böyle görünüyor bakalım. Sonradan birşey çıkarmazlar umarım

    ben de ayın 7 sinde verdim ayın 12 sine kadar böyle yazıyordu :) sonra 350 tli lik faturayı çaktılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antibiotic1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hobar

     İmei numarası sıfırlandı yardım !

    Pazartesi verdiğim ürün şimdilik böyle görünüyor bakalım. Sonradan birşey çıkarmazlar umarım

    ben de ayın 7 sinde verdim ayın 12 sine kadar böyle yazıyordu :) sonra 350 tli lik faturayı çaktılar...

    bence olay şöyle gelişiyor , siz telefonu servise veriyorsunuz tabi kayıt açıldığında garanti kapsamında diye açılıyor çünkü siz servise verirken benim hatam o yüzden telefon bozuldu demiyorsunuz :) bir süre telefon öylece yatıyor serviste sonra bunlar zahmet edip telefonu işleme aldıklarında bunlar mevzuyu çakıyor ve kaydı garanti dışı olarak değiştiriyorlar ve fatura çıkarıyorlar .. Servislerin garanti değerlerdirmesi de büyük ihtimal keyfi bir durum. Yani geçirmek isteyen servis fatura çıkarıyor insafa gelen servis garanti kapsamı diyor ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvo' -- 17 Aralık 2011; 13:25:36 >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.