Şimdi Ara

İlk deneyim için tavsiyeler.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
16
Cevap
0
Favori
367
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Bisikletler >> İlk deneyim için tavsiyeler.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    527 Mesaj
    İyi forumlar.18 yasındayım.Bisikletlere ilgim bu sene başlarında başladı ve fırsat buldukca binmeye basladım.Sonrada normal hattaki programlarımı bile bisiklet uzerıne kurmaya basladım.4 senedir 650 TL ye aldıgım Salcano Astro 210V modelini kullanıyorum.Son 3 ayın 2 ayı Haftanın 6 günü 15-18 km bisiklet surdum.Malum ramazan ayında kullanamadım bu yüzden kondisyonum bıraz düştü ramazanın bitmesine 3 gun kaldı ve bisikleti 1 aydır kullanamadıgımı sayarsak bisiklet sürme aşkım aşırı derecede kabarmış durumda.1 haftalık kısa parkurdan (eski kondisyonu kazanmak adına) sonra uzun yola cıkmayı dusunuyorum.Yol KDZ. EREĞLİ-AKÇAKOCA(Belki birileri bilir diye yazdım) arası günübirlik yapılacak yaklaşık 80 km sürecek.Sorularım olacak tecrübeli arkadaşlar ve büyüklerim yardım ederse sevinirim.

    1-Bu bisiklet asfalt sürüşü için ve bu yol sartları ıcın uygunmudur ?Bu zamana kadar tek kullandıgım bısıklet oldgu ıcın baska bisikletlerle karşılaştırma sansım olmadı.

    2-Yanımda sırt çantası olcak.İçindekiler:Su , pompa , cok amaçlı tamir aleti (tornavıda alyan falan var aynı alette) , yama , yedek lastık(gerek olmadıgnı dusunuyorum).Bazı forumlarda fren teline kadar yazmışlar.Sizce bu güzergahı baz alırsak bunlar yeterli olmaz mı ? Eklememi istedıgınız araç gereç varmı ?

    3-Özel üretım bisiklet kıyafetlerı gıymeyecegım.Nike marka naylon kısa kollu ve şort giyecegım.Bunlar bu mesafede vucuda zarar verırmı ?

    4-Bu bölgede böyle bisiklet binen arkadaşlar varsa bana pm atabilirmi ? Beraber hareket etme adına.

    Nolur her konuyu dalgaya alan arkadaşlar yazmasın.

    Sizin aklınıza gelıp burda bulunmayan sorunlar hakkındada yazabılırsınız.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fnr67 -- 25 Temmuz 2014; 5:40:10 >



    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    139 Mesaj
    Valla yedek lastik, yama tamir tk ve pompa dışında kask, eldiven de varsa almana gerek olan birşey olduğunu düşünmüyorum.
    Zaten günü birlik yol alacaksın. Yeri geliyor istanbul'da şehir içinde 100km yol yapıyoruz ve inan hiçbir şey olmuyor. Olursa da mutlaka bir yerde bisikletci vs bulunabiliyor, ama şehirdışı yaptığın durumda mutlaka yedek bulundurmalısın yanında.
    Gündüz yola çıkacaksan pek de özel üretim kıyafet giymene gerek yok. Rahat edeceğin ve bir o kadar da rahat fark edileceğin kıyafetler sürüş güvenliğin için yararlı olacaktır. Nike vs olması değil, fark edilebilir olmasına dikkat et.
    Bol miktarda su al yanına.

