Şimdi Ara

İlk aracımı aldım bir çok sorun var yardım Volvo 850 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
2
Favori
8.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    orjinalini koymuyoruz ki yan sanayi
  • Aldığın adam sana bu sorunlardan bahsetmedi mi? İlan varsa ve bunlar yazmıyorsa aç davayı. Uğraşmam diyorsan acil olanları yaptır sat. 10 bin civarı harcarsın. Zararına da olsa satmaya bak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okartal1

    hayır hiç aklıma gelmedi

    Alıntıları Göster
    Nasil yani anlayamadim,hic kimseye expertiz yaptirmadan mi aldin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En mantiklisi dava acmak .elimdeki kalanla avukat tutarim ben olsam

    uyaniklik yapmaya calisirken kaziklanmissin acikcasi.dedigin volvodan trde kac tane varki yansanayi parca bulasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIME

    En mantiklisi dava acmak .elimdeki kalanla avukat tutarim ben olsam

    uyaniklik yapmaya calisirken kaziklanmissin acikcasi.dedigin volvodan trde kac tane varki yansanayi parca bulasin.


    İkinci el arabaya ne davası açacaksınız?

    Adam size garanti belgesi mi vermiş?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bu saatten sonra tek kurtuluş yaptırmak ne tutar fikri olan var mı ?
  • dava falan hikaye. araç epey masraflı ama bu listede fiyatlar resmen 3-4 kat fazla yazılmış.

    Ön takımı şimdilik sallayın. İnsaflı bir otomatik şanzıman servisinde şanzımanı revize ettirin 3-4bin liraya. Radyatörü tamir ettirin keçeleri değiştirin. Durumunuz oldukça kalanları yaptırırsınız. Hatta aynı aracın kazalısından araştırın denk getirirseniz 4-5 bin liraya alın bi yere çektirin. Yedek parça deposu olarak kullanırsınız.
  • Hocam bu nedir? Orijinal parçayı zaten geçin yan sanayi parça ile bile 4000 liraya hallolmaz ki Volvo'da yan sanayi parça hayır getirmez.

    Ne yaptınız siz? Geçmiş olsun ama iki alternatif var, ya ufak tefek yaptıra yaptıra 4-5 yıl bineceksiniz ya da bu arabayı zararına bakmadan satacaksınız.
  • O kadar masraf yaptıktan sonra tekrar arıza açması muhtemel araçta sağlam yer kalmamış gibi ben olsam aldığımın fiyatın altına satardım zarar 4-5 milyar gibi gözüksede eğer yaptırıp bir daha masraf üstüne masraf yaparsa o zaman 20 milyar olur zararınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Hocam bu nedir? Orijinal parçayı zaten geçin yan sanayi parça ile bile 4000 liraya hallolmaz ki Volvo'da yan sanayi parça hayır getirmez.

    Ne yaptınız siz? Geçmiş olsun ama iki alternatif var, ya ufak tefek yaptıra yaptıra 4-5 yıl bineceksiniz ya da bu arabayı zararına bakmadan satacaksınız.
    Şanzıman ve acil bir kaç şeyi yaptırıp ufak ufak yaptırmayı planlıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okartal1

    Şanzıman ve acil bir kaç şeyi yaptırıp ufak ufak yaptırmayı planlıyorum

    Alıntıları Göster
    ben senin yerine olsam 10bine satarım bu arabayı 4000 zarar ettiğimle de sevinirim

    10bin masraf yapıp 25e satamayacağına göre ver gitsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    ben senin yerine olsam 10bine satarım bu arabayı 4000 zarar ettiğimle de sevinirim

    10bin masraf yapıp 25e satamayacağına göre ver gitsin

    Alıntıları Göster
    Alıcı bulsam 12 ye veririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okartal1

    Alıcı bulsam 12 ye veririm

    Alıntıları Göster
    daha hala 12 diyosun 11 yazıp 10a verip kurtulup dua edeceksin bu arabanın adam gibi toplanması 10bin tl. sen 14.500e aldın 10 bakım 1000sigorta alım satım etti sana 26bin

    kaça satıcan max 15 e ne oldu 11zarar

    şimdi sat 4000 zararla kurtul

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben de eski bir volvo sahibiyim. Ne yalan söyleyeyim bu araba öyle 3-5 liraya iflah olacak gibi gözükmüyor. Verdiğiniz listedeki arızalar gerçekten doğruysa, eski sahibi bu arabayı tam anlamıyla eşek niyetine kullanmış demektir. Volvo 850'yi bu hale getirmek gerçekten yetenek ister. Avrupa'da en çok tutulan eski volvo modellerinden birisidir ve uzun ömrü, dayanıklılığı ile bilinir.

