|
Öncelikle merhaba herkese, ilk aracımı almak istiyorum ama karar vermekte çok zorlanıyorum. Kısaca özetlemek gerekirse. Bütçem maks 1 milyona çıkabiliyor. Otomatik ve servis düşmanı olması en büyük kriterlerim. Kafa olarak 2022-2023 civarı düşük km clio veya i20 almaktı ama bu fikri mantıksız bulan cok arkadaşım var. Son iki aya kadar araba dünyasına çok da yakın olmayan şahsıma desteklerinizi bekliyorum sevgili forumdaslar. Su aralar bir diğer düşünce de görece daha yaşlı ama fiyat olarak daha ekonomik ve sorunsuz bir araç almak. İlk araba için bu durum mantıklı mıdır sizce? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






