Şimdi Ara

IMEİ Kayıt Ücreti 1500 TL Olmuş Hayırlı Olsun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
703
Cevap
5
Favori
68.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 441
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 59 dakika
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • x2yk (19 mesaj) kenbalx (19 mesaj) Tuğkan-0153 (11 mesaj) programmer_onur (9 mesaj) SPaCeLoRD (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (311 mesaj) Mobil (253 mesaj) Mini (53 mesaj) Uygulama (86 mesaj)
  • @
415 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Ülkenin yarısı matematik bilse bunlar bırak iktidarı barajı geçemezler ama yapacak bişey yok.Avrupa'da en pahalı telefon 1500 birim para (aptallar hariç herkes birim para'dan kastımı anlar) ile alınıyor biz ise bilmem kaç bine aldığımız telefonu o paraya kaydedebiliyoruz.

    %50 hadi yine iyisiniz kulak arkanız zevke geldi
    Kayıt süresini 3 yıla çıkarttılar yetmedi, hat sahibinin sadece TC numarasıyla kullanılabilir yaptılar yetmedi, bir de şimdi 618 TL'den 1500 TL^ye çıkarttılar vergiyi ! Millet olarak bu Adaletsizliklerine sessiz kaldığımız sürece kim bilir daha neler yapacaklar...Adeta ülkeyi yok etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oha bu direkt dışarıdan telefon almak gibi bir şey yapmayın demekle aynı şey.

    Tayyip siyasetten sıkıldı galiba. Son zamanlarda artık oy vermeyin de gideyim havası seziyorum.
  • Direkt yasaklasalar ya yurt dışından telefon getirmeyi. Rahatlasınlar.
  • 2018-170 tl

    2019-1500 tl

    Dünyanın hiçbir yerinde böyle fahiş bir zam göremezsiniz. %1000e yakın zam yedi 1 senede
  • Kayıt süresini 3 yıla çıkarttılar yetmedi, hat sahibinin sadece TC numarasıyla kullanılabilir yaptılar yetmedi, bir de şimdi 618 TL'den 1500 TL^ye çıkarttılar vergiyi ! Millet olarak bu Adaletsizliklerine sessiz kaldığımız sürece kim bilir daha neler yapacaklar...Adeta ülkeyi yok etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufukvtec -- 19 Temmuz 2019; 3:33:18 >
  • Artık beddua da etmiyorum, lanet de okumuyorum çünkü faydası yok..
    Beter olun beter..
    Cehennem sizi bekliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dolar 15 falan olursa kar moduna geçer sanırım.

    lan yoksa??????


    YTD...
  • Bu işin altında yerli çöptelefon üreticileri yoksa ben de bir şey bilmiyorum.
  • Ekonomi diz çöktü deyince AKP'li arkadaşlar huysuzlanıyordu. Fakat ekonomi diz çökmedi yerde resmi çıktı. Bu vergiler onun ispatıdır.
  • Yeter recep ciğerimizi söktün
  • ufukvtec kullanıcısına yanıt
    7 yıl kullanılmayan telefonların IMEI kaydını silme uygulaması da başlayacak. 2012'de kenara koyduğum Sony cebi kullanmak istesem, kullanamayacam. Onu da bu fahiş vergileri daha cok kişi ödesin diye yaptılar.
  • Ülkenin yarısı matematik bilse bunlar bırak iktidarı barajı geçemezler ama yapacak bişey yok.Avrupa'da en pahalı telefon 1500 birim para (aptallar hariç herkes birim para'dan kastımı anlar) ile alınıyor biz ise bilmem kaç bine aldığımız telefonu o paraya kaydedebiliyoruz.

    %50 hadi yine iyisiniz kulak arkanız zevke geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fluox -- 19 Temmuz 2019; 4:1:46 >
  • Okadar yerli mali telefon, televizyon, araba, ucak, bilgisayar, tablet uretiyoruz gidin onlari kullanin ne nankorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zam değil bu arkadaşlar sadece güncelleme
  • Cari açık devasa seviyelerde.bir ülke neden bu kadar yüksek cari açık verir bunun sebebini anlatmama gerek yok akıllı bir insan bunun sebebini bilir zaten. 85 milyon nüfüslu dev bir ülke olarak üretemeden çılgınlar gibi tüketirsen ve bu çılgınlar gibi tükettiğin şeylerin %99 unu da yurt dışından ithal edersen olacağı bu zaten. ben geçen gün başka bir konuya cep telefonları ile ilgili büyük bir zam bekliyorum yazmıştım. aradan 3 gün geçmedi dediğim çıktı. aynı şey arabalar ve petrol fiyatları içinde geçerli. bu 3 kalem türkiyede çılgınlar gibi alınan ve tüketilen şeyler. ve bu ürünlerin %100 ü yurt dışından ithal ediliyor. bu tarz şeyleri üretmeden böyle tüketmeye devam edildiği sürece bu zamlar malesef bitmeyecek.

    mesela bilgisayar bileşenlerine hiç bir ek vergi ve zam yapılmıyor. çünkü o tarz ürünler çtürkiyede çılgınlar gibi tüketilmiyor.alan ve kullanan kesim belli. onların fiyatı da tamamen dolara bağlı. dolar düşerse onlarında fiyatı düşüyor dolar yükseldi onlarında fiyatı arttı. ne ek bir vergi ne ek bir zam uygulanıyor. bunun sebebi çok basit çünkü fazla tüketilmiyor. fazla tüketilmeyip ithal edilen ürünlere ek vergi veya zam yapmanın bi anlamı yok. ama iş telefon araba ve petrol olunca malesef türkiye için durum hiç iç açıcı değil.

    nufusu 10-15-20 milyon arası olan bir ülke olsaydık durum çok farklı olurdu. fakat nufus 85 milyon a dayanınca ve bu 85 milyon insanın sürekli kullandığı şeyler ithal sürekli ithal edilip yurt içinde üretilemiyorsa o ülkede işler zor duruma girmiş demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerzhul80 -- 19 Temmuz 2019; 4:22:21 >




  • Toplumsal muhalefet, demokratik tepki diye bir şey olmamasının sonucu olarak buralara kadar geldi. İlk çıktığında insanlar "30 lira zaten yaa,ne olacak" diye hafife almak yerine, "Dünyanın hiçbir yerinde böyle keyfi bir uygulama yok" diyerek seslerini yükseltseler böyle bir şey olmazdı. İşte her şey böyle alıştıra alıştıra...
  • Lan be tam telefon geldi yurt dışından zam yaptılar ben boyle işin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.