    Saydığınız listede şanzıman ve direksiyon kutusu dışında diğer parçaları dışarıdan temin ederseniz (fiyatları aldığınız yer bayağı şişirmiş) sadece parçalar en az 4-5 bin tutar.
    Direksiyon kutusu tamir edilebilirse ne ala, edilmezse fiyatını geçtim bulmakta bile sıkıntı yaşayabilirsiniz.
    Şanzımanın detaylı şekilde incelenmesi gerek. Belki revizyon ile kurtarılır.

    Eğer arabayı yürütmek istiyorsanız öncelik motorda olmalı. Su ve yağ kaçaklarını halletmeniz gerek. Sonrasında alt takım, en son da direksiyon ve şanzıman gelir.

    Ama şunu söyleyeyim, yapacağınız o kadar masraftan sonra satmaya çalışsanız hem satması zor olur, hem de bırakın kâr etmeyi, bayağı bir zarar edersiniz.
    Eğer aracın içi-dışı, şasisi falan temizse (pas çürük falan yoksa) kendiniz kullanabilirsiniz. Ama şöyle bir durum daha var, arabayı kendiniz kullanacak olursanız bu sefer dayanıklılık önce gelir, bu da ucuz yan sanayi parçalarla olmaz.
    Yani ya yan sanayi parçalarla tamir edip zararına satacaksınız; ya da yavaş yavaş kaliteli parçalarla arabayı adam edip, gittiği yere kadar bineceksiniz.
    Bir diğer ihtimal de arabayı yedek parça için parçalayıp her tarafını ayrı ayrı satmak olabilir.

    Bu arada merak ettim o bütçeyle 850 gibi eski, tutulmayan ve parçası (görece) pahalı bir araç almak aklınıza nereden geldi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 23 Nisan 2018; 15:35:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okartal1

    Şanzıman ve acil bir kaç şeyi yaptırıp ufak ufak yaptırmayı planlıyorum

    Alıntıları Göster
    Hocam aslında olmayacak bir şey değil ama yaptırmak hem uzun sürecek hem masraf edeceksiniz. Ha peyderpey olacak ama edeceksiniz. Belki şanzıman iyi bir yağ değişimi ile iflah olur. Motor kulağı v.b yan sanayi pek tat vermiyor, orijinali pahalı. Radyatör yan sanayi takılabilir. Ön takım ETS marka parçalarla uygun fiyata halledilebilir. Aks için ZNT otomotive bir bakın, ben oradan aks kafaları aldım, uygun fiyatlı alternatifi var yani. Direksiyon kutusu revizyonunu 150 lira sökme 150 lira revizyon ücretiyle yapıyorlardı geçen sene. Bu sene nasıldır bilmiyorum ama o kadar korkunç değil. Kurtaramazlarsa artık alternatif direksiyon kutusu çözümlerine bakılacak. Motor traversi belki tamir olur belki çıkma bulunur.

    Yani peyderpey yapacaksanız bir şekilde adam olur ama yorar da. Dediğim gibi 5-6 sene binerseniz, oluşacak zararı da "5-6 sene araba olarak ihtiyacımı gördü" diye düşünürseniz olur. Ama bir de kullandıkça ekstra arıza ve bakım masrafı çıkması da olası. Triger, bobin, fren balatası v.b




  • oto hurdacılarına gideceksin

    bir de sökecek tamirci bulacaksın.

    bazı parçaları tamir ettireceksin.

    ancak böyle ucuza tamir edilir.

    elindeki listedeki parçaları tamircine kontrol ettireceksin sanayide



    onun dışında sanayiden anlamıyorsan ben anladığım halde bana yüksek fiyatlar çekiliyor işçilikle

    uğraşamam diyorsan aracı SATACAKSIN zararına.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gel 3 bin liraya alayım senden bu arabayı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8-9 veren olursa anında teslim et
  • Ayıplı mal diye dava aç

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3280tl sanan var mı benden başka :D
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.