|
Arkadaşlar merhaba yakın zamanda araba almayı düşünüyorum. Bütçem 1.2m tl olacak. Kafamdakiler şunlar bunlar arasından hangisini almalıyım yardımcı olursanız çok mutlu olurum. 1) Audi A3 Sportback 1.6 Tdi Ambiente S-Tronic 110HP 2015 (160.000km )veya biraz daha uyguna cam tavansız 2013 modeli 105HP lik 2)BMW 1 Serisi 116d M Plus 116HP 2016 (171.000km) 3)Opel Insignia Grand Sport 1.6 Cdti Ecotec Start&Stop Enjoy 136HP 2017 (169.000km) |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