    Ben önümüzdeki ay mesela istanbul-tekirdağ-çanakkale-izmir-çeşme yapacağım ve yol üzerinde bulamama ihtimaliyle neredeyse her ihtiyacımdan en az 2 takım aldım yanıma. riske girmenin alemi yok.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    527 Mesaj

    Zahmet ettiğiniz için teşekkürler.Kask ve eldıven tavsıyelerınızı göz onune bulunduracağım.Nike dememdeki amaç kaliteli nefes alan bir kıyafet olmasıydı.Rengine gelirsek Sarı veya byaz almayı dusunuyorum.Tavsiyeler için teşekkürler.Size hayırlı kazasız belasız yolculuklar
    |
    |
    whereismywings kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    527 Mesaj
    Evet tavsiyesi veya uyarisi olan varsa alabilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    182 Mesaj
    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    527 Mesaj

    Hocam sorun cıkması zaten dusuktur bu sansa baglı.Fakat benim gittigim guzergahın ilcelere uzak ara yollar olması sebebiyle bulundurmak zorundayım.Lastigim patlasa en yakn yer yuruyerek 45 dk falan olur.Anlayacagınz mecburum.Hergün 80 km yol sizi yormuyor mu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    furkan28giresun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    182 Mesaj
    yok yorulmuyorum sahil boyunca hiç durmadan tamamlayabiliyorum sadece bileklerim ağrıyo
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    ben 225 sportive ile hic durmadan 300km yapiyorum.bisiklet banamisin demiyor.

    bakalim bende bir yol yaris bisikleti alacagim nr olacak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    3oo KM.? Hiç durmadann?? Yılın espirisi olmalı.......

    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: expertadvisor

    3oo KM.? Hiç durmadann?? Yılın espirisi olmalı.......

    quote:

    Orijinalden alıntı: expertadvisor

    3oo KM.? Hiç durmadann?? Yılın espirisi olmalı.......




    Keske telefonla guzergahi kaydetseydim.
    Sizde emin olurdunuz.hic durmadan derken durup dinlenme vs yapmadim.sadece yol guzergahindan gecerken 2 defa yemek (5dk) 4-5 defada bisikleti durdurarak inmeden su molasi verdim ve bacaklarima masaj yaptim o kadar.

    Simdi scott speedster s20 white almaya karar verdim.onunla cok daha buyuk hedeflerim var.cardionun dibine vurarim.telefonlada guzergahi kaydeder koyarim foruma.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    527 Mesaj

    Dalgaya vururlmamali sonucta cocuk degil millet yalan soyleyecek hali yok.Basarilarinizin devamini dilerim hocam.Helal



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Wolftired kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    527 Mesaj

    Galiba düz yol hocam sizinkisi.Benim sık kullandigim 2. guzergahta baya yokus var dağ bayır geziyorum 30 km sonra haşatım cıkıyor 😄



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    furkan28giresun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    481 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum

    40 km ortalama for sure



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    182 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vuh

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum

    40 km ortalama for sure

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum

    40 km ortalama for sure

    Kardeş sen galiba yanlış hesapladın hızı yol 80000 metre, süre 7200 saniye bölersek 11,1 km/s ediyor
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    481 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum

    40 km ortalama for sure

    Kardeş sen galiba yanlış hesapladın hızı yol 80000 metre, süre 7200 saniye bölersek 11,1 km/s ediyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum

    40 km ortalama for sure

    Kardeş sen galiba yanlış hesapladın hızı yol 80000 metre, süre 7200 saniye bölersek 11,1 km/s ediyor

    Metreyi saniyeye bolersen sonuc metre/saniye yani m/s olarak cikar, km/h değil. Saniyede 11.1 metre yol aliyorsan saatte 39960 metre gidiyorsun demektir. Bu da saatte 39.9 kilometre demektir. Yani 39.9 km/h



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum

    40 km ortalama for sure

    Kardeş sen galiba yanlış hesapladın hızı yol 80000 metre, süre 7200 saniye bölersek 11,1 km/s ediyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan28giresun

    Kardeş yanlış anlamadan benim kondisyonumun düşük olduğu zamanlarda bile 80 km'yi 1.5 - 2 saatte bitiriyorum yanımda sadece mataram oluyor başka hiç birşey olmuyor valla ekstra bir gerece ihtiyaç yoktur her akşam 70-80 km sürüyorum

    40 km ortalama for sure

    Kardeş sen galiba yanlış hesapladın hızı yol 80000 metre, süre 7200 saniye bölersek 11,1 km/s ediyor

    Saniyede 11 km... Hmm uzay mekiği iyiymiş. ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
SEO
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.