Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

İlk Denememden 330 Puan Aldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
426
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> İlk Denememden 330 Puan Aldım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Arkadaşlar geçen hafta okulda YGS denemesi olduk. Dün işte sonuçları geldi, benim gireceğim puan türü olan YGS-5'ten 330 puan almışım, bu puanla bile istediğim bölüme (grafikerlik) girebiliyorum. Şuana kadar nerdeyse hiç çalışmamıştım, sizce bundan sonra çalışırsam en fazla kaç puan olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doymamış Yağ Asidi -- 15 Aralık 2012; 13:15:45 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    275 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Doymamış Yağ Asidi

    Arkadaşlar geçen hafta okulda YGS denemesi olduk. Dün işte sonuçları geldi, benim gireceğim puan türü olan YGS-5'ten 330 puan almışım, bu puanla bile istediğim bölüme (grafikerlik) girebiliyorum. Şuana kadar nerdeyse hiç çalışmamıştım, sizce bundan sonra çalışırsam en fazla kaç puan olur?

    Denemeler belirleyici olmuyor genellikle.Hiç çalışmadan 330 yaptıysan kolay bi sınavdır kanımca.O yüzden "hiç çalışmadan 330 yapıyorum sınava kadar az bişey çalışsam 400 yaparım" gibi bi kanıya varırsan yamulup kalırsın söyleyeyim.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    Grafikerlik zaten meslekten alıyor bildiğim kadarıyla ygs-lysnin önemi yok.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    414 Mesaj
    bazı bölümler meslek liseleri için açıldıgından meslek liselerindekilerine özel puanlama kullanılıyor. Grafikerlik öyle mi bilmiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    226 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dil Mühendisi

    Grafikerlik zaten meslekten alıyor bildiğim kadarıyla ygs-lysnin önemi yok.

    Ben meslek lisesiyim zaten sorun yok, ama girmek istediğim Uludağ Üniversitesi'nde Taban puan 320. Sadece meslek lisesiyle almıyor demek oluyor bu değil mi? Ya da başka bir şey mi var anlamadım bende.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    928 Mesaj
    kardeş sen okulda girdiğin deneme kolay veya zor 330 puan almışın o puan zaten ham puandır. eğer bu sınav gerçek ygs sınavı olsaydı okuldan gelen puan eklenince en az 350-360 yerleştirme puanın olurdu. Sen en az 300 puan yap gerisini düşünme
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Masal
son dakika
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